"Eve gidiyoruz." Aniden arkandan bir ses geldi, gğçlü bir el kalçanı yakaladı - seni bardan uzaklaştırdı. Etrafında döndün , erkek arkadaşını buldun , Kakucho , arkanda duruyordu. - çenesini sıkıyor , delici bakışı seni olduğun yere yapıştırdı. "Kaku..." mırıldandın , erkek arkadaşını takip ettin , onun sinirli tepkisi seni korkuttu , ne söyleyeceğinden emin oluyorsun. Kakucho sana bakmıyor - karanlık bakışı ile seni parti ışıklarından ve şiddetli içki kokusundan uzaklaştırıyor.
Kapıyı açıyor. Soğuk bir esinti size çarpıyor, erkek arkadaşınızın arkasında durup bir açıklama beklerken çıplak tenin ay ışığıyla buluşuyor. "Kakucho, neler oluyor?" Yumuşak bir şekilde söylüyorsun - yoğun sessizliği bozan nazik bir ses. Arkanı döndüğünde, Kakucho'nun karartılmış küreleri seninkilerle buluşarak zar zor yutkunmana neden oluyor "Neler oluyor? Bunu sorması gereken benim!Bütün gece Ran'la gülüp dans ediyorsun, yeni bir erkek arkadaşın falan mı var?" Diyor ki, keskin sesi sizi yerinde donduruyor. "Kakucho, neden bahsediyorsun? Ben ve Ran sadece arkadaşız!" Elini yanağına koyarak erkek arkadaşına doğru birkaç adım atıyorsun. "Kakucho..." diye mırıldanıyorsun, başparmağın yanağını nazikçe okşuyor. "Kakucho kıskanıyor musun?" Sessiz sözler Kakucho'nun dikkatini çeker ve dokunuşunuzla rahatlarken ondan derin bir nefes alır. "Üzgünüm... Bana ne oldu bilmiyorum, sadece "ama o düşüncelerini dile getirmeden önce dudakların onun tatlılığına iniyor, tüm ağır duygularını siliyor.