A gyertya fénye pislákolva világította be a szobát. Nem változott semmit mióta utoljára itt járt. Az ágy mellett ugyan úgy ott van a kis asztalka egy székkel. Az ablak mérete sem változott semmit. Ugyan olyan kicsi, mint eddig volt. A hold alig tudott bevilágítani rajta. Látszik rajta nem vendégszobának szánták. Tökéletes egy embernek aludnia bent, de semmi több.
Míg várakozott az ágyra telepedett, de hamar rossz ötletnek tűnt. A fáradtság utolérte és kezdett elbóbiskolni. Feng Qing épp időben ért vissza mielőtt az álomvilágba térhetett volna. A lány mosolyogva jött be a szobába a kezében egy dobozzal._ Yuan-Yuan megmutatod a sérült kezedet?
Shen Yuan kinyújtotta a bal kezét a lánynak, aki óvatosan felhúzta a ruhát rajta. Szép nagy lila folt éktelenkedett rajta. Nagy mázli, hogy nem a kard élével kapta az ütést, mert akkor nem biztos, hogy itt feküdne az ágyban. Valószínűleg a helyszínen elvérzett volna.
Feng Qinget sokkolta a látvány. Percekig csak bámulta a lila foltot. Nem tudta, hogy kezdje el kezelni, anélkül, hogy fájdalmat okozzon. Elővette a kenőcsöt és óvatosan elkezdte kenni a lila részt és környékén. A fájdalom miatt Shen Yuan az ajkaiba harapott. Nem volt kellemes érzés, ahogy a lány keze hozzáért a karjához. A lila folt közepe volt a legérzékenyebb. Küzdenie kellett, hogy ne rántsa el a kezét. Az csak jobban fájna neki. Feng Qing bocsánatkérően felnézett a fiúra._ Yuan-Yuan bírd ki egy kicsit. Mindjárt végzek. Ezt a kenőcsőt én csináltam. A duzzadt testrészre kell kenni belőle. Enyhe hűsítő hatása van és jó illata is van mellette. Segít elaludni.
A "kínzás" után Feng Qing összepakolta a doboz tartalmát és letette az asztalra.
_ Yuan-Yuan. Ne haragudj A-Jiura. Csak neki is új ez a dolog.
_ Milyen dolog?Feng Qing a kezét a szájára csapta, de amit kimondott már nem tudja vissza szívni.
_ A-Jiu nem tud a gyerekekkel bánni.
Feng Qing elvörösödött, amint rájött, hogy még rosszabb volt, amit mondott. Gyorsan megfogta a dobozkát az asztalnál és elindult kifelé. Az ajtóban megállva visszafordult.
_ Ne haragudj A-Jiura ő is meg van egy kicsit zavarodva és ilyenkor olyan, mint egy ijedt kis cica. Adj neki egy kis időt, hogy feldolgozhassa a dolgokat.
Shen Yuan majdnem kiesett az ágyból. Még hogy Shen Qingqiu olyan, mint egy ijedt kis cica? A PIDW híres főgonoszát egy ijedt kis állathoz hasonlítják? Semmiképp sem! Rá mosolygott Feng Qingre, aki jó éjt kívánva magára hagyta.
Kora hajnalban fájdalomra ébredt. Rosszul fordult és ráfeküdt a sérült kezére, ami nem honorálta a tettet. Felült és nem tudta hogyan tegye a kezét, hogy ne fájjon. Így csak beletette az ölébe és elszidta a mindenséget. Már-már a lelkét is eladná egy fájdalom csillapítóért is. De leginkább Airplane lelkét, ha már miatta van ebben az elcseszett világban.
Már elkezdett világosodni, de még mindig nem tudott aludni a fájdalomtól. Nem is próbálkozott vele tovább. Akár ki is kelhet az ágyból. A keze miatt egyébként is lassan tud felöltözni, de a lüktető fájdalom miatt most sokkal lassabb lesz. A ruháját felvette, de a hajához nem nyúlt. Még ő is érzi, hogy egy szénaboglya van a feje tetején. Egy halk kopogásra lett figyelmes. Feng Qing jött, hogy felébressze. A lány mosolyogva üdvözölte, de a szeme megakadt a haján._ Yuan-Yuan látom ébren vagy. Segíthetek megcsinálni a hajad? A-Jiu nem szereti a rendetlen kinézetet.
_ Köszönöm Qing shijie. Hálás lennék.Feng Qing elkuncogta magát és elindult Shen Yuan mögé. A szalagot kivette a hajából és elkezdte kibontani a gubancokat. Nem volt könnyű dolga, elvégre Shen Yuan nem bontotta ki a lófarkát éjszakára. Az viszont a sok forgolódástól nagyon összegubancolódott.
YOU ARE READING
BingYuan: Segítség megakarnak enni
Short StoryShen Yuan szerencsétlenül megfullad a vacsorájától, mikor épp a kedvencének hitt regényt szidta. Sajnos a reinkarnáció nem sikerült a legjobban. Egy gyerek testében ébredt fel az utca szélén. Teljesen össze volt zavarodva, amikor a rendszernek nevez...