Taiju Shiba
Heavy by POWERS
"Baba, sığmıyor," O şişman sikini içeri yönlendirirken, iri topları kıçının kıvrımına sürtünüyor, "Hayır, sığacak." Sesinin derin bası, sadece "Rahatla, anladım" ucunu sıkmanıza neden oluyor. Göğüslerinin vadisine büyük bir el uzandı ve seninle nefes almaya başladı, "İyi kız," Çıngıraklı bir homurtuyla sikini içeri itti. Sırtım kavisli, gözyaşları dökülüyor - tüm bunların ortasında, şehvetle puslanmış sarı gözlerin sana nasıl baktığını fark etmedin, "Bebeğim," Taiju'nun eli karnındaki şişkinliğe doğru indi, parmakları onun horozunun ana hatlarını nazikçe takip etti - Sana karşı her zaman çok yumuşak davranıyor, sana cam gibi davranıyor- bastırmadan önce. İkiniz de bunun ne kadar iyi hissettirdiğine küfredin, "Siktir, bebeğim-" Bileklerin onun beline kilitleniyor, "Seni istiyorum baba." Gözyaşı lekeli güzel yüzünü kim reddedecek?
Mikey
Dangerous by Royal Deluxe
Fısıltılarını zar zor tutabilirsin, a*ın onun horozuna bir musluk gibi damlıyor. Silahının soğuk burnu çenenizi takip ediyor ve eli boynunuzda ısrarcı ve solunum yolunuzu kısıtlıyor. "Durmam için yalvarana kadar seni becereceğim." Bu bir söz, kulağına fısıldadı. Silahın namlusu dudaklarınıza dokunur ve "yala" diye ısrar eder. Takip etmediğinizde, sizi daha çok boğuyor - horozu acımasızca içinize çarpıyor, "Yalan, orospu dedim." Kara gözler affetmez ve onların insafına kalmışsın - onun insafına kalmışsın ve başka türlü yapamazdın.
Draken
Jealous by eyedress
"Bana unuttur." Gözyaşları yanaklarından aşağı süzülüyor, bu görüntü kalbinin sıkışmasına neden oluyor. Başparmağı tuzlu damlaları siliyor, sen dudaklarını onunkilere çarparken, "Bana karşı sert ol, lütfen tenimde iz bırak," Ve Draken'ın seni reddetmeye yüreği yok, senin için her şeyi yapar. Böylece seni altına aldı, bacakları geniş omuzlarının üzerine atmış, ayak bileği kulağını sıyırmış. Ağlıyorsun ama bu sefer onun sikinden seni deliyor. Bileğini yumuşak bir şekilde öper, sana eski sevgilinin pisliğini unutturacak.
Baji
KissLand by The Weekend
Uylukların başının etrafında titriyor, dilini her hareket ettirdiğinde vücudunu zevk sarsıntıları doluyor, piercing'in soğuk metali sıcak klitorisin ile keskin bir tezat oluşturuyor, "benim için tekrar boşal, bebeğim?" Karnınızdaki bobin gerilirken sızlanmalar dudaklarınıza yapışıyor. Erkek arkadaşının keskin köpek dişleri tıkanmış klitorisini ısırırken parmakları senin derinlerinde kıvrılırken, "Artık yapamam, Kei!" Kalçalarının arasında kıkırdadığını hissedebilirsin, "O zaman devam et ve bırak gitsin." Orgazmınız size bir kamyon gibi çarpar, sizi nefes nefese, ağlayan bir pislik bırakırken, siyah saçlı adam pisliğinizi ağzına kadar siler. Dili sana her dokunduğunda titrediğinde gülümserdi, "Bana hala kızgın mısın bebeğim?"
Mitsuya
I wanna be yours by Arctic Monkeys
"Yatağıma bağlıyken çok güzel görünüyorsun," İpek bağlar bileklerini sararken pürüzsüz ama onları çektiğinde sertleşiyordu. Mitsuya'nın parmakları uyluğunuzu takip ederek arkalarında titremeler bırakır. Mor gözler işine hayran. Vibratörün en yüksek ayarında, başparmağının bir hareketiyle çıkardığı yumuşak vızıltı, altında kıvranmanızı sağladı, "Göz bağları duyularınızı güçlendirir, belki de bu yüzden normalden daha yüksek sesle sızlanıyorsunuz." Becerikli parmaklar, serbest bırakmak üzereyken meme uçlarınızı sıkıştırır - vibratörün uyarısı düşmeden önce çok fazla çekilir, "Ah, bebeğim," Erkek arkadaşın hayal kırıklığına uğramış sızlanmana mırıldanıyor, "Unuttun mu? benim horozum boşalman için."