Daichi'nin bu haftaki randevu gecesi için aldığı elbiseyi giyerken aynanın önünde durmuş yansımana bakıyordun. Vücudunu doğru noktalardan kucaklıyordu, seni harika gösteriyordu ama kaşlarını çatmaktan kurtulamadın, gözler daha az mükemmel noktalarına odaklandı, vücudunu başka hiç kimse gibi yargılamadı, sonuçta sen en kötü eleştirmendin . "Benim gibi biriyle nasıl birlikte olabilir?" Bu düşünce, erkek arkadaşının inanılmaz fiziği gözünüzün önünde tekrar tekrar aklınızdan geçti. "O çok daha iyisini hak ediyor" diye mırıldandın, kapının pervazında durup seni izlediğini fark etmeden.
"Hm? Neydi o aşkım?" diye sordu sevgiyle, tam olarak ne mırıldandığını duyduktan sonra. Başını sallayarak ona sahte bir gülümseme verdin "Randevumuzu bekleyemeyeceğimi söyledim", onun ruh halini ve akşamını mahvetmek istemeyerek yalan söyledin. Sesli bir şekilde içini çekti ve aynanın önünde durduğunuz yere doğru uzun adımlar attı, aynada ikinize bakabilmeniz için kaslı kollarını beline doladı, yüzünde yumuşak bir gülümseme "Sen en güzel kadınsın Y/N." Ve bu elbisenin içinde harika görünüyorsun" dedi samimi bir şekilde. Her kelimeyi kastediyordu ama kendini fazlasıyla görmüş gibi başını yana çevirdin. Bir eli kafanı hareket ettirmek için kalktı ve sen yine kendine bakıyordun 'Kendini benim seni gördüğüm gibi görememen beni üzüyor aşkım. Sana doyamıyorum" diye mırıldandı kulağına ve sevgiyle şakağını öptü, gözlerini senin güzel yansımandan alamamıştı ama kaşlarını çatman onu üzdü.
"Bugün evde kalmaya ne dersin? Bu seni daha iyi hissettirir mi?" Gülümsemenin yüzüne geri döneceği anlamına geliyorsa restorandaki rezervasyonu kaybetmeyi düşünmeden teklif etti. Başını sallayarak onun elinden kurtulmaya çalıştın "Hayır... randevu gecesi bebeğim, dört gözle bekliyordun" diye itiraz ettin ama o senin hassas noktana daha fazla dikkat ederek boynunu öptü, başını yana yatırdı. Ona daha iyi eriştin. "Hmm... Sanırım bunun yerine başka bir şey yapabilir ve sonra Paket Servisi sipariş edebiliriz," diye mırıldandı alçak bir sesle, sen utangaç bir şekilde başını sallarken tüylerini diken diken etti.
Kabul ettiğinde gözleri parladı, zaten seni daha iyi hissettirecek bir fikri vardı, belki kendini onun seni gördüğü gibi görürsen, sonunda anlarsın. Belki onun tarafından ikiye bölündüğün sırada günahkar iniltiler çıkarırken zevkten buruşmuş yüzünü görmek seni daha iyi hissettirirdi.
Gözlerini kapattın ve elbiseyi açınca titrek bir nefes verdin, kendine bakmamaya çalışıyordun ama o usulca kıkırdadı, hareketleri durdu "Gözlerini aç... Boşalmak istiyorsan kendine bakmalısın" dedi. Katı sesi yutkunmanızı ve gözlerinizi tekrar açmanızı sağlar. Diz çökerken aynadan sana gülümsedi ve elbiseden çıkmana yardım etti "Külot bile giymemişsin... Bir şeyler mi planlıyorsun?" diye alay etti, seni yere doğru çekmeden önce uyluklarını nazikçe öperek, izin verdi. Bacaklarının arasında aynanın önünde oturuyorsunuz, uyluklarınızı gidebildiği kadar açıyorsunuz, sizi sakinleştirmek için bacaklarınıza nazikçe masaj yaparken kıvrımlarınızın nasıl parladığını görmenize izin veriyorsunuz.
Başparmağının yumuşak teninize her vuruşunda elleri daha da yukarıya çekildi, başınızı yana çevirmenizi sağladı, hepsinden utandın. "Kendine bak aşkım" diye hatırlattı, elleri çekirdeğine ulaşmadan hemen önce durdu. Başını salladı ve onu tamamen durdurdu "Çok mu fazla? Ne renk bebeğim?" diye endişeyle sordu, sadece eğlenmeni istiyordu. Cevap vermek için biraz zamana ihtiyacın vardı, ama yumuşak bir "yeşilin" akıp gitmesine izin verdin, devam edebileceğini ve sana karşı katı olabileceğini bilmesini sağladın, bir eli çeneni tekrar aynaya bakacak şekilde hareket ettirdi, iki parmağı aynı anda girişinle alay etti. "Güzel gözlerini aç ve seni iyi hissettireceğim" diye mırıldandı ve amınla oynamaya devam etti, gözlerini tekrar açana kadar istediğini vermedi ve sözünü tuttu, iki parmağını da sana bastırdı. Zevkten nefesiniz kesildi, parmaklarının pürüzlü pedleri g-noktanıza hemen hassasiyetle masaj yaptı. Daichi, parmaklarını sana pompalarken çıkan seslerin tadını çıkardı. Hala çeneni sımsıkı tutarken, gözlerini her çevirdiğinde veya gözlerini kapattığında parmaklarının hareketleri durdu, elinde neyi erittiğini tam olarak biliyordu. Orgazmınız yaklaşırken, onun bileğini tırmalamanıza, merhamet dilemenize, kendinizi böylesine utanç verici bir pozisyonda görmek istememenize neden oldu ama aynı zamanda gözleriniz onun parmaklarını çok açgözlü yutan dar deliğinize çevrildi. "Sorun değil bebeğim, bırak" diye nazikçe güvence verdi, sertçe gelirken parmaklarının etrafını sıktın, yansımada tam yüzüne baktı ve bu seni düşündüğünden çok daha fazla etkiledi.
İlk orgazmından sonra sakinleştiğinde, kucağından hızla uzaklaştın, dördünde de yerde kaldın, gözlerin aynadan ona bakarken "Beni mahvettiğini görmek istiyorum" dedi. Amın onun kalın uzunluğu yuttu. Daichi sadece hafifçe kıkırdadı, ne kadar sıkı olduğuna inleyerek, kendini iterken tam olarak istediği yerdeydi. Zevk başlarken güvensizliklerinin unutulmasına sevindi.
Bakışlarınız erkek arkadaşınızın günahkar yüzüne sabitlenmişti, o sizin kalçalarınızı sıkıca tutarken, size çarpıyordu, zevkin içinde tamamen kaybolmuştu. İnleyen bir pisliktin, sonunda sızlandın çünkü daha fazlasını görmek istedin ve o ipucunu aldı, elini nazikçe boynuna sararak sırtını göğsüne doğru çekti "Kendini sikilirken izlemekten zevk alıyor musun, hm?" diye alay etti ve sen de umursamadan başını salladın. Utanç, ikinizin birleştiği yere bakmadan duramıyor, sert vuruşları yıldızları görmenizi sağlıyor ve bacaklarınız bu ezici zevkten titremeye başladı. Yakında olduğunu anlayınca seni tekrar aşağı itti ve başını eğdi, eli saçına yumruk yaptı "Bak ne güzel aldın güzelim, bu en iyi kısım" dedi homurdanmalar arasında, klitorisin ile oynamak için eli vücuduna dolandı. Klitorisini seni tekrar uçurumun kenarına göndermek için ovdu, adını zevkle haykırmanı, bacaklarının neredeyse boyun eğmesini, ama itişlerinin saldırısı durmadı, sadece kendi yüksekliğini kovalarken hızlandı.
Sonunda içine serbest bıraktığında, başka bir orgazmı tetikledi ve onun vermek zorunda olduğu her şeyi sağdın. Daichi, saf yoğunluktan neredeyse üzerinize çöküyordu, bu süreçte spermi dışarı çıkıyordu ve yere damladığını gördünüz. "Keşke şimdi görebilseydim" kıkırdadın ve sen onun sperminin biraz daha fazlasını senin istismar edilmiş çekirdeğinden dışarı ittiğinde arkanı dönmene yardım etti, görüşte sızlanarak, "Bu gece kendini görmek için sızlanacağını kim düşünebilirdi?" Daichi seninle dalga geçti, seni temizlemek için kaldırırken yüzündeki gülümsemenin geri gelmesine mutlu oldu. "Bunu daha sık yapmalıyız" diye mırıldanırsın göğsünde ve o sadece kabul edebilir, sana doyamaz.