38. Egy védelmező testvér

148 13 8
                                    

Már egy hónap is eltelt a Hallhatatlan Szövetség Gyűlésének a katasztrófájakor, de még mindig nem tudták kiheverni a szekták a nagy veszteséget. Nagyon sok volt a sérült és még több a halott. Sok tehetség veszett el akkor és ezt mindenki megérezte.

Szárnyra kelt a pletyka, hogy egy áruló segítette a démonokat, de hiába nyomoztak utána, nem találtak rá bizonyítékot. Túl jól eltüntette a nyomait. Shen Qingqiu önként vállalta, hogy saját maga néz utána a dolgoknak. Nem hagyhatta, hogy megússza az áruló.

Az egyik tekercset olvasta, amikor suhogó hangra lett figyelmes a szomszéd szobából. Enyhe mosolyra húzódott a szája, ami gyorsan elillant. Felvette a legyezőjét és a konyha felé vette az irányt.

.

Már jó ideje csak a plafont bámulta Shen Yuan. Az ébredésekor érzett fejfájás még mindig nem akart elmúlni, sőt az idő múlásával csak erősödött. Visszaaludni sem tudott, hiába csukta be a szemét. A torkát is száraznak érezte és nem volt egy kis víz sem a közelében. Amit látott az sem volt elérhető távolságban tőle. Az ágy túl kényelmes volt, hogy csak úgy elhagyja, de a fejfájása kezdett elviselhetetlenné válni. Egy nagy adag fájdalom csillapító pár perc alatt elmulasztja, de ahhoz ki kell mennie a fürdő szobába.

Ülő helyzetbe emelte magát, amitől a feje még jobban elkezdett hasogatni és elkezdett fekete foltokat látni. Ebben az állapotban még az ágyából sem tud kikelni, nem hogy a fürdőszobába bejutni. Ennek ellenére nem adta fel. Felemelte a takarót és letette a lábát a földre, de mikor ráállt, szúró fájdalom hasított a combjába, ami miatt visszahuppant az ágyra. Meglepetten pislogott párszor.

_ Amint ébren vagy már nem bírsz magaddal? Feküdj csak szépen vissza.

Zavartan nézett fel a betolakodóra. Magas vékony alak, hosszú fekete haj, szigorú fagyos tekintet és xuanduan stilusú ruha. Egy teás készletet tartott a kezében, amit elvitt a legközelebbi kis asztalra. Amint letette a tálcát, az ágy mellé sétált és kinyújtotta a kezét.

_ Add a csuklódat.

Felemelte a jobb kezét, azonban elbizonytalanodott. Az előtte álló személy viszont elvesztette a türelmét és a karjáért nyúlt, amit erőszakosan maga felé húzott és az ujjait a csuklóján lévő mélyedésre nyomta. Shen Yuan többször el akarta húzni, de a másik sokkal erősebb volt nála.

_ A-Yuan! Ne mocorogj!

De mielőtt tiltakozásra nyithatta volna a száját, egy kellemes hideg energia áramlott a kezétől, ami enyhíteni kezdte a fejfájását. Abba hagyta a mocorgást és elkezdte figyelni az idegent. Végül a másik elengedte a csuklóját és odébb állt. Shen Yuan utána nyúlt, de gyorsan vissza is húzta a kezét. Bármit is csinált az idegen, nem kérhette meg, hogy folytassa. 

_ Tessék idd meg. Enyhíti a fájdalmat és a qi eltérés mellékhatásait.

Elkezdte vizsgálni a gyanús folyadékot. Az illata nem volt túl bizalom gerjesztő és kételkedett benne, hogy segít elmulasztani bármilyen fájdalmat. Pedig nagy szüksége lenne rá. A fejfájásától alig tud gondolkodni. A legszívesebben a fejére húzná a takarót és összegömbölyödne alatta. De ezt nem tehette meg egy idegen helyen.

_ Ne szagolgasd, hanem idd meg!- szólalt meg ingerülten.

A kellemetlen illat újra megcsapta az orrát, amitől elfintorodott. Ha az íze is olyan, mint a szaga, akkor búcsút mondhat az ízlelőbimbóinak. Soha többet nem fog ízeket érezni.

Egy ideig elgondolkodott a lehetőségein, de végül a fejfájása győzött. A mostani problémáját kellett először megoldania. A szájához emelte a csészét és egy húzásra megitta a tartalmát. A keserű és undorító ízt még azután sem múlt el, hogy utána ivott egy normális teát.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 02 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BingYuan: Segítség megakarnak enniWhere stories live. Discover now