A mű 18+. Vedd figyelembe, ha olvasod!
Shen Yuan lassan kinyitotta a szemeit. Bármennyire is próbált összpontosítani, nem látta tisztán a környezetét. Szédült és rosszul érezte magát. Fel akart ülni, de a kezei nem engedelmeskedtek neki. Pánikot kellett volna éreznie, de nem érzett semmit csak hihetetlen nyugalmat.
Az elméje ködös volt. Még azt sem tudta megmondani, mit csinált előtte vagy, hogy került ide. Az érzék szervei tompák voltak, kivéve a szaglása. Valami dohos és édeskés illatot érzett, de az információ fölösleges volt. Ezzel nem jut előrébb. A kezeit próbálta mozgatni, de hiába még mindig nem engedelmeskedtek neki. Egy füstölőnyi ideig csak bámult a semmibe. Emlék töredékek villantak fel előtte.
Tönkre tett bambuszok...
A városban sétálás...
Liu Qingge szobájának a takarítása...Könyv vásárlás...
Városban sétálás, majd sötétség...
Az előbb érzett dohos szagból rájött, hogy nem a Cang Qiong Peak területén van. Biztos benne, hogy Bai Zahn-on és Qian Caon sincs ilyen szag.
A távolban észrevett két alakot a távolban, akik közeledtek felé. Az egyik leguggolt a másik állva maradt. Shen Yuan kérdezni akart tőlük valamit, de nyöszörgésen kívül nem tudott más hangot kiadni. A guggoló alak megfogta az arcát és jobbra balra forgatta._ Nemsokára teljesen éber lesz.
_Biztos? Fél napja csak bámul maga elé.
_ Igen. Segíts átöltöztetni.Hangokat hallott, de nem értette. Ide oda nézte a két alakot, de hiába. Egy sötét folton kívül nem látott semmit. A guggoló alak ülő helyzetbe húzta, majd elkezdte rángatni a végtagjait. Shen Yuan csak kábultan nézett maga elé. Semmilyen erőt nem tudott kifejteni az ellenállásra, így csak hagyta magát.
_ A mester elégedett lesz. Elhoztad a gyógyszert?
_ El.A másik alak elővett egy kis tégelyt. Shen Yuan-hoz fordult és megemelte az állát. Mindenféle ellenállás nélkül megitatta vele a tartalmát. A tégely tartalma nagyon gyorsan eltűnt. Egy füstölőnyi idő eltelte után Shen Yuan elkezdte érezni a hatását. A szemhéjai elnehezültek és szépen lassan lecsukódtak. Nem szeretett volna elaludni egy ilyen helyzetben, de nem tudott küzdeni ellene.
Pár utolsó gondolat futott végig az agyán. Nem tudta megállapítani, hogy hol van és kik ezek az alakok. Az is lehet, hogy démonok. Most nagyon nem örül neki, hogy Bai Zahn Peak talár van rajta. Ha démonok, akkor teljesen mindegy. A gyerekek a legfinomabb étkezés ebben a világban. Nagyon reméli, hogy fájdalom mentes lesz a halála. Nem úgy mint előző életében. A falat megakadt a torkán és semerre sem volt hajlandó menni. A levegő hiánytól égett a tüdeje, majd lassan elmosódott a világ. Majd itt ébredt fel, ebben a világban.
A szemei lassan lecsukódtak és újra elsötétült a világ...
Shen Yuan egy másik szobában feküdt. Lassan pislogott a szemeivel. Nem látott homályosan, élénken látta a környezetét. A szédülés is elmúlt, csak egy kicsit érezte magát tompának. A föld túl kemény volt, elvégre nem egy ágyban ébredt fel. Felpróbált felülni, de nem sikerült neki. A szoba sarkában egy hangos sóhajt lehetett hallani. Shen Yuan megdermedt egy pillanatra. A hang felé fordult. Egy nő nézett vele szembe. Egy ideig farkas szemet néztek egymással, majd a nő felállt és elindult felé. Elhaladt mellette és az ajtón kopogott kettőt. Az ajtó előtt léptek indultak el. A nő nem ácsorgott sokáig az ajtó előtt, vissza fordult Shen Yuanhoz._ Látom felébredtél.
_ Ki vagy te?
_ Nem emlékszel? Én vagyok az a-niangod.
_ Biztos, hogy nem- mondta határozottan Shen Yuan.Valami a lelke mélyén azt súgta neki, hogy hazudik ez a nő. Ő nem lehetett az eredeti a-niangja. Hosszú csend után elkezdett mocorogni. A fekvő helyzet nagyon kényelmetlen volt neki. A kezeit nem tudta mozgatni, szorosan a háta mögé kötözték. Kénytelen volt saját erőből feflülni.
YOU ARE READING
BingYuan: Segítség megakarnak enni
Short StoryShen Yuan szerencsétlenül megfullad a vacsorájától, mikor épp a kedvencének hitt regényt szidta. Sajnos a reinkarnáció nem sikerült a legjobban. Egy gyerek testében ébredt fel az utca szélén. Teljesen össze volt zavarodva, amikor a rendszernek nevez...