A paraván mögött egy fa kádnyi meleg vízbe merülve végre megpihenhet. Kellemes levendula illata terjengett. A vetkőzéssel meg kellett küzdenie, egy kézzel nehéz levenni a talárját. A hajához nem nyúlt, nem tudná egy kézzel megcsinálni. Nem tudja mennyire kócos, de nem is érdekelte.
A bal alkarja feldagadt és nagyon fáj. Megpróbálta minél kevesebbet mozgatni. Nem időzött sokáig a meleg vízben csak amennyi szükséges. Nem akarta megvárakoztatni a mestert. Gyorsan kiugrott és elkezdte az öltözködést, ami megint csak nem ment könnyen. Kibogozni még egy kézzel ki lehet, de összekötni, már nem éppen. Kénytelen volt a fájó kezét használni. Az ujjait még tudja mozgatni, tehát nagy baj nem lehet. A rendszer most már jellegzetes gömbje is előjött.<<Feladat teljesítve. Senkit ne szólíts egyszer sem mesternek! Jutalom 100 pont. Egyenleg 230 pont.
Pontlevonás: -50 pont. A feladat közben a "mester" szó ki lett mondva.
Feladat elbukva: Szökj meg és ne kapjanak el újból! Egyenleg: 180 pont.
Új feladat: Térj vissza Cang Qiong Peak-re. Jutalom 400 pont.>>Shen Yuan az utolsó pillanatokban sem szólított meg senkit mesterként, csak az erdőben mondta ki a vándor kultivátornak.Pedig nagyon vigyázott, hogy ne mondja ki, de az a piszok rendszer levont tőle 50 pontot, mert még nem ért a küldetés végére. A legrosszabb az, hogy elbukta a másik küldetést. Nagyon nem szeretné megtudni, mi történik akkor.
_ Rendszer! Mire számítsak, hogy elbuktam a küldetést?
<<A felhasználó megnyugodhat. A szabály, hogy nem lehet kimondani a tiltott szót, csak a rabszolga kereskedőkre volt érvényes.
A második feladat nem teljesítése is büntető protokolt indít el.>>
_ Mi lesz a büntetésem?
<<A felhasználó már átesett rajta.>>
_ ...Shen Yuan visszafogta magát. Nem akarta hangosan elmondani a rendszernek a véleményét. A kezeit ökölbe szorította és próbált megnyugodni. Nem szeretné felhívni magára a figyelmet, hogy gyerek lévén milyen választékosan tud káromkodni. Mikor kellően megnyugodott felöltözve kilépett a paraván mögül. A mester rá sem nézett olvasta tovább a könyvét.
_ Ez a tanítvány köszöni Shen shishu-nak.
_ Elég lassan jöttél rá.Persze, mert a weimao miatt nem láttam az arcodat és egyáltalán nem a hivatalos Qing Jing talár van rajtad!
_ Jelenleg nem vagy tanítvány, így Shen mesternek kell szólítanod.
_ Ez a tanítvány nem lépett ki Cang Qiong Peak-ből.
_ A-niangod mást mondott.
_ Nincs a-niangom!Shen Qingqiu felnézett a könyvből és Shen Yuanra nézett. Szúrós szemekkel vizsgálta a másikat. A zöld szemei csak úgy szikráztak.
_ Nincs értelme hazudni ennek a mesternek.
Shen Qingqiu visszatért a könyve olvasásához. Shen Yuan viszont nem hagyta annyiban a dolgot. Ha kell egyedül indul vissza a csúcsra.Csak előbb meg kell szabadulnia akkor Shen Qingqiutól.
_ Ez a tanítvány nem hazudik.
Shen Qingqiu olvasott tovább. közben lapozott egyet a könyvében.
_ Ez a tanítvány nem beszélt a shizunjával, így a kilépése nem hivatalos.
_ Yue szektamester elfogadta a kilépésedet.
_ Egy idegentől.
_ Túl sokat képzelsz magadról.
_ Ez a tanítvány ragaszkodik a Bai Zahn Peak hagyományaihoz.
_ Mit csinálsz, ha nem fogad vissza shizunod? Elvégre elhagytad Bai Zah-t és Cang Qiong Peak-t.
_ Ez a tanítvány elmegy akkor a Huan Hua palotába.
YOU ARE READING
BingYuan: Segítség megakarnak enni
Short StoryShen Yuan szerencsétlenül megfullad a vacsorájától, mikor épp a kedvencének hitt regényt szidta. Sajnos a reinkarnáció nem sikerült a legjobban. Egy gyerek testében ébredt fel az utca szélén. Teljesen össze volt zavarodva, amikor a rendszernek nevez...