34. Mindent a célért

106 14 8
                                    

Elérkezett a nagy nap. Az összes tanítvány izgatottan várta a Hallhatatlanok Szövetségének Gyűlését. Még azok is, akik nem mennem el a megmérettetésre. "Jó" tanítványként vigyáznak a csúcsra, szorgosan tanulnak és sunyiban fogadásokat kötnek a leendő nyertesre. Már napokkal ezelőtt elkezdődött a találgatás, de senki nem mert egy másik csúcs tanítványára fogadni. Shixiongjai még rá is fogadtak, hogy bekerül a legjobb tízbe. Nem akarta a kedvüket szegni, így annyiban hagyta az egészet. Gu Lingre senki sem akart fogadni, pedig sokkal tapasztaltabb volt nála. Még induláskor sem változott meg senki véleménye. Együttérzően megpaskolta a hátát és felszállt a lovára. Még nagyon hosszú utat kell megtenniük a Hallhatatlanok Szövetségének Gyűlésének a helyszínéig.

Minden tőle telhetőt megtett a felkészülésre. Még Luo Binghe felkészítése is rendben haladt, ahogy megváltoztatta a gyakorlási módszerét.
Mindig megbotlott vagy kiesett a kard a kezéből. Shen Yuan enyhe fejfájást érzett ettől. Ha a főszereplő ilyen béna, soha nem jut ki a Végtelen Mélységből és nem haladna tovább a történet.

Az nem történhet meg!

Luo Binghe szokásosan gyakorolt, amikor összeakadtak a lábai és előre bukott. Shen Yuan az utolsó pillanatban elkapta, mielőtt a földre ért volna.

_ Sajnálom Shen shidi. Megint vétettem.

Ilyen bűnbánó arc láttán, hogy haragudhatna a fehér lótuszra. Nagyot sóhajtva megpaskolta a hátát. Nem ő tehet róla, hogy pár évid egy rossz kézi könyvet kellett használnia.

_ Mi lenne, ha lenne tétje az egésznek?

Luo Binghe érdeklődve nézett Shen Yuanra, aki mosollyal az arcán folytatta.

_ Ha hibázol a gyakorlat elvégzése közben, akkor le kell venned egy ruha darabot.
_ Akkor miért nem párbajozunk helyette?
_ Mert az alapokat sem tudod hibátlanul megcsinálni.

Luo Binghe közelebb hajolt Shen Yuanhoz és megkérdezte:

_ Mit kapok ha sikerül hibátlanul megcsinálnom?
_ Akkor megsimogatom a fejedet.
_ Shen shidi, ez nem fer. Neked is le kell venned egy ruha darabot!- nyafogott Luo Binghe.

Már miért kéne?

Luo Binghe kis kutya szemekkel nézett rá. Nem tudta kimondani ezeket a szavakat helyette egyből beleegyezett.

_ Rendben. De csak addig, amíg nem hibázol vagy meg nem állsz. Folyamatosan kell szünet nélkül megcsinálnod egymás után.

Shen Yuan képzeletben megveregette a saját vállát. Ebben a világban sokkal szemérmesebbek az emberek, mint a modern világban. Itt ha belső köntösben vagy már szinte meztelennek számítottál. Ő egész nap el volt egy boxer alsóban, míg meg nem halt. Itt sem volt túl szemérmes, de shixiongjai néha furán néztek rá, ha belső köntösben akart a szobájába menni a fürdőből. Nem mintha előtte nem egy szál törölközőben lettek volna mindannyian. Shixiongjai túl szemérmesek voltak egy Bai Zahn tanítványhoz képest is. Nem gondolta, hogy egy olyan csúcs, -ahol csak fiúk vannak- sem nézik jó szemmel az alul öltözködést.

Shen Yuan szemöldöke enyhén rángatózni kezdett. Ha tudja, hogy csak motiválni kell a főszereplőt, már rég megtette volna. Luo Binghe annyira félt a megaláztatástól, hogy tökéletesen, hiba nélkül csinálta meg a kard gyakorlatot.
Shen Yuan még sem aggódott, hogy meztelenre kell vetkőznie a bambusz erdő közepén. Több rétegű talárja, a csizmái és a csuklóvédőinek köszönhetően biztonságban érezte magát.

Egy tanítvány három kard gyakorlatot kell egymás utáni elvégeznie, hogy hibát vétsen. Ha még bele is számítja a főszereplő tehetségét, akkor is maximum tízszer tudja megcsinálni hiba nélkül, úgy hogy eddig mindig megbotlott a saját lábában. Rajta több mint tizenkettő ruhadarab van.

BingYuan: Segítség megakarnak enniWhere stories live. Discover now