Taiju<3
• Zaten çocukların olsa bile seni bebek tuzağına düşürür mü?
• Evliliğiniz o kadar da iyi değildi, çift terapisi sadece iki kişide uygularsa işe yarardı.
• Onu bırakıp çocuklarıda almandan korktu.
• Eğer yaparsa ne olurdu? Seni yeni doğmuş bir bebekle meşgul ederse.
• Artı, çocuk sahibi olmaya devam edersen yardıma ihtiyacın olacak.
• Fiziksel olarak gerçektende yardıma ihtiyacı yoktu, sadece ihtiyacın olduğunda para verirdi.
• Ama sana yardım ettiğini düşündürüyor.
• Çevrenizdeki her şey ve çocuklarınız için para ödedi.
• Mantığıyla size iyi bir hayat sunuyor, neden gitmek isteyesiniz ki?
Mikey
• Normalden daha uzak göründüğünde seni tuzağa düşürürdü.
• Ona karşı çok iyiydin, seni kaybetmek istemiyordu.
• Aynı zamanda seni incitmekte.
• En iyi çözüm onun bebeğini doğurmak.
• Seni ve çocuğu çok umursar ama belli etmez.
• Bir keresinde geri geldi ve sen gitmiştin, bebek arabası ve bebek bezi çantasıyla birlikte.
• Sonunda onu bırakıp bebeği de yanına aldığını sanıyor ama gerçekten bazı işler için dışarı çıkmışsın.
• Eve döndüğünüzde bir daha yapmamanızı ister ve size ne kadar ihtiyacı olduğunu söyler.
• Sanzu'nun ihtiyacın olan her şeyi almasını sağlar ve kapıları dışarıdan kilitler.
Izana
• Memur olur olmaz sizi tuzağa düşürür.
• Bunu bir kaza olduğuna inanacağınız şekilde yapıyor.
• Doğum kontrolü alıyorsanız, plaseboya geçmesi için doktorunuza rüşvet vermeye kadar gidebilir.
• Bebeğe bakmana yardım edeceğine söz veriyor.
• Yarısı doğru, orada olacak ama altını değiştirmeyecek ve çocuğu beslemeyecek.
• Bebek kesinlikle onu seviyor. Onlar her zaman birlikte oynuyorlar.
• Her zaman istediği aileyi yarattı.
• Ne yaptığını öğrenirsen, sanki önemli bir şey değilmiş gibi oynayacak.
• Sana bir aile verdiği için ona teşekkür etmen gerektiğini düşünüyor.
Tw: Kisaki
• Sahiplenme duygusu yüzünden seni hamile bıraktı.
• Tüm dünyanın senin onun ve onunda tek olduğunu bilmesini istiyor.
• Bebek doğduğunda ve dikkatinizin çoğu ona yöneldiğinde kıskanır.
• Çelişki içinde olurdu çünkü evet onunla kalıyorsun, çocukları var ama artık onunla geçirecek zamanın yok.
• En azından çocuklar olmadan.
• Onları bir dadıya bırakır ve seni yemeğe çıkarırdı.
• Çocuklarla ilgili güncellemeleri almak için telefonunuzu kontrol ettiğinizde sinirleniyor.
Ran
• Ayrılmaktan bhsettiğin anda seni bebek tuzağına düşürür.
• Bu varsayımsal bir ifadeydi, gerçekten bir şakaydı.
• "Ayrılırsak eski sevgilime dönerim"
• O senin eski sevgilin olurdu, ama o anda hesaplanmıyor. (Yani ilk sevgilimizmiş.)
• Oldukça yardımsever, her şeyi satın alır ve arada bir onları besler.
Kokonoi
• Etrafında sana ihtiyacı var, bu yüzden seni saf bencillikten dolayı tuzağa düşürüyor.
• Sevdiği kimseyi kaybetmek istemiyor.
• Seni ve bebeği ona yakın tutar.
• Bebek için de bir yatırım hesabı yapar.
• Elinden geldiğince yardım eder, mama yapar, ihtiyacın olan şeyleri alır.
• Nadiren bez değiştirir.
Hanma
• Yeni birisini bulduğunda seni hamile bıraktı.
• Bebeğini başkasıyla büyüttüğün için kendini suçlu hissedeceğini biliyor, ona geri dönmekten başka şansın yok.
• Çocuk bakımını sıkıcı buluyor.
• Bebek ağlarken beşiğin yanında oturuyor olabilir ve yine de sizi arayabilir.