A futás hasznos

109 10 1
                                    

Akét fiú elvitte Shen Yuant a búvóhelyére. A hely nem voltbizalom gerjesztő. Az egész helységben sötét volt, így aligtudta kivenni a távolabbi sarokban a többi gyereket. Csak amocorgásból és a suttogásból vette észre, hogy nincsenekegyedül. A nap kezdett lemenni, így mindenki egy takarótszorongatva készült az alvásra. Csak Shen Yuannak nem voltsemmije. A nyugodtabb gyerek hozott neki egy kopott, rongyos takarót,hogy be tudja takarni magát.

_Ez nem a tied?

Anyugodtabb fiú meglepetten nézett rá, majd kuncogva összeborzoltaa haját.

_Ne aggódj. Ez a gege, vigyázni fog rád.

Közbena morgósabb fiú is visszajött és a kezébe nyomott egy szárazzsömlét. Nagyon éhes volt, így örömmel fogadta a kemény ételt.Egész nap alig evett valamit. A másik fiú várt egy ideig majdmorcosan megjegyezte.

_Azért megköszönhetnéd!

_Köszönöm gege.
A morcos fiút meglepte, hogy gegénekszólták. A zavar az arcán nagyon volt. Anyugodtabb fiú csak kuncogott a dolgon. ShenYuan most először hívott egy idegent gegének. Kényelmetlen isvolt neki, de a megmentőit nem akarta megsérteni. A nyugodtabb fiúfelállt és távozni készült. Shen Yuan meglepetten nézett felrá.

_Tenem fogsz aludni?

_Dehogynem, csak ...

_Csak el kell mennünk éjszakai munkába.- mondta a morcosabb.

_Éjszakaimunka?

_Igen ezt az olyan fiatalok, mint te nem értik.

ShenYuan ráncolta a homlokát. Mit dolgozhatnak éjszakát? Gyorsanelhessegette a gondolatokat. Az ilyesmit jobb nem tudni. Inkább csakaz ártatlan kis gyereket játssza tovább.

_Vigyázzatok magatokra.

_Úgy lesz, és ne aggódj Shen geget megvédem.- mutatott amorgósabb fiúra.

Mosolyogvakiléptek az ajtón magára hagyva Shen Yuant. A zsömlét márbefejezte, de még mindig nem volt elég. Így csak próbált minélkényelmesebb pozociót felvenni. A takarót a nyakáig húzta. Eddig nem érezte a fáradtságot. Nem kelett sok neki, hogy laposakatpislogjon. Szerencsére a rendszer odaadta a jutalmát, így nyugodtan elaludhat.

ReggelShen Yuan a rendszer figyelmeztetése ébresztette fel. Újabb küldetést. Az elméje még az álomvilágban volt. Aligfogta föl a szavakat. A rendszer elismételte még egyszer aküldetést. Az agya egyből felébredt az ismételt szavak hallatán.

<<Feladat:
Kerüld el a rabszolga kereskedőket
Jutalom 10 pont.
A feladat el nem végzése esetén: 50 pont levonás jár és örök rabszolgaság.>>

ShenYuan a feladat hallatán felnyögött.

_Túl sok pontot akarszlevonni és túl keveset akarsz adni. 

ShenYuant a gondolataiból egy másik gyerek rángatta ki. Tegnap estetúl sötét volt és fáradt, hogy körbe nézzen. Tudta, hogyvoltak mások is a búvóhelyen. A fiú félénken szólt.

_Gege!Menekülj! El fog adni!

_Kik?

_Akik idehoztak.

Agyerek nem tudott tovább beszélni, egy másik alak elrúgta ShenYuan közeléből. Az alak lassan megfordult és Shen Yuan felénézett. Odahajolt fel és megfogta a kezét.

_Ne hallgass rá. Hülyeségeket beszél. Jobb lesz, ha nem maradsz itt és velem jössz.- Mondta a nyugodtabb fiú.

ShenYuan megborzongott a félelemtől.

BingYuan: Segítség megakarnak enniWhere stories live. Discover now