Shen Yuan még mindig morcos a városban tett látogatása óta. Nem tudott venni egy becsületes könyvet sem, így be kellett érnie azzal az egy bestiáriummal, ami véletlenül a csúcs könyvtárába került. Élvezte az olvasását, mert több dolgot tudott meg a szörnyekről. Néhányat felismert a PIDW-ből. A főszereplő többel is megküzdött, hogy megmentsen egy ártatlan leányzót, aki természetesen bekerült a háremébe. Most, hogy találkozott a főszereplővel, ezt nem tudja elhinni róla, de az évek sok embert megváltoztatnak főleg a Végtelen Mélység. A szörnyekkel teli lyuk miatt fekete szívű lett, de ez nem magyarázza a hűtlen mivoltát. Az lehet, hogy egy hárem regény, de akkor is! A világában megszokta, hogy csak egy házastársa van az embernek. Igaz itt nincs válás, de igazán tanulhatott volna a hibáiból. A démon természete ezt jobban magyarázná. Airplane ezt nem említette meg egyszer sem, de jobban illet volna a történethez. Vagy kereste azt az egyet, aki mellett igazán boldog lehet, de az a szemét szerző nem adta meg neki még az utolsó fejezetben sem.
Egy fekete gömb lebegett Shen Yuan látó mezejébe.<<Feladat: Hívd ki a főszereplőt. Jutalom 10 pont.>>
_ Te meg miről beszélsz?
<<Feladat: Hívd ki a főszereplőt.>>
_ Hallottam először is, de magyarázd meg. Mivel hívjam ki? Nem is egy csúcson vagyunk!
<<Hívd ki egy párbajra a főszereplőt.>>
_ Nem tudnál több pontot adni? Ez elég kevés információ. Még bajba is kerülhetek.
<< A felhasználó elutasíthatja a feladatot.>>
_ Nem versz át még egyszer! Tudom, hogy nem tudom dobni a küldetést.
<<Köszönjük! A felhasználó elfogadta a küldetést. >>
_ ...Shen Yuannak volt egy küldetése, amit meg kellett oldania minél hamarabb. Ezen gondolkodott egész délelőtt. Nem mehetett egyedül, mert túl könnyű célpont lenne a Qing Jin tanítványoknak. Hiába Bai Zahn tanítvány, a túlerő akkor is túlerő. Még nem tanult eleget, hogy egyedül is képes legyen észrevétlenül beosonni, de valószínűleg ezt a csúcsán nem is fogja megtanulni. Nem arról híresek shixiongjai, hogy észrevétlenül hátba támadjanak bárkit. Ezt egyedül kell megtanulnia. A jövőben biztos hasznát fogja venni, ha el kell tűnnie Cang Qiong-ról.
Míg Shen Yuan gondolkodott a lehetséges megoldáson Gu Ling aggódva nézte figyelte. A városba látogatás célja az volt, hogy felvidítsa, de helyette a kedve még rosszabb lett. Mo Cheng tehet az egészről. Nem kellett volna egyedül hagynia vele kedvenc shidijét.
Erősen gondolkodott, hogy mivel enyhíthetné a rossz kedvét. Támadt egy ötlete, de ehhez segítség kell kérnie. Közben Shen Yuan tovább gyakorolta a kard formákat. Egy új lépést szeretett volna kipróbálni, de túl frusztrált volt, hogy helyesen végre tudja hajtani. 5-ször, 10-szer és már nem tudja hányszor próbálta meg, nem jött össze neki. Gu Lingtől szeretett volna segítséget kérni, de shixiongját sehol sem találta. Vett egy mély levegőt és folytatta tovább gyakorlást. Az utolsó lépéshez érve megbotlott a lábaiban és a földre esett. Mindenki a saját dolgával volt elfoglalva, csak ezért nem röhögték ki shixiongjai. Mindenki feszülten készült a nagy napra. Vagyis shizunjuk végig ver az egész bandán. Shen Yuan még mindig a földön feküdt. Nem tudta hol rontotta el a lépést. Nem foglalkozott vele, hogy közben visszajött Gu shixiongja._ Mit keresel a földön?- kérdezte Gu Ling.
_ Nézem, ahogy nő a fű.
_ De itt nincs is fű.Shen Yuan nyögve felállt és elkezdte leporolni magát. Nem így tervezte a dolgot. A saját lábában botlott el.
_ Shen shidi, szerintem tarts egy kis szünetet és ha már szünetet tartasz, nem szeretnél velem jönni?
_ Hova?
_ Csak ide az egyik közeli csúcsra.
_ Melyikre?
_ Qing Jinre.
YOU ARE READING
BingYuan: Segítség megakarnak enni
Short StoryShen Yuan szerencsétlenül megfullad a vacsorájától, mikor épp a kedvencének hitt regényt szidta. Sajnos a reinkarnáció nem sikerült a legjobban. Egy gyerek testében ébredt fel az utca szélén. Teljesen össze volt zavarodva, amikor a rendszernek nevez...