A mindig nyugodt Qian Cao csúcs most zűrzavar uralkodik. Fiatal tanítványok rohangálnak mindenhol gyógynövényekkel és tekercsekkel a kezükben. Most mindenkire szükségük van, a csúcsuk tele van sérültekkel. Mu Qingfan és a főtanítványa a komolyabb sérültekkel foglalkozik, míg az idősebb tanítványok a könnyebb sérültekkel.
Shen Yuan pont ezért nem szeretett volna idejönni, de Liu Qingge ráparancsolt. Egy vagy kettő bordája eltörhetett, de semmi komolyabb. Ezt még ő is meg tudta állapítani. Jó esetben nem is szorul ellátásra. Tehát feleslegesen vár a sorban. Ha egyedül jött volna, akkor már rég visszaindult volna Bai Zahnra.
Nagyon sokáig kellett várniuk, mire sorra kerültek. Beléptek az ajtón, mire a bent tartózkodó Qian Cao tanítvány elfehéredett. Felpattant egyből a székéből és oda sietett Shen Yuanhoz.
_ Mi az isten történt veled? Te meg miért nem tudtad előbb idehozni?
Gu Ling csak összehúzta magát a szidásra. Ha akarta volna sem tudtak volna előbb ideérni. A Szívárvány-híd romokban és kerülő út meg elég hosszú volt.
_ Biztosíthatom shijiet, hogy nincs semmi bajom!
_ Te csak ne beszélj! Tudod, hogy nézel ki? Tiszta vér az arcod!
_ Ó! Az csak démon vér.Az idősebb tanítvány hitetlenkedve nézett Shen Yuanra. Elkérte a csuklóját és elkezdte megvizsgálni. Meglepetésére viszont, még sem volt olyan rossz állapotban, mint ahogy kinézett. Majdnem elájult ,mikor meglátta az ajtóban véres arccal. Erre kiderül, hogy szellemi energia kimerülésén és pár borda törésén kívül nincs más baja. Egy megkönnyebbült sóhaj elhagyta a száját. Legalább nem hívta ide shizunját feleslegesen. Komoly szidásban részesült volna.
_ Kapsz rendesen levegőt?
_ Kicsit szúr minden levegő vétel.
_ Rendben, felírok egy gyógyteát, amit napi háromszor kell meginnod és hat hétig, a meditáláson kívül nem csinálhatsz semmi komolyabb dolgot! Ha nem kapsz rendesen levegőt vagy véreset köhögsz azonnal gyere Qian Caoba!
_ Értettem! Köszönöm szépen shijienek a gyors kivizsgálást.Shen Yuan meghajolt és távozott Gu Linggel a nyomában. Már megint egy rossz ízű teát kell innia, ezért felesleges volt sorba állni. Mosolyogva átvette a tasakot és távozott Gu Linggel a nyomában.
Végre visszaindulhatnak Bai Zanra, de kerülő utat kell használniuk, ami nagyon hosszú ideig fog tartani. Már most nem örül annak a sok lépcsőnek, amit meg kell mászniuk. Örülhet, ha vacsora időre visszaérnek.
A nap hátra levő részére nem tervezett semmit. Shen Qingqiu kijött az elzártságból és neki, mint "jó" testvérnek meg kell látogatnia. A Szívárvány-híd nélkül a csúcsok közötti átjárás viszont nagyon nehézkes. Fél napja is rámehet az oda-vissza út megtételére és még nem is csinált semmit.
Majd eszébe jutott, hogy Shen Qingqiu nem is fog ráérni. Yue Qingyuan távollétében ő a felelős mindenért, mint a második legmagasabb pozícióban lévő Peak lord. Nem lesz ideje arra, hogy vele foglalkozzon.Az épületből kifelé tartva összefutottak egy ismerős arccal. Shen Yuannak elkerekedett a szeme. A főszereplő nagyon nem nézett ki jól. Az arca hófehér és mintha az ájulás kerülgetné, mégis nagyon gyorsan ott termett Shen Yuan előtt. A szemei enyhén könnyesek voltak, ami nagyon nem illet egy hatalmas háremet uraló démon úrhoz.
_ Shen shidi megsérültél? Látott már Mu shishu?
Shen Yuan nagyon meghatódott, hogy a főszereplő ennyire aggódik érte. Mosolyogva megsimogatta a fejét.
_ Luo shixiong nyugodj meg. Ez csak egy démon vére. Én nem sérültem meg.
_ Én nem úgy hallottam.Shen Yuan szúrós szemekkel nézett shixiongjára, aki ártatlan tekintettel nézett vissza. A szemében tükröződött az ártatlanság, hogy ő semmi rosszat nem csinált.
YOU ARE READING
BingYuan: Segítség megakarnak enni
Short StoryShen Yuan szerencsétlenül megfullad a vacsorájától, mikor épp a kedvencének hitt regényt szidta. Sajnos a reinkarnáció nem sikerült a legjobban. Egy gyerek testében ébredt fel az utca szélén. Teljesen össze volt zavarodva, amikor a rendszernek nevez...