Három nap. Három hosszú napja van bezárva a bambusz házba. Shen Qingqiu már az első nap megtiltotta, hogy kimenjen. A "szobájában" mást sem csinál, mint meditál a gyors gyógyulás érdekében. Nem egyszer eszébe jutott, ha ilyen sokáig csinálja nagyon hamar megformálja az arany magját. Bai Zahnnon nem fektetett elég időt a meditálásra, így most bepótolhatja.
Az egész az első nap miatt volt. Épp meditált, mikor hangos beszélgetés hallott a szomszéd szobából. Nem kellett közelebb mennie, mindent hallott, főleg Shen Qingqiu szidalmazó beszédét. Bárki is volt az, csak pár mondattal feldühítette a Peak lordot. Egy kicsit meg is sajnálta szegény ördögöt. Ha Shen Qingqiu feldühödik nem szokott kímélni senkit. Nem szeretett volna figyelni a beszélgetésre, de egy ismerős névre felfigyelt.
_ A Huan Hua palota közelében lévő Fu városában megöltek egy gazdag kereskedő családot...
_ Miből gondolja Yue szektavezért, hogy van valami közöm a dologhoz?
_ Nem feltételeztem semmit, csak hátha észre vettél valamit az utazásod alatt.
_ Ha egy rabszolga kereskedő családot megölnek, az a saját problémájuk.
_ Hallottam Mu shidi járt Qing Jingen.
_ Semmi fontos, csak egy utonállóval találkoztam.
Xia... Qingqiu shidi jól van?
_ Yue szektavezér úgy gondolja, hogy Qing Jing Peak lordja nem tudja magát megvédeni?
_ Sajnálom nem így ...
_ Mindig csak sajnálod.- vágott közbe Shen Qingqiu. - Yue szektavezér ne vesztegesse az időmet lényegtelen dolgokkal. Ha nem szeretne semmi fontosat, akár távozhat is.Yue Qingyuan vereségében elindult az ajtó felé, de fél úton megállt.
_ Xi ... Qingqiu shidi. Van még valaki a bambuszházban?
_ Ez az én Qing Jing hegyem. Azt csinálok amit akarok.
_ Shidi...Shen Yuan ezután nem hallott több hangot. A PIDW-ben nem nagyon részletezték a párbeszédüket. Csak annyit írtak, hogy pár mondatnál nem tudtak többet beszélni normálisan. De végig hallgatva a beszélgetésüket valaminek történnie kellett, hogy egy sima bocsánat kéréstől felkapja a vizet Shen Qingqiu. Valami nagyon azt súgta neki,hogy ez is az egyik cselekmény lyukhoz kapcsolódik. Többet kell megtudnia ahoz, hogy a cselekmény lyukat feltárja.
Természetesen a rendszer ezt a pillanatot választotta, hogy megjelenjen. Semleges arccal hallgatta végig a rendszer jelentését, miközben abban reménykedett, hogy a szomszéd szobában nem hallják meg.<< Feladat: Térj vissza Cang Qiong Peak-re. Jutalom 400 pont.
Teljesítve. Egyenleg: 580 pont. >>Már nem kell sok, hogy elérje az 1000 pontot, hogy fejleszteni tudja a rendszert. Akkor nem kellene aggódnia, hogy meghallják. Nem szeretne gyanúba keveredni azzal, hogy megszállták vagy megörült sem azt, ha Shen Qingqiu kérdésekkel bombázná. Így is örül, hogy a-niangjáról nem kérdezett többet.
A "szobájában" még mindig furcsán érezte magát. Bai Zahhoz képest sokkal csendesebb és nyugodtabb volt, de Shen Qingqiu állandó jelenléte zavarta egy kicsit. A PIDW főgonosza egyáltalán nem úgy viselkedett, ahogy elképzelte. Többször is rabszolgának nevezte, de semmi olyat nem tett, amivel ezt éreztetné vele. A szoba, ami kapott is erről tanúskodik. Minden volt benne, amire szüksége lehetett. Egy kis asztal, ami tele volt íráshoz szükséges eszközökkel, egy ágy és egy szekrény pár váltó ruhával. A talárokat átnézve észre vette, hogy az ő méretében voltak. Nem tudta eldönteni, hogy megijedjen vagy örüljön neki. Minél tovább gondolt rá, annál jobban aggódott. Nem gondolta volna soha, hogy Shen Qingqiu gondoskodó ember lenne. Mu Qingfannak megtiltotta, hogy megvizsgálja a rokoni kapcsolatát bárkivel. Elvileg Shen Qingqiu nem tudja, hogy testvérek, de ő sem hülye. Biztos rájött ő is a dolgokra.
_ Yuan. Gyere ide.
Shen Qingqiu a dolgozó asztalánál épp egy tekercset olvasott. Fel sem nézett Shen Yuanra, tovább olvasta a kezébe lévő tekercset.
YOU ARE READING
BingYuan: Segítség megakarnak enni
Short StoryShen Yuan szerencsétlenül megfullad a vacsorájától, mikor épp a kedvencének hitt regényt szidta. Sajnos a reinkarnáció nem sikerült a legjobban. Egy gyerek testében ébredt fel az utca szélén. Teljesen össze volt zavarodva, amikor a rendszernek nevez...