23. A küldetés

70 15 4
                                    

Az utazás a lovashintóban sokkal kényelmesebb, mint lóháton utazni. Könyvet lehet olvasni, teát is lehet inni, sőt meditálni is lehet. De Shen Qingqiunak sokkal jobb ötlete támadt. Az utazás hosszú ideig fog tartani és akár hasznosan is el lehet tölteni. Elővett egy guqint és átadta Shen Yuannak. 

_ Shen shishu biztos benne?
_ Igen.

Most az összes Qing Jing tanítvány tudni fogja, milyen szörnyen tud játszani. Az ölébe vette a hangszert és elkezdte lassan pengetni. Shen Qingqiu nem mondott semmi konkrétumot, így szabadon választhatott. Nem mintha olyan sok dalt ismerne. Még mindig nagyon az elején van a leckéknek.
Shen Qingqiu becsukta a szemét és lassan legyezte magát. Úgy nézett ki, mint aki élvezi az előadást.

_ Még sem vagy annyira reménytelen. 

Shen Yuan meglepődött. Eddig soha nem volt elégedett, bárhogyan is játszott. Még fejbe sem verte a legyezőjével. Ha mindig ilyenek lennének az órái sokkal könnyebb lenne és akkor csak az ujjait fájlalná.

Shen Qingqiu egy teás készletet vett elő és két kis csészét készített az asztalra. A teáskannát feltöltötte vízzel és elkezdte melegíteni qi segítségével. A tasakjából elővett egy tea fű keveréket és a csészékbe tett belőle. Leöntötte forróvízzel, majd Shen Yuanra nézett.

_ Remélem figyeltél.
_ Igen Shen shishu.
_ Nem szeretnék több borzalmas ízű teát inni.

Shen Yuan végig figyelte a folyamatot, de nem tanult ujjat. Ugyan így csinálja ő is, nem tudja hol ronthatja el. 
A teábe belekortyolva érezte a minőséget. Elvégre Shen Qingqiu egy Peak lord, csak is minőségi tealevelekből készít teát magának. Az a csoda, hogy ő is kap ebből.

Késő délután érkeztek meg Shuanghu városába. Egyből a leggazdagabb emberhez vezetett az útjuk. Az öreg Chen mester nagyon megörült a látványuknak. 

_ Kultivátor uraim, ez így nem mehet tovább. Senki sincs biztonságban ebben a városban. Én is elveszítettem két ágyasomat. Már csak Pillangó maradt. Mi lesz velem, ha ő is eltűnik- siránkozott Chen mester.

Az öreg keze a lányderekára vándorolt és közelebb húzta magához. Shen Yuan szeme rángatózott ettől a látványtól. Egy vén kecske tapogat egy nála több mint, negyven évvel fiatalabb lányt. Shen Qingqiu arca mit sem változott, mintha őt nem zavarta volna ez a látvány. 

_ Yuan te velem jössz. Ming Fan tedd a dolgod.
_ Igen shizun.

Shen Qingqiu elvonult, mögötte Shen Yuan követte. Nem értette minek jött, ha nem is vehet részt a küldetésben. 

_ Yuan, még nem voltál küldetésen, ezért csak megfigyelőként vagy jelen. Nem vagy Qing Jing tanítvány, ezért nem kell csinálnod semmit.
_ Shen shishu miről szól a küldetés?

Shen Qingqiu egy papírt adott át neki, amiben leírták a küldetést. Egy sorozat gyilkos jelent meg, aki fiatal lányokat, asszonyokat és ágyasokat támadott meg. A gyilkosság helyszínén az áldozatokon nem volt bőr, ezért találóan Skinnernek nevezték el a gyilkost. A helyi rendőrség tehetetlennek bizonyult, ezért kérték fel a Cang Qiong szektát. Ennek az elolvasása után nem tudott megszólalni egy ideig. A PIDW-ből sem volt ismerős ez a gyilkossági forma. Semmilyen misztikus állat nem gyilkol így.

Ning Yingying kopogott az ajtón.

_ Shizun, Ying-er leszeretne menni a piacra. Shizun lenne kedve elkísérni?

Shen Qingqiu lassan legyezte magát. Látszott, hogy elgondolkodott az ajánlaton. 

_ Ying-er keressen még egy tanítványt, aki ráér. A piactéren találkozunk. Yuan te is jössz velem.

BingYuan: Segítség megakarnak enniWhere stories live. Discover now