Kiba ile birkaç dakikadan fazla yalnız kalmak bu kadar zor olmamalıydı.
Geçerken aceleye getirilmiş öpücükler, arka sokaklarda ağır sevişmeler, antrenman alanlarındaki özensiz öğütmelerden payınızı paylaştınız ve bunun yeterli olmadığını söylemek istemediniz, ama değildi.
hiçbir zaman doğru zamanmış gibi hissettirmedi ve sonra doğru zaman gibi gelse bile - bir şey oldu. Ailesinin izinsiz girmesi ya da bir görev için ikinizden birine ihtiyacı olan biri olsun, onun pantolonunun önünde balık tutmaktan, ona dokunmak için umutsuzca avuçlarını birbirine sürtmekten daha öteye gidemedin.
Akamaru'ya inat etmeye bile başlamıştın.
daha önce hiç bir köpek tarafından hırpalanmamıştın. sinir bozucuydu. Hayal kırıklığına uğradın ve elinin karnında yanan yavaş ısıyı daha ne kadar yatıştırabileceğinden emin değilsin.
------------
Her zaman ilk seferinizin romantizm içereceğini düşündünüz.
bu düşünce gitmişti ve görünüşe göre kiba'nın yaşadığı yerleşkedeki diğer herkes de gitmişti.
seni mutfağa çekmesini beklemiyordun, eller seni sersemletecek şekilde seni kavramak için tırmalıyordu, "sadece biz, güzelim, sana dokunmak istiyorum," diye mırıldandı, eli apekste patilerken onun için açılana kadar uyluklarından.
seni öpme şekli seni daha iyi hissettirdi - sanki duyguların konusunda bencil değilmişsin gibi. senin onu beklediğin kadar o da seni umutsuzca bekliyormuş gibi hissettiriyordu.
eli çenenizi sıkıca kavradı, sivri tırnakları sizi daha derinden öpmek için açarken yanağınızın pelüşünü kazdı, diğer eli uyluklarınızın arasındaki yumuşaklığa bastırdı - göbeğinizdeki yanma ateşe dönüştü - ve sen tutuşuna karşı eriyordun.
elin ensesindeki saçları sıkıca kavradı, şekerli dudaklar adının tatlı bir keskinliğiyle ayrıldı, kendi dudakları boğazında sıcak bir çizgi çizdi, keskin köpek dişleri narin tenine doğru sürüklenerek nasıl bir his olduğunu gösteriyordu. onları batırması, bir parçanızı koparması için - nabzınız bu düşünceyle atıyor.
Uzun süre nasıl hissedeceğini merak etmene gerek yok, çenesinin boynuna dayaması seni daha yüksek sesle inletti, eller çılgınca pantolonunun önüne pençelerken gönderiyor.
kiba sizi usulca susturur, sıcak dili, verdiği hassas izleri yatıştırır ve siz farkına bile varmadan, soğuk mutfak tezgahının karnınızı ısırması aklınızdaki tek endişe olur.
vücut ağırlığınızı destekleyen tek şey ön kollarınız ve aklınızın arkası muhtemelen böyle zavallı göründüğünüzle alay ediyor.
Kalçaların kiba'nın yönünde kavisli, kıyafetlerin ayak bileklerini sarmıştı - ama aynı zamanda, istediğin şeye hiç bu kadar yakın olmamıştın, bu yüzden zavallı görünmeye aldırmadığını görüyorsun.
Keskin tırnaklarının yumuşak beline ilk dokunuşu, uyluklarının arasındaki kaygan bir çizgiyi düz bir şekilde sürükleyerek seni daha yükseğe gönderir, "lütfen- kiba, lütfen! iyiyim."
burnundan keskin nefes alışını duyabiliyorsun ve sonra ensene burnunu sürtüyor, sesi o kadar tatlı bir tonda çıkıyor ki yemin edebilirsin, "biliyorsun, güzelsin" hissini tadabilirsin. horozunun kaygan ucu bastırıyor - tehdit ediyor, tıslamanıza neden oluyor, boğazınızdan boğuk bir nefes çekiyor, eller bir şeyi kapmak için çabalıyor, " 'iyi, ve benim için', ha?"
hala burnunu ensene dikiyor, derin nefeslerle senin kokunu içine çekiyor - senin kayganlığına battığında yüzünü görebilsen, keşke göründüğü kadar vahşi görünüp görünmeyeceğini görebilsen.
Boynunuza çarpan ağır nefesler, kıvrılana kadar ayak parmaklarınıza kadar içinizden yayılan sıcaklık gönderir ve ilk vuruşta tutunursunuz, kalçalarınız gelişigüzel bir şekilde dolaplara çarpar - ardından gelen müstehcen sesten, ıslak yankıdan utanmalısınız. onun siki senin içini çalıyor - ama değilsin ve eğer bir şey olursa, seni imkansız bir şekilde daha yükseğe vuruyor.
"İşte bu - benim için aç, prenses - beni içeri almalısın," eğer şimdi onun için çiçek açmadıysan, ne olacağından emin değildin. sizi daha da genişletmek için dizlerini kullanarak kiba kaymasını ve daha fazlasını almak için içlerinizi zorlamanın bir yolunu bularak kalçalarının değişimini hissedebiliyordunuz, bu başınızı düşürüyor - sıcak yanak tezgahın serinliğine bastırıyor, mermeri buğulandıran ısıtılmış sivri uçlar.
tırnaklarının yumuşak kalçalarına batması seni geri çekiyor, vücudunun sıcaklığı sırtına değmeden kayboluyor ve omzunun üzerinden bakmak için yeterli gücü buluyorsun.
Görmek saf günahtır ve ağzınızdan çıkan ses hiç de onurlu değildir. Nereye odaklanmak istediğinden emin değilsin, kiba böyle iyi görünüyor - saçları buruşmuş, gömleğinin görebileceğinden daha fazla kızarmış, bakışların aşağı iniyor, gergin karnındaki vahşi tüyleri horozunun köküne kadar takip ediyor Kalçalarının seninkilere çarpma şekline, elinin seni ikiye ayırmasına ve böylece senin onu çok iyi tutan parçanı görebilmesine.
Onun da oraya baktığını fark ediyorsunuz ve içinizden bir sıcaklık dalgası geçiyor, tam da "aman tanrım- kiba" düşüncesiyle kasları kasılıyor, gözleri yüzünüze çevriliyor, onun adının bir başka çaresizce seslenişinde ağzınızın aralanmasını izliyor ve "siktir, güzelim..." 'çok iyi' olduğunu fark etmeden önce sözcükleri ağzına alıyor.
Beyniniz onun övgüsünün sesiyle cızırdadı, kalçalarının seninkilere çarpma sesi daha da kayganlaştı, kalçalarının ritmini kaybetti, "'bir bakayım - seni burada becereyim - herkesin görebileceği bir yerde" gözbebekleri daha da genişler, dudaklar köpek dişlerini sadece vahşi olarak tanımlayabileceğiniz bir şekilde "benim için çok iyi bir kaltak" göstermek için geriye kıvrılır.
sadece "iyiyim, iyiyim, iyiyim" şeklinde gevezelik edebilirsiniz. Boynunuz onu görüş alanınızda tutmak için geriliyor, beyniniz yeterince emin, ona bakmaya devam ederseniz - geleceksin.
haklısın ve onu ön plana çıkaran zevk şırıltısı seni titretmeye yetiyor - kiba'nın boğazından dökülen adının alçak sesle tıslaması sana bunu hissettiğini söylüyor ve seni sikiş şekli, etleri dalgalanıyor ete karşı, yakın olmadığı anlamına gelir.
"boşalacağım,'' tonunun alçak törpüsü seni daha derinden sarsıyor, o tekrar söylediğinde ortaya çıktığını asla bilmediğin bir ihtiyaç, ''lanet olsun boşalacağım."
Bunu yüksek sesle söyleyip söylemediğinden emin değilsin, ama kiba'nın ellerinin sırtını küçücük bir şekilde bastırması bir şey ifade ediyorsa, "içime boşal, içime boşal" diyorsun. - lütfen, kiba - içime bir bebek becer. "
Sözleri size tekrarlıyor, horoz en içteki yerlerinize vuruyor, onu günlerce hissedeceğinizden emin olana kadar, elleri sizi tek seferde yere serme düşüncesiyle sizi daha sıkı tutuyor.
kiba senin adını bir kez daha tıslıyor, göğüs her nefes alışında genişliyor, "Sana çocuklarımı vereceğim güzelim - onları karnına sikeceğim."
-----------
Kiba sırtınıza yaslanmış, yüzü tatlı tatlı ensenize dayamış, tezgahta ne kadar yattığınızdan emin değilsiniz - ama bir şeyden eminsiniz, kiba'yı tekrar yalnız almak için sabırsızlanıyorsunuz.
belki bir dahaki sefere daha yumuşak bir yerde, aklın alay eder, ama kiba vücudunu senden uzaklaştırarak yer değiştirmeye başladığında - dudaklarından dökülen tatlı övgüler, bir sonraki nerede olacağını gerçekten umursamadığını fark edersin.
kiba ile olduğu sürece değil.
belki ilk zamanlar düşündüğün kadar önemli değildir.