16. Csödörből vödörbe

80 10 2
                                    

A licitálás vége után a termékeket egy szobába helyezik. A fizetés után mindenki egymás után megkapja az áhított termékét. Az árverés után egyből bedobták Shen Yuant ebbe a szobába. A maszkos férfi nem bánt vele finoman. A folyosón végig rángatta, majd sietősen bezárta. 
A terem kicsi volt és poros. Pár doboz volt a teremben, de nem voltak a legjobb állapotban. Megkötözött kezekkel a felülés is kihívást jelentett. A föld hideg és koszos volt. Nem szeretne ebben fetrengeni tovább. A dobozok nem bírták volna el a súlyát, így inkább a földön ülve maradt. A kezeivel a kötelet elkezdte lazítani. Minél előbb elszeretne tűnni erről a helyről. 
Lépteket halott az ajtó felől közeledni. Egyből abba hagyta a tevékenységét.

_ Nem mehet be míg nem fizet.
_ Nem fizetek, addig míg meg nem nézem közelebbről.
_ A szabályokat mindenkinek be kell tartania.
_ Nem egyszer csalódtam az átvett áru minősége miatt!
_ Mi csak a licitálásért felelünk, az áru minőségéért nem.
_ Úgy tudtam átnézik az árut, mielőtt eladásra kerül.
_ Ennek megfelelően lett a kezdő licit megállapítva.
_ Többet fizetek.
_ Ó, miért nem ezzel kezdte?

Az ajtó nyikorogva kinyílt. A két alak bepréselődött a kicsi terembe. A maszkos férfi az ajtó közelében állt meg. Shen Yuan lehajtott fejjel nézte a padlót. Nem nézett a kér új jövevényre. A másik férfi megállt előtte és leguggolt. A kezével felemelte a fejét, de Shen YUan nem nézett az idegenre. 

_ Hmm, nem rossz. Valahonnét ismerős vagy nekem.

Ne mondd ki! Ne mondd ki! Nem, nem hasonlítok senkire!

A másik idegen nem nézte tovább az arcát, helyette mást kezdett el vizsgálni. Shen Yuan ezernyi kis tű szúrását kezdte érezni. Az idegen qi erőszakosan száguldott végig a meridiánjain. Önkéntelenül is kezdett elhúzódni, de erősen a helyén tartották. Már az egész testében érezte ezeket a kis tűket, mikor hirtelen abba maradt. Az idegen elismerősen hümmögött és újra felemelte Shen Yuan fejét.

_ Mostantól én vagyok a mestered és ennek megfelelően kell majd hívnod. Nem sokára visszajövök és indulhatunk.

Elindult az ajtó felé, ahol a maszkos férfi várta. 

_ A céljaimnak megfelel.
_ Örülők, hogy elégedett az ügyfelünk.
_ Szerencsére hallgattam a megérzéseimre és nem hagytam, hogy az az öreg palot ... khm mester megszerezze. Nem tud információt az áru családjáról? Valahonnét nagyon ismerős.
_ Az eladó minden információt átad, amire szüksége van.
_ Helyes. Kérem vezessen hozzá.
_ Ahogy parancsolja.

Az ajtó becsukódása után csend telepedett a szobára. A szolga kötését nem ellenőrizték most sem, így nem volt erősen meghúzva a kötél. Ha tovább próbálkozik szabadok lesznek a kezei. A nagy munka közben a fekete gömb lebegett elé.

<<Feladat: Szökj meg és ne kapjanak el újból! Jutalom 500 pont.>>

Shen Yuan csak ráncolta a homlokát. Nem lesz könnyű megszökni és ez a feladat jutalmában is látszik. A kezeit elkezdte mozgatni, de nem lett közelebb a szabaduláshoz. Lépteket halott az ajtó felől közeledni, ezért jobban elkezdte rángatni a kötelet. Belevágott a csuklójába és nagyon fájt neki, de nem adta fel. A léptek egyre hangosabban lettek. A torkában kezdett dobogni a szíve. Végül az idegen tovább haladt. Shen Yuan megkönnyebbülve engedte ki a levegőt. Ez nagyon nem tesz jót a szívének. Újult erővel kezdte újra kiszabadítani a kezét. Egy nagy rántással sikerült ki szabadítania az egyik kezét. A másikról levette a kötelet. A kezeivel dörzsölte a csukloit, hogy a zsibbadást enyhìtse. A kötelet eldobta a legmesszebbi sarokba. Nem szeretné látni soha többet. Felállva kinyujtoztatta a többi végtagjait is. Végre szabadon mozoghat.
Az ajtóhoz érve a fülét a fára tapasztotta. Nem hallott semmi zajt kívülről. A kilincsre tette a kezét és megpróbálta kinyitni. Az ajtó bármi felé ellenállás nélkül kinyílt. A résnyire kinyitott ajtón kilesett. Egy lelket sem látott a hosszú folyosón tartózkodni. Nem vesztegette az idejét lassan kipréselte magát az ajtón és nagyon halkan becsukta.
Balról rángatták ide. Az odavezető út csak a nagy teremhez vezetné, ami tele van emberekkel.
Jobbra indult el. A lépteit a lehető leghalkabbak voltak. A termesztési kézi könyvben az elsők között tanulta meg, de eddig sosem tudta èles helyzetben kipróbálni. Gu Ling segítségét kérte, aki nagyon gyorsan lerázta. "Bai Zahn harcosokat tanít nem gyávákat". Egyedül kellett megtanulnia.
Büszke volt magára, sikerült megtanulnia egy nagyon hasznos képességet. Olyan halk volt, mint egy ragadozó macska.
Több ajtó mellett elment, de nem nyitott be egyiken sem. A távolban léptek zaját hallotta. A legközelebbi ajtón beengedte magát. Olyan finoman csukta be, hogy azt hihetnék, hogy szellemként lebegett át rajta. A szoba tele volt dobozokkal. Olyan sötét volt, hogy nem látszott a szoba teljes mérete. A léptek egyre közeledtek. Rossztól tartva elbújt egy doboz mögé, ami a legmesszebb volt a fáklyától.
Valaki benyitott a szobába. Egy ideig csak állt az ajtóban. Shen Yuan lélegzet visszafojtva várta, hogy mit csinál a jövevény. Ha nincs szerencséje, akkor már felfedezték, hogy eltűnt.
A kezeit a földön pihentette. Valami hideg kezdett kúszni a jobb kézfején. Nagyon lassan lenézett. Egy kígyóval nézett farkas szemet. A sötétben mindegy egy színűnek látszott. A kígyó is sötét színű volt, mint a dobozok. A fáklyától kell mennie, hogy jobban megtudja vizsgálni a jószágot.
Az ajtó becsukódott és csend terült el a szobában. A várva várt léptek zaját viszont nem hallotta meg. Bárki is jött be még mindig itt van. Pár doboz leesésének a hangját hallotta meg helyette.

BingYuan: Segítség megakarnak enniWhere stories live. Discover now