A tanítvány választás

103 11 2
                                    


Shen Yuan kábultan kezdte kinyitni a szemeit. Emlékszik arra, hogy elájult és a földön fekszik. De a föld most túl kényelmes volt. Párszor pislognia kellett, hogy rendesen lássa a környezetét. A távolban fáknak kellene lennie, de helyette csak egy asztalkát látott. Nem mer hirtelen mozdulni, még mindig érzi a fájdalmat a hátában. Fekvő pozíciójában próbált körbe nézni. A szoba nagyon egyszerű volt. Mellette volt egy kis asztalka, amin volt néhány rongy és egy tálka. Az egyik sarokban volt egy szekrény mellette egy nagyon kicsi ablak, amin épp sütőt be a nap. Kezdett lemenni a nap mikor elájult, valószínűleg valaki este megtalálta és elhozta ide. Nagyon reménykedett benne, hogy nem az üldözői. Igaz, akkor a rendszer már figyelmeztette volna. Épp szólni akart a rendszernek, amikor a háta mögül ajtó nyikorgást hallott. Gyorsan becsukta a szemét és azon imádkozott, hogy ne az üldözői vagy egy démon legyen. Az idegen odament hozzá. A kezét a homlokára tette. Érezte az ágy süllyedését. Az idegen leült az ágy szélére.

_ Szerencsére lement a lázad. - szólalt meg egy fiatal női hang.

Felállt és magára hagyta a gyereket a szobában. Shen Yuan egy kicsit várt, majd próbált megfordulni az ágyban. Hason fekve nem látja be az egész szobát. Fordulás közben a hátán a bőr is húzódott, amitől párszor felszisszent. Az ágyban kényelmesen elhelyezkedett. Túl hosszú ideig tartott a folyamat. Míg a takaróval küzdött nem vette észre, hogy az ápolója visszajött. A fiatal lány belépett az ajtón. Észrevette, hogy a gyerek ébren van, így ragyogó mosollyal az arcán odalépett az ágyhoz. Shen Yuan önkéntelenül is beljebb húzódott az ágyban. A reakcióját látva a lány nem ment közelebb.

_ Nincs semmi baj. A farkasról a közeli szekta már gondoskodott. Nem fog bántani téged.

Lassan kinyújtotta a kezét és megsimogatta a fejét. Shen Yuan összerezzent. Az utóbbi időben nem sok ember volt kedves vele. Elkezdett bizalmatlan lenni, pedig alig van itt pár napja. A fején lévő meleg kéz egyszerre nyugtatja és elkeseríti. Eszébe jutott a pár nap eseményei.

Gyerekként született újjá. Elakarták rabolni, megakarták enni, rabszolgaként elakarták adni, megbélyegezték és egy farkas is megtámadta. Miért ennyire szerencsétlen? Csak akkor vette észre, hogy sír mikor a fiatal lány magához szorította és elkezdte simogatni a hátát. 

_ Nyugi nem lesz semmi baj. 

Gyerek testben az érzelmeit nem tudta kordában tartani. Nagyon hiányzott neki a felnőt teste. Pár percig voltak ebben a pózban. Mikor a légzése is egyenletes lett, a lány elengedte az öleléséből. Rámosolygott és kiment. Nem sokára meleg étellel jött vissza. Shen Yuan boldogan vette az ételt. Már nagyon éhes volt. Olyan, mintha napokig nem evett volna. A maszatos arcát a lány mosolyogva törölte le. Shen Yuan felháborodva nézett a lányra, de ő csak gyermeki durcázásnak vette.  Az étel végeztével a lány elpakolta az edényeket és visszajött beszélgetni.

_ Hogy hívnak? Engem Feng Qing-nek

_ Shen Yuan.

_ Akkor egy kicsit hasonlítunk. A nevemet a szüleim a Cang Qiong szekta Xian SHu csúcs úrnőjéről adták. A te család neved meg egy másik csúcsúr család nevére hasonlít.

Shen Yuan értetlenül nézte Feng Qing-et. Nem értette az összefüggést. A lányt lehet, hogy Qi Qingqi nevéből kapta a sajátját, de a család neveket nem választják. Valószínűleg, így próbálja megnyugtatni.

_  A faluhatárában estél össze pár méterre tőlem. Megijedtem, mivel csak egy puffanást hallottam. Azt hittem a démon farkas jöbb be a faluba és én leszek a következő áldozata. Nem gondoltam volna, hogy az erdőből egy gyerek botorkál ki. Szerencsédre egy szekta mester megtanított, hogy tudok ellátni kisebb sérüléseket.

BingYuan: Segítség megakarnak enniWhere stories live. Discover now