35. Csapdába ragadva

124 12 8
                                    

Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!

Újabb egy év telt el. Köszönöm, hogy velem tartottatok. Találkozunk 2024-ben!


Végre megérkeztek a Hallhatatlan Szövetség Gyűlésének a helyszínére. A bejárathoz érve Shen Yuan egyből lepattant a lováról. Már alig várta, hogy végre újra két lábon álljon a földön. Egy pár órás lovaglással semmi baja, de a napok óta tartó utazás teljesen kikészítette, akárcsak Shen Qingqiut. Csak vele ellentétben ő nem másokon verte le a frusztrációját. Szegény Yue Qingyuan kapta a legtöbbet. Kicsit rosszul érezte magát a tanácsa miatt, de az a száz pont jól jött. Ki tudja, hogy a selejtes rendszer mit tartogat még neki.

A Peak lordok Yue Qingyuan vezetésével elindultak a hegy tetején lévő pavilonba. Itt tartózkodik az összes mester, akinek a tanítványai részt vesznek a versenyen. Természetesen túl nyomó részt a négy nagy szekta képviseltette magát. Főleg a Huan Hua Palota, aki a rendezvény szervezője volt. Egyáltalán nem sajnálták a pénzt semmire. A fenti pavilonban a legnagyobb kényelemben nézhették a versenyt a mesterek. Még a kis szekták tagjait is elkényeztették. Csak azért, hogy megmutassa az öreg Palota mester, milyen gazdag is a Huan Hua Palota.
A tanítványai sem voltak különbek. Már most dicsekednek néhányan, hogy ők fogják megnyerni a versenyt.
Ezen csak mosolygott Shen Yuan. Természetesen ki más lenne az első helyezett, mint maga a főszereplő? Ők labdába sem rúghatnak. Egyedül Gongyi Xiaonak volt esélye rá, de ő nem dicsekedett. Csak kedvesen mosolygott a hangoskodó tanítványra.

Még nem érkezett el a kezdés ideje, így mindenki vígan beszélgetett tovább. Nem sejtve, hogy sok társuk nem éli túl. Shen Yuan rosszul érezte magát. Nem tudja meg akadályozni, hogy elszabaduljon a pokol és sokan meghaljanak. Ennek az eseménynek meg kell történnie és ő nem tehet semmit.

A rendszer megkötötte a kezeit. Ha bármit is csinál, visszaküldi a saját világába, a halott testébe. Míg a tömeget vizsgálta egy Huan Hua Palota tanítvány megszólította.

_ A nevem Gongyi Xiao és a Huan Hua Palota főtanítványa vagyok. Tudunk beszélni négyszemközt?

Shen Yuan értetlenül nézett Gongyi Xiaora, de végül bólintott. Kíváncsi volt, mit akarhat tőle az egyetlen becsületes tanítvány a Huan Hua Palotából. Mindig is kíváncsi volt a karakterére, de a PIDW-ben nem sokat szerepelt.

_ Gu shixiong nem sokára visszajövök.

Gu Ling értetlenül pislogott utána. Rosszat sejtve követni akarta őket, de egy kéz a vállán megakadályozta benne.

Gongyi Xiao a tömegtől kicsit távolabb állt meg, távol a kíváncsi szemektől és fülektől. Mikor elég biztonságosnak vélte a távolságot megállt.

_ A neved Shen Yuan?
_ Igen...

Gongyi Xiao szeme felcsillant. Felemelte a kezét és meghajolt Shen Yuan előtt.

_ Bocsánatot szeretnék kérni. Nem lett volna szabad egy sérült gyereket a város közepén hagynom. Meggondolatlanul elfutottam segítséget kérni ahelyett, hogy megbizonyosodtam volna róla, hogy nem vagy életveszélyben. Kérlek bocsásd meg ennek a meggondolatlan tanítványnak a tettét.

Ez meglepte Shen Yuant. Nem számított arra, hogy a Huan Hua Palota főtanítványa bocsánatot kér tőle, egy olyan dologért, ami évekkel ezelőtt történt. Sokan már réges-rég elfelejtették volna.

_ Gongyi főtanítvány nem tett semmi rosszat! Azt tette, amit az akkori helyzet megkívánt.
_ De...
_ Én is már rég elfelejtettem, hogy mi történt. Gongyi főtanítvány is tegyen így.

BingYuan: Segítség megakarnak enniWhere stories live. Discover now