9. Az első győzelem?

115 12 0
                                    

Shen Yuan a könyvtárba töltötte a szabad idejét. Amikor a válla megsérült több időt tudott tölteni a kedvenc helyén. A nagy káoszt apránként megszüntette, így végre gy végig tud sétálni, hogy nem rúg bele különböző könyv kupacokba. Senki nem jár a könyvtárba, így magára vállalta a rendbe tételt. Élvezte a rendet és a csendet. Leült a szokásos helyére, hogy tovább olvassa a könyvet. Hangos beszélgetést hallottam az ajtó felől, ami egyre közelebbről hallatszott. Nem foglalkozott vele, elvégre shizunja beszélgetett valakivel. A másik hang forrása ismeretlen volt neki. Épp belemerült volna jobban az olvasmányába, amikor a könyvtár ajtajai kinyíltak. Shizunja egy nagy dobozt cipelv lépett be a könyvtárba mellette egy alig észrevehető Peak lord. Shen Yuan gondolkodás nélkül letette a könyvet és a shizunja felé vette az irányt.

_ Shizun, Shishu. Ez a tanítvány valamit valamiben?

_ Hmm. Pakold ki a dobozt tartalmát.
_ Igen shizun.

Shen Yuan a letett dobozt kezdte el kicsomagolni. Új könyvek voltak benne. Elmorzsolt pár képzeletbeli könnycseppet. A könyveket, ahogy leteszi senki sem fog rájuk nézni. Az egyik polcon fognak porosodni. Míg pakolt a másik Peak lord furcsán méregette a szemével.

_ Liu Shixiong. . . amióta utoljára itt jártam sokkal . . . nagyobb lett a rend.
_ Mn.
_ A könyvek . . . több kupacban voltak minden fele.
_ Hmm?
_ Nem mintha ez probléma lenne.- pánikolt hirtelen Shang Qinghua.

Liu Qingge elgondolkodott egy kicsit. Sosem volt a könyvtárban hosszú ideig. Tanítvány idejében nem is tudta, hogy létezik ez az épület. De most, hogy felhívták rá a ténylegesen, tényleg sokkal nagyobb a tisztaság és a rend. A húga is mintha, megemlítette volna. Ránézett a tanítványára. Nem is emlékszik mióta van a hegyen. A dolgokat nem tartja az eszében. Shang Qinghua kíváncsisága átterelődött a pakoló tanítványra.

_ Te voltál, aki rendbe tette a könyvtárat?

_ Igen shishu.
_ Látom érdekelnek a könyvek, akkor hogy-hogy Bai Zahnra jöttél? A többi csúcson nagyobb könyvtár van.

_ Szerettem volna megtanulni harcolni. Könyvet bárhol és bármikor tudok olvasni.

_ Nem volt túl messze Cang Qiong? A Huan Hua palota nem lett volna közelebb?

Shen Yuan zavartan nézett Shang Qinghuára. A szektában senkinek nem mesélt arról, hogy eredetileg a Huan Hua palotába akart menni. Nem is lett volna szerencsés fő, hogy a két szekta vetélytársa egymásnak. A falut ahonnét jött nem is tudja a nevét, így senki nem tudja megmondani melyik szekta volt közelebb. A rendszer viszont említette, ugyan olyan messze vannak. Ha még tudja a falu nevét, akkor sem lenne meglepő, ha ide akarna jönni. A tl nagy csendet Liu ingge törte meg.

_ Te. Menj, fuss 5 kört.

Shen Yuan próbált közömbösen shizunjára. Nem szerette volna a felháborodása miatt plusz körökkel súlyosbítania büntetését. Így csak elfogadni tudta azt.

_ Igen shizun.
_ Reggeltől 5 körrel többet fuss minden nap.
_ Igen shizun.

Shen Yuan az asztalhoz lépett. Eltette az olvasott könyvet, majd elindult, hogy elkezdje a büntetését. Mélyen legbelül sírni akart.

Mivel érdemeltem ezt ki?

Liu ingge csúnyán Shang Qinghuára nézett, aki összehúzta magát.

_ Ne zaklasd a tanítványomat.
_ Nem merném. De miért küldted el futni?
_ Szüksége van rá.
_ Látom a legfiatalabb tanítványodtól is elvárod a legtöbbet.
_ Szeretnél maradni az esti küzdelemre?
_Nem! Még nagyon sok dolgom van, ott van az a sok papír munka az asztalomon. Én, én most távozom. - dadogta Shang Qinghua.

BingYuan: Segítség megakarnak enniWhere stories live. Discover now