"Sana kaçmayı bırakmanı söylemiştim. Seni kovalamaktan gerçekten bıktım." Kenny, uyarı olarak bıçağının ucunu korseli göğsünüze dayamak için önünüzde çömelerek kelimeleri zehir gibi tükürdü.
Protesto etmeye çalıştın ama yırtık bir parça eteğinden yaptığın derme çatma tıkaç seni neredeyse sessiz tuttu. Bilekleriniz yanıyor, etraflarındaki ip arkanızdan teninize sürtünüyordu. Seni gece için götürdüğü han nemli ve kirliydi, sidik ve ekşi burbon kokan yere atıldığın zemin.
Yine senin için gelmişti. Yapmayacağına dair hüzünlü bir şüpheniz vardı, ama her zaman olduğu gibi, sizi avcıların yoğun karda ayak izleri bırakması kadar kolay takip etti. Senin izini takip etmiş ve her zaman yanında tuttuğu o kalın örgülü kenevir ipiyle seni bağlamıştı. Ondan kaçmak hiçbir zaman kolay olmadı, ama yemek pişirmek için yetersiz bir yetimhane bulduğunda bu sefer paçayı sıyırdığını düşündün. Çocuklardan nefret ederdi - oraya hiç ayak basmayacağını düşündünüz, ama sabahın erken saatlerinde mutfakların köşesinde hareket eden karanlık bir gölgeyle hesaplaşma gelmişti.
"Asla öğrenemiyorsun. Belki bu sefer sana unutamayacağın bir ders veririm."
Bıçağının keskin ucu giysilerinize battı, keskin ucu özellikle pamuk ipliklerini kesebilmesi için tüy kemiği kanalları arasına yerleştirildi.
Ağzındaki beze karşı yemin ettin, lanetlerin tükürük nemli kumaşa battı. Bir parmağını tıkacın altına soktu ve yanağınızı kazdı ve bir sırıtışla malzemeyi çekiştirdi.
"Söyleyecek bir şeyin mi var, velet?"
Yavaşça, yırtık bezi ağzından çekti, kumaşa yapışmış salya dizilerini sallamak için kafanı bükerek.
"Belki kovalamayı severim Kenny," diye tısladın, ona evde dediğin Bay Ackerman saçmalığına aldırmadan.
Bir zamanlar hayatında oldukça uzak bir varlıktı; Kasabanızdaki zengin ailelerin parası olduğu halde yapacak cesareti olmayan korkunç şeyleri yapan köşedeki kanun kaçağıydı. Ama şimdi o senin varlığının baş belası, kaçtığın baskıcı ev hayatına seni her zaman geri çeken karanlık iplik haline gelmişti. Hiç umursuyor gibi görünmüyordu. Her halükarda, gizlice dışarı çıkıp yeni, daha uzak bir yöne koştuğunda seni daha çabuk bulmaktan hastalıklı bir keyif alıyor gibiydi.
"Yani şimdi ilk isim bazındayız, ha? Güzel, çünkü gerçekten yakınlaşmak üzereyiz."
"Bunu gerçekten eğlenceli hale getirebilir ve aslında beni çözebilirsin."
"Seni çözmüyorum, olmuyor. Arkamı döndüğüm anda ormana kaçasın diye babası için aptal kırılgan bir kızın izini sürmek için haftalarca harcamadım."
Sert sözleriyle biraz irkildin, hala soğuk çeliğin dikkatlice göğsünün ortasından geçtiğinin farkındaydın. Korsenin ipleri fırlayıp kemik astarlarına doğru kıvrılıyordu.
"Ben kırılgan bir kız değilim."
"Ne olmadığın umurumda değil, ne olduğun kıçım için büyük bir acı. Bu bok için yeterince para almıyorum, bu yüzden borcum olanı alıyorum."
Durumunuzun gerçekliği, yeni açılan göğüslerinizde serin havanın gezindiğini hissettiğinizde yerleşti. İlk düşüncen onu tekmelemekti, ama bıçağı karnındaki giysilere biraz fazla soktuğunu hissettiğinde tereddüt ettin. Yanlış bir hareket ve yanlışlıkla sizi dilimliyor olabilir.
Düğümleri tekrar gevşeklik için özenle test ederken bilekleriniz kan akışı eksikliğinden dövüldü. Tabii ki hiç yoktu. Muhtemelen sefil hayatı boyunca yüzlerce talihsiz ruhu bağlamıştı.