31. Álom, álom, rémálom? 2. rész

98 13 10
                                    

Az egész területen csak ketten voltak. Sehol sem volt Ning Yingying. Az álom démon ívben neki kellett volna szerepelnie és neki kellett volna végig vezetnie a főszereplőt a sok szörnyűségeken és segítenie a belső démonai eltüntetésében. Mivel a lány nincs itt, így ez a feladat rá hárul. A legrosszabb, hogy a könyvben nem részletezték. Megint egy ismeretlen és veszélyes küldetésben kellett részt vennie Airplane hibájából, mert lusta volt részletezni az ilyen fontos dolgokat. Az, hogy 126. feleség milyen könnyen megadta magát és milyen pózokat szeret az több fejezeteken keresztül részletezte. De azt, hogy szabadult ki az Álomdémon bűbájából, arról semmi szó nem esett. A legszívesebben most megrángatná azt a haszontalan írót.

Luo Binghe még mindig zavarodottan nézett körbe. Nem értette, hol van és mit keres itt, de legalább nem volt egyedül. Tanácstalanul bolyongott, míg meg nem látta Shen Yuant és a kezdeti félelme egyből elillant. 

_ Shen shidi tudod, hol vagyunk?
_ Az álmok birodalmában.
_ Mit keresünk mi itt?
_ Valószínűleg valaki a tudtod nélkül ide hozott téged, te meg véletlenül berántottál magaddal.
_Az én álmom?
_ Igen. Én csak most érkeztem, te meg már egy ideje itt lehetsz.
_ Ki akarna belepiszkálni az álom világomba?
_ Valószínűleg egy démon.

Ki más lenne, mint Sha Hualing? Egy fiatal szerelmes démon, aki csak így tudja kimutatni a szeretetét vagy inkább így próbálja felkelteni a főszereplő figyelmét. A PIDW-ben mindent elkövetett, hogy megszerezze magának. Végig segítette a démon világban, még a családját is elárulta, ezért a célért. Végül a háremben köt ki, mint minden virágszál, akire a főszereplő ránézett.
Shen Yuan irigykedve nézett Luo Binghére, aki ártatlan arckifejezéssel nézett vissza rá. A legszívesebben most megcsípné az arcát, mint egy rossz gyereknek és megdorgálná, hogy elégedjen meg egy lánnyal.

_ Jobb lesz, ha elindulunk, vagy sosem jutunk ki innét.
_ Merre menjünk?
_ Az álom világ széléhez. Ott biztosan találunk valamit.

Luo Binghe bólintott és engedelmesen követte. Semmi ötlete nem volt merre menjen, de Shen Yuan mindent megoldott. Hamar rájött hol vannak és merre kell menni. Sokkal érettebben viselkedett, mint a shixiongjai többsége. Nem egyszer elgondolkodott, milyen lett volna, ha Shen Yuan is Qing Jing csúcsra jött volna tanulni.
Luo Binghe leszidta magát. Nem most kellene ezen gondolkodnia. Jelenleg veszélyben vannak és Shen Yuan arc kifejezése is erről árulkodik.

_  A démonok az ember szívének a leggyengébb pontját támadják. Attól tartok nem leszek nagy segítség a számodra.- szólalt meg hirtelen Shen Yuan.
_ Már azzal nagy segítség voltál, hogy elmondtad hol vagyunk.
_ Luo shixiong a segítségem nélkül is kijutott volna.- mosolygott Shen Yuan.
_ Ez nem igaz!
_ Bízz jobban magadban.- simogatta meg Luo Binghe fejét.

A nevelőanyján kívül senki sem simogatta meg a fejét és bátorította eddig. Nagyon nosztalgikus érzés fogta el. Újra otthon érezte magát az egyetlen személlyel, aki minden ok nélkül szerette.

A sűrű ködből hirtelen előbukkant egy város.  Sehol egy út, sehol egy kapuőr, mintha csak az létezne az egész helyen.
Shen Yuan nem várt sokáig, bement a városba. Minél hamarabb túl akar esni az egészen.

_ Menjünk be.

A városban sétálva arc nélküli emberekkel találkoztak. Ijesztő látványt nyújtott még egy horror filmeken felnőtt embernek is. Shen Yuan nyelt egyet és ment tovább. Meg kell találniuk a kiutat, nem akar örök életében itt bolyongani.

Tovább haladt az úton, de a város teljesen ismeretlen volt neki. Tanácstalanul megállt a piacnak tűnő tér közepén. Nem tudta merre tovább. Airplane nem írta le részletesen ezt a történet ívet, így csak találgatni tudott. A szeme sarkában mozgást látott. Oldalra fordította a fejét és a szeme elkerekedett a felismeréstől. Gyorsan megkereste a szemeivel Luo Binghét, aki pár lépéssel eőötte vizsgálta az egyik standot.
Hátat fordított a főszereplőnek és ahogy tudta a lehető leghalkabban szólalt meg:

BingYuan: Segítség megakarnak enniWhere stories live. Discover now