𝐒𝐔𝐍𝐀 𝐑𝐈𝐍𝐓𝐀𝐑𝐎
Onun horozunu içinizde hareket ediyor - hızlı ve ritim içinde - toplarının kalçalarınızı tokatlaması ve o içeri girip çıkarken kedinizden çıkan sesler, ısıtmalı odayı doldurdu. Bitkin nefeslerin - sıcak ve nemli - sana seslendiği sırada, "lanet Tanrım, YN..." ve seni terli gövdesine yakın tutarken isminin çığlığı, ayak parmakların zevkten kıvrılırken sırtına tırnaklarını geçirdin.
"R-Rintaro," diye inledin, yüzün onun boynuna yapışık, uzuvların vücudunun etrafında kıvrılmış, kendini ona daha da yakınlaştırarak - onunla bir olabilmek için.
Dudaklarının tatlı öpücükleri - özensiz ve ıslak - çıplak göğsünüze temas etti, vücudunuz parmakları göğüslerinize masaj yaparken neredeyse yukarıya ulaşma uyarısından hafifçe titredi. Aşağıya inerken siyah saçları teninize yapıştı, daha derine bastırmaya devam ederken omurgasını bükerek sizi ağzına kadar doldurdu, "ç-çok dolu, Rin..." diye seslendin.
"Evet, ve bunu seviyorsun," diye mırıldandı. Önce boğazından, köprücük kemiklerinden aşağı inmeden önce dudaklarını seninkilere sıkıca bastırdı, diğer eli sertleşmiş tomurcuğunla oynarken meme ucunu içine çekmeden önce dilini göğüs kemiğinden aşağı indirdi. "çok güzelsin biliyorsun değil mi?"
Adını ağzından çıkarırken oda kalındı, nefes almak zordu, "R-Rin lütfen!" parmaklarını saçlarının arasından geçirerek, alaycı bir şekilde meme ucunu ısırırken koyu renk tellerini çekiştirdin, ağzını göğüslerine kenetleyerek yukarıya bakarak, "Lütfen ne, prenses?" dedi.
Hızını arttırırken sırıtarak, senin tatlı noktanı itmek için kalçalarını yukarıya doğru kıvırırken, tekrarlayan hareketlerini ona daha iyi kavraması için ayakları kalçasının hemen altına yerleştirildi, "Bana ne istediğini söylemek zorundasın."
Bacaklarınızı kavrayarak, onları omuzlarına çeker, dili hızlı bir şekilde ayak bileklerinizin üzerinden geçerken homurdanarak ve nefes nefese kalarak, yukardan yıpranmış halinize bakarken alt bacaklarınızı öper, "Sana başka ne vereceğimi bilmiyorum. bebek." Ve her güçlü itişte, adını haykırırken ciğerlerindeki rüzgarı savurarak, tüm vücudunu duvara çarptığında göğüslerin zıplarken, "zaten benim sikime sahipsin."
Ve ne zaman içeri girip çıksa, boyunu kavrayan şişmiş amının girişine bakıyor, kıvrımların, parıldayan horozunun etrafında beyaz kremsi bir madde halkasının çevrelediği, nefesini, göğsünü kabartırken kıkırdadığı üyenin yanından geçiyor. hafifçe alt karnına bastırırken terden çakılı kaldı, "kahretsin... beni hissedemiyor musun bebeğim? Kahretsin, muhtemelen on yedi belki yirmi cm derinde."
"Daha derine git Rin... Neredeyse geldim," diye uyardın.
Ve başını geri çekerek, dengesini korumak için bacaklarınızı tutarken inleyerek eğilir, bu yeni pozisyon yeni noktalarınıza çarparak, teni yüksek sesle sizinkine tokat atarken gözlerinizi kafatasınıza geri döndürdü. "Ah! t-tam orada bebeğim, d-devam et!"
Hızını artıran, ancak temposunu korumaktan asla vazgeçmeyen, bir zamanlar keskin gözlemci gözlerinin şimdi parladığı ve karardığı şakağından aşağı terler akıyor, sizi avını avlayan bir avcı gibi izliyor, inmeden önce bileğinizi hafifçe ısırırken hırlıyor. tenine yumuşak, nefes kesici bir öpücük konduruyor, "Sen benimsin."
"Daha sert... yaklaştım!" diye bağırdın, silahını senin içinde tabancayla ateşlemeye devam ederken, kollarını bilmeden sıcak yüzünü kapladın.
Ve hiçbir uyarıda bulunmadan Rintaro pozisyonunu çabucak değiştirdi. Belinizin altından kavramak için hemen bacaklarınızı düşürdü, sırtınızı içe doğru bükerken sizi kalçalarına doğru çeker, karnınız öne doğru fırlar, göğüsleriniz hızla sekerken sürekli olarak iter, çarşaflarınızı, yastığınızı kavramaya çalışırken kollarınla yüzünüzü saklarsın, "yüzünü örtme" diye uyardı.
"R-Rin... y-yavaşla!" sözlerin ağzından döküldü, göz kapakların ağırlaştı ve karın kaslarının bacaklarını sallamasına, kollarının uyuşmasına ve başının hafif hissetmesine neden olan tanıdık kıvrımı gerçeğini maskeledi.
"Yakınsın, yine benim için boşal," sesini duydun.
"Birlikte," ona uzandın.
Ve ellerinizi alın, dudakları sizinkilerle sevişirken parmaklarınızı başınızın üzerine koyarken iç içe geçirin - tükürük dudaklarınızın kenarından aşağı akıyor, dişler birbirine çarpıyor ve diller dans ediyor.
İkinizi de birbirine bağlayan bir tükürük iziyle dudaklarınızı çekiştirirken, yeşilimsi sarı gözleri keskin benliklerine geri döndü, küreleri senin sikik bakışlarını deldi, boğazının altını çenene kadar yaladı, izlerken kıkırdadı. çaresiz ifadelerin her hamlede çözülüyor, "Sadece bil ki sen boşaldıktan sonra bile seninle işim bitmedi prenses. "