10. Airplane

99 12 1
                                    

 Shen Yuan este már várta, hogy a szobájában legyen. Alig csukta be az ajtót a rendszer már jelentkezett is.

<<<Feladat teljesítve. Tegyél rendet, úgy hogy Liu Qingge tetszését elnyerje. 
Jutalom 10 pont. Egyenleg 120 pont>>
_ Nem kapok plusz pontot, hogy kinevezett takarítónak?
<< A cselekményt ez nem viszi előre. >>
_ Nem adsz egy könnyen pontokat. 
<< A felhasználó több pontot kap, ha segíti a főszereplőt.>>
_ Akkor miért nem kaptam pontot, mikor Qian Cao csúcson voltam?
<<Nem egy fontos cselekmény volt.>>
_ Így sosem lesz elég pontom.- majd nyögve az ágyra dőlt. 

Pakolás közben végig tudta gondolni az életben maradásának a lépéseit. A legnagyobb szerencse az, hogy a főszereplő nem sokkal idősebb nála, így sok ideje van felkészülni. 5-6 év múlva elég erős lesz, hogy elhagyhassa a hegyet. Ennek csak egy akadálya van, az pedig Liu Qingge halála. Ha túl hamar következik be, akkor nem tudja elhagyni Bai Zahnt sőt Shixiongjai  rángatnák vissza a hegyre. Nem akar itt maradni egy örült főszereplővel. A legjobb az lenne, ha Liu Qingge életben maradna, de ezt még nehezebb lesz kivitelezni. 

Hogy tartsam életben Liu Qinggét?  Ááá a Huan Hua palotával jobban jártam volna.

Amíg ezeken gondolkodott elnyomta az álom.

 Shen Yuan elindult Liu Qinggéhez, hogy rendezze a tekercseket. Már többször is megtette, így már sokkal nyugodtabban látott neki a munkának. Csak az első nap tartott hosszabb ideig, hogy felszámolja a káoszt. Most csak pár darabot kell ide vagy oda tennie és már kész is. Végzett már mindennel és boldogan tartott shizunjához. Ha ezzel végez végre elkezdheti a legújabb bestáriumot. Az most hozott könyvek között volt ez a gyöngyszem. Gyorsan elakarja olvasni, mielőtt rájönnek, hogy rossz hegyre hozták. Észre sem vette már az ajtó előtt volt. Zajt hallott így bekopogott. 

_ Shizun.
_ Gyere be.

Liu Qingge elgondolkodva ült az asztalánál. Egy tekercset nézett, majd Shen Yuanra.

_ Te! Ezt a tekercset vidd Shang Qinghuának. Utána nem kell visszajönnöd.
_ Igen shizun.

Shen Yuan elvette a tekercset, majd távozott.  An Diong csúcs nem volt túl messze, így ha siet elkezdheti a könyvet az este folyamán. Még szerencse, hogy Gu Ling megmutatta neki a csúcsokat, melyiket merre találja. A szivárvány hídon túl már ehetett látni a célt. Ahogy közeledett, egyre több An Diong tanítványt lehetett észrevenni. Shen Yuan csak át futólag  volt a csúcson, ezért nem tudott körbe nézni rajta. Az épületek itt nem voltak impozánsak, sőt az összes ugyan úgy nézett ki. Egyáltalán nem lehet megmondani, melyik a Peak lord otthona. Meg akarta kérdezni az egyik tanítványt, de az összes elsietett mellette. Észre sem vették, hogy ott van. Egy lány sétált felé sok tekerccsel a kezei között. Kapka az alkalmon gyorsan megszólította.

_ Szia, merre találom Shang shishut?

A lány ijedtében majdnem eldobta a tekercseket. 

_ Sajnálom, nem akartalak megijeszteni.

Mérgesen ránézett az előtte állóra, de el is kerekedtek a szemei egyből. Egy Bai Zahn tanítvány volt előtte, aki kedvesen mosolyog rá, sőt bocsánatot is kért. Teljesen meg volt zavarodva. Általában a Bai Zahn tanítványok nem ilyenek. Majdnem elfelejtett válaszolni a kérdésre.

_ Menj egyenesen abba a nagy épületbe. Menj be nyugodtan, shizun ott lesz.
_ Köszönöm.

Tovább ment az adott irány felé, amihez hamar oda is ért. Benyitott az ajtón, ahogy a tanítvány mondta. Az épületen belül nagy volt a rendetlenség. Dobozok voltak mindenfele. Beljebb ment keresve Shang Qinghuát. Talált egy ajtót, amin bekopogott. Belül csak nyöszörgés hallatszott. 

BingYuan: Segítség megakarnak enniWhere stories live. Discover now