Kicsit elkésve, de megérkezett a 26. fejezet. A következő rész március vége felé várható a bejelentett sok munka miatt. Köszönöm a türelmeteket.
A hirtelen jött "telet" nagyon gyorsan felváltotta a tavasz.
A hó csak pár napig maradt meg, utána a meleg idő miatt gyorsan elolvadt, nagy sarat hagyva maga után. Ilyen állapotok nem szoktak uralkodni az egész Cang Diong hegységen.Persze Airplane a hibás a jelenlegi állapotok miatt. Csak azért havazott, hogy jobban nézzen ki a nagy vallomás, amit eltervezett. Shen Qingqiu elvonulásával a főszereplőt kevésbé zaklatták a szektatestvérei, ezért Ning Yingyinggel közelebb kerültek egymáshoz. Az új évi tűzijáték alatt vallotta volna be a főszereplő Ning shijie iránti érzéseit. A tűzijáték túl hangos volt, így a lány nem hallotta meg a vallomást. Luo Binghe nem adta föl. Elmentek sétálni és a hóesésben újra elmondta a vallomását.
Airplane végül dobta az ötletet és soha nem publikálta. Pedig egy ilyen esemény üdítő lett volna a sok szenvedés és kínzás után. Végül a főszereplő Shen Yuannal töltötte a tűzijátékot. Az utána lévő napokon simán megtehette a vallomást, mert pár napig még esett a hó. Ettől a gondolattól Shen Yuan nem érezte jól magát. Irigykedett Luo Binghére és sajnálta Ning Yingyingget. Elvégre a főszereplő háremében több ezer nő lesz rajta kívül. Nem is gondolkodott rajta tovább. Csak a kedve lett rosszabb tőle. Az ezen való gondolkodás elterelte a figyelmét és arccal előre esett a sárba gyakorlás közben. Gu shixiong felsegítette, de alig tudta visszafogni a nevetését
_ Shen shidi jobb lesz, ha minél hamarabb kimosod a hajadból a sarat. Ha bele szárad sokkal nehezebb lesz kifésülni.
_ Mn.Shen Yuan gyorsan a fürdők felé vette az irányt. Útja közben átkozta Airplanet. Romantikus, ha a szerelmi vallomás közben esik a hó, de nem akkor, ha a helyszínen szinte soha nem esett még a hó. Rá lehet fogni egy démonra, de az már túl abszurd lenne.
A furcsa időjárás miatt Bai Zhanon és a többi csúcson is, sártenger volt. Shen Yuannak már nagyon elege volt belőle. Állandóan cserélnie kellett a talárját és gyakorolni sem tudott rendesen. Shixiongjai is sokkal többször mentek másik csúcsokra bajt keverni. Csak az elvetemültek maradtak " dagonyázni".
A fürdőben egyedül tartózkodott. Egy lélek sem tartózkodott a környéken. Nem is gondolkodott sokáig. Levette a talárját és csobbant is a vizben. Csak ezután jutott eszébe, hogy nem vette ki a szalagját a hajából. Kínkeserves küzdelem árán végül kiszabadította.
<< A felhasználó sikeresen pontokat szerzett.
+ 5 pont Yue szektavezetőtől szerzett információ morzsákra.
+ 5 pont a karakter titkának a megtartásáért.
+ 10 pont a főszereplő menőségi szintjének a növeléséért.
Egyenleg 1000 pont.>>
_ Rendszer elég bőkezű voltál most.
<<A felhasználónak jobban kellene dolgoznia a rejtett karakterek és események felderítésén...>>
_ Tudom. De jelenleg még a történet elején vagyunk.
<< . . .>>A rendszer eltűnt magára hagyva Shen Yuant, aki kihasználta a helyzetet lassan elsüllyedt a vízben. Shixiongjai miatt sosem volt rá alkalma. Mindig vigyáznia kellett, hogy a sérülését senki se láthassa meg.
.
.
.A guqin gyakorlással megakadt egy kicsit Airplane miatt kialakult furcsa időjárásnak köszönhetően. A sár miatt nehezen tudta megközelíteni a kis erdős területet, ahol eddig gyakorolt. Legjobb megoldásként a szobájába vonult, de ott sem maradhatott sokáig. Pár shixiongja felszólalt a "zaj" miatt és néhányan Qing Jing tanítványnak nézték. Nagyon hamar elege lett a dologból és elment a könyvtárba megoldást keresni a problémájára. Elkezdett keresgélni a tekercsek és könyvek között, de csalódnia kellett. Bai Zahn csúcson csak a harcra koncentrálnak és ez meglátszott a szegényes készleten is. Csak egy ötlete volt, hogy honnét tud szerezni hangtompító talizmánt. Airplanenel amúgy is szeretett volna beszélni a túlélésük terveiről. Így több oka is volt meglátogatni An Diong csúcsot.
YOU ARE READING
BingYuan: Segítség megakarnak enni
Short StoryShen Yuan szerencsétlenül megfullad a vacsorájától, mikor épp a kedvencének hitt regényt szidta. Sajnos a reinkarnáció nem sikerült a legjobban. Egy gyerek testében ébredt fel az utca szélén. Teljesen össze volt zavarodva, amikor a rendszernek nevez...