Gözlerini kapadın, ağzın açık kaldı ve başın geriye düştü. Kafanın arkası duvarla buluştuğunda büyük bir gürültü koptu. "Ahh," diye inledin, hem acı hem de zevk sana doğru akarken.
"Şşş," sevgilin sustu, dudaklarında gergin bir sırıtış. "Bizi yakalatacaksın."
"Ö-özür dilerim." Boynunun arkasındaki tutuşun sıkılaştı ve şişmiş duvarlarını daha fazla algılamak için kalçalarını hareket ettirdi. Gerginlik yandı, mücadelenizin çoğuna neden olan hazırlık eksikliği, ancak sizi daha da teşvik etti.
"Kahretsin." Sesinin tınısı tüylerinizi diken diken etmişti. "Çok sıkı," diye homurdandı, elleri beline sarılı kalırken bacaklarınızı ayrı tutmak için hareket ediyordu. Kumunun yumuşak dokusu sizi duvara yaslayarak bir daha başınızı çarpmanızı engelliyordu. "Rahatla."
Tek kelime etmeden başını sallayarak kaslarını gevşetmeye çalıştın ama o sana daha çok battıkça duvarların onun etrafında çırpındı. Aceleyle giriş bir işkence iken, mükemmel bir araf, tanıdık gerginlik ve uzunluk bir zevk gibi hissettirdi. Sonunda dibe vurduğunda nefesi kesildi, ikinizin de bir anlığına alışmanıza izin vermek için durakladı.
Islak değilmiş gibiydin, kesinlikle öyleydin. Onunla ilgili her şey seni tahrik etti. Gözlerinin deniz köpüğü yeşili, saçlarının parlak kırmızısı, bir Kazekage'nin buyurgan tavırları, en sevdiğin sesti. O kadar derin, o kadar engebeli ve sadece dilindeki hazzın ağırlığıyla daha da güzelleşiyordu. Daha çok konuşmasını isterdin.
"Hızlı olmamız gerektiğini düşündüm." Nefes nefeseydin ve onun büyük bedenine yeniden ayarlandığında, kalçalarını onunkinin içine soktun. Homurdandı, başını salladı ve kalçalarını seninkilerle birlikte hareket ettirmeye başladı. Seni ne kadar çok iterse o kadar ıslanırdın, ta ki uyarılmanın onun her hareketini kolaylaştırdığını hissedene kadar. "Mmm, Gaara."
"O kadar gürültülü değil," diye tekrarladı, nefesi aynı derecede zordu. "Her an toplantı için yan odada olabilirler."
Eli aşağı uzandı ve klitorisini aramaya başladı, kaygan parmakları genişleyen girişinize kısaca dokundu ve nefesiniz kesildi. Kızıl saçlı sesle titredi, hamleleri hızlanmaya başladı. Parmakları o sinir demetini bulduğunda, çığlıklarını boğmak için ağzını kapatmakta kumu hareket etti. Karnındaki kasılma sana zirveye yaklaştığını söyledi ama sen istemedin. Bu süpürge dolabında, sevdiğinize bağlı, biraz daha uzun da olsa birbirinizin vücudundan zevk alarak kalmak istediniz. Bacaklarını kalçalarına kilitledin ve dışarı çıkmasını engelledin. Boğazından neredeyse duyulmaz bir hırıltı yükseldi, tutuşu morardı ve kalçaları teslimiyetle seninkilere çarptı. Konsantrasyon içinde gözlerini kapadı ve siz onu öpmek, lezzetli homurtularını ve iniltilerini yutmak için kumu kaldırmak istediniz.
Durdu ve bir sızlanma bıraktın ama kapı kolunun dönmeye başladığını duyduğunda kendini tutamadın. Kocaman gözlerle ona baktınız, kumu kapıyı kilitlemek için çabucak karıştı ve kişide bir anahtar varsa diye kapıyı itti. Sen sabırsızca kişinin gitmesini beklerken parmakları tekrar klitorisini dolaşmaya başladı. Başka bir boğuk inilti seni yırttı.
Kazekage artık sana bakmıyordu, zonklayan tomurcuğunla oynarken kapı tokmağının sallanmasını izlemeye devam etti. Yoğun bir duyguydu; muhtemelen yakalanmaktan kaynaklanan endişe karışımı, becerikli parmakları yön değiştiriyor, içinde sabırsızlıkla beklerken horozunun zonklamasını hissediyorsun. Tırnakların onun giyinik omuzlarına battı ve sen gelirken vücudun titredi, sessiz sızlanmalar seni terk etti. Gözleri sımsıkı kapandı, kasılan duvarlarınız konsantrasyonunu kaybetmesine ve titrek bir nefes vermesine neden oldu.
"Sanırım anahtarları almam gerekecek," dedi hoşnutsuz kapıcının boğuk sesi. Kalbiniz kulaklarınızda o kadar yüksek sesle atıyordu ki, o giderken ayak seslerini duyamayacaktınız ama Kazekage onun gittiğinden emin olur olmaz erimiş kürelerini size geri getirdi.
"Çok pissin," diye homurdandı, kalçaları vahşi hızına geri dönerken. Aşırı hassastın ve devam eden sürtünme ayak parmaklarını kıvırdı. "Dinleme mesafesinde başka biriyle ilgilenirken boşaldın ."
İtişleri ritmini kaybetmeye başlıyordu, taşakları yüksek sesle kıçına çarpıyordu. Parmakları hareket etmeyi bırakmamıştı. Kumu ağzından çıktı ve hemen öne eğildin. Başını boynuna gömdün ve örtülü deriyi yırtıp solgun teninde iz bırakabilmeyi dileyerek ağzını açmaya başladın. "Yine mi boşalacaksın?"
Elinden geldiğince başını salladın. Kızıl saçlının dudakları, açıkta kalan boynunu kendi özensiz öpücükleriyle doldurmaya başladı. İkinci kez bu kadar yakındın. O kadar yükseği daha fazla kovalamak için, ona karşı dağınık bir şekilde öğütmeye başladın. Değişen açılar, her çekişte içinizdeki o süngerimsi parçaya sürtünmesine neden oldu. "G-Gaara," diye uyardın.
"Ben d-e," diye kekeledi, kalçaları neredeyse düzensizdi. Arkanızdaki kum, ona emreden kişiyle titreyerek kıpırdamaya başladı. Kalçalarınızı tutuşu acı verici hale geldi ve dişleri teninize battı, onu istediğiniz şekilde işaretlemenizi sağladı. Kulağına fısıldamak için hareket ederken kolları titriyordu. "Boşal."
Böyle bir emre nasıl itaatsizlik edersin?
Gözlerin döndü; ucu oraya aitmiş gibi serviksine bastırdı. Dudaklarından yüksek bir mırıltı çıkmaya başladı ve o hızla onları kendi ağzıyla kapattı. Kalçaları kekeledi ve duvarlarınız ondan dışarı masaj yaparken, harcamasının masalsı sıcaklığını hissettiniz. Dudaklarını yaladın, kendini topraklamaya çalışmak için umutsuzca dilini aradın. İçinizde seğirmeye devam etti, sizi tok hissettirecek şekilde art arda fışkırttı ve dilleriniz buluştuğunda ağzınıza doğru inledi.
Parmaklarını senin amından çekti ve aynı titrek eli yanağına götürmek için kaldırdı. Başın eğik ve ağzının çatısını yaladın. Birkaç saniye sonra yumuşamaya başladı ve yavaşça senden çıktı. Meninin dışarı sızdığını ve uyluklarınıza doğru aktığını hissedince içini bir ürperti kapladı. Kazakage, sizi yavaşça yere indirdi, nefesi hâlâ hızlıydı. Omuzlarını kavradın, bacakların ayağa kalkmaya pek hazır değil.
"Üzgünüm," diye söze başladı, kıyafetlerini düzeltip kendini topladı. Yazık, diye düşündün. Gaara alnına nazikçe bir öpücük kondurdu. "İyi misin?"
"Çok daha iyiyim." Sırıttın. O da gülümsedi. Nazik elleri giysilerinizi düzeltmenize yardım etmeye başladı, spermleri uyluklarınızda kuruyordu. Külotunu cübbesine yerleştirirken sana tereddütlü bir bakış attı, kıkırdadın.
Tekrar yürüyebildiğinde ikiniz kapıya gittiniz. Gaara eğildi ve şişmiş dudaklarına sevgi dolu bir öpücük kondurdu. "Bugün biraz geç kalabilirim."
"Ve bekliyor olacağım," diye dalga geçtin.
Kapıyı açtı ve sen kafanı dışarı çıkardın, sola bakmadan önce sağa baktın. Kimseyi görmedin, bu yüzden birinin boğazını temizlediğini duymadan ikiniz de dolaptan çıkmaya başladınız. Gaara içini çekerken, ağabeyi kapının gizlediği duvara yaslanırken sen utançtan kızardın. "İyi vakit geçirdiniz mi?"