Liu Qingge visszatért a csúcsára egy küldetés után. Ez csak egyet jelenthetett. Az össze Bai Zahn tanítványt végig veri kivétel nélkül.Ez már hagyomány volt a csúcson. A Bai Zahn tanítványok ezt már megszokták, ki Shen Yuant. Ő még nem vett részt a csoportos verésen. Gu Ling nyugtatta az idegeit és pár jó tanácsát is ellátta. A gyakorló pályán voltak a többi shixiongjával. Épp gyakorolták a harcformát, mikor egy nagy csattanást hallottak. Shen Yuan észrevette, hogy valami repül feléjük. A pályája alapján a mellette lévő shixiongot találja el, de a szomszédja még mindig nem reagált, sőt hátat fordított a repülő tárgynak. A repülő tárgy egyre közeledett, így gyorsan ellökte az útból. A tárgy pár centiméterre beleállt a földbe, így senki nem sérült meg. Megkönnyebbülve sóhajtott fel,
_ Te. Elég erősnek képzeled magad, hogy provokálsz?
_ Nem. Csak útban voltál...A shixiongja elengedte a ruháját és harci állásba állt. A környéken az összes Bai Zahn tanítvány meg állt. A legfiatalabb shidijük provokált valakit? Egyből a kíváncsi szemek meredtek mindkettejükre. Gu Ling nem szólt bele ez egy íratlan szabályuk volt. Bárki is provokálta a másikat ezt ketten is megtudják beszélni (az öklükkel).
Shen Yuan nem fejezte be a mondatát. Így teljesen úgy néz ki az egész szituáció, mintha ő provokált volna az idősebbet. Az elötte lévő shixiongjára nézett. Látott már ilyen szituációt a csúcson, úgy hogy harcállásba állt ő is. Nem kellett sokáig várnia egyből meg is támadták. Pár ütést ki tudott kerülni, de a másik túl gyors volt még neki. Kapott egy rúgást az oldalába, ami a maradék levegőt is kiszorította a tüdejéből. Párszor mélyeket kellett lélegeznie.
Fiú lévén bonyolódott már verekedésbe a világában, de egy kultivátor szektában ez teljesen más szinten van. Itt a zúzások gyorsan begyógyulnak. Borda törés? Ugyan már.
Nem kellett kétszer pislognia, hogy az ellenfele tovább támadjon. Shixiongja kezét elkapta és nem eresztette el. Az erős fogásnak nem tudta kihúzni a kezét, ezért taktikát váltott és kigáncsolt Shen Yuan lábait._ Mivel vesztettél neked kell a gyakorló teret kitakarítani.
Shen Yuan felnyögött. Pont azt a shixiongját sikerült provokálnia, aki a takarításért felelős. Shixiongja kinyújtotta a kezét és felsegítette. Elismerően megveregette a vállát és boldogan elsétált. Nem kell maradnia. A nézők is szépen feloszlottak és elkezdtek a dolgukkal foglalkozni. Többen beszélgetésbe elégedtek. Gu Ling is odasétált és vigasztalóan veregette meg Shen Yuan vállát. Tudta mi lesz az eredmény.
_Nem gondoltam volna, hogy Shen shidi ilyen agresszív.
_ Nem vagyok agresszív.
_ Persze, persze nyugodj le. Neeem vaaagy aaaz.Shen Yuan csak mosolygott shoxiongjára.
_ Kinéznéd belőlem az agressziót?
_ Nem.
_ Menjünk vissza gyakorolni, még van egy kis időnk.Gu Ling helyeslően bólintott. A harcformákat többször átvették. Észre sem vették, hogy a harctér kiürült. Shen Yuan lihegve tartani akart egy kis szünetet. Körbenézett és észrevette már csak ketten vannak.
_ Ideje befejeznünk. Lassan vacsoraidő lesz.
_ Ilyen gyorsan eltelt az idő? Segítsek pakolni?- Gu Ling felkapta a fejét.
_ Nem kell. Ezt egyedül kell csinálnom.
_ Akkor te és a saját kardomat a helyére teszem.
_ Rendben. Köszönöm.Gu Ling elvette Shen Yuan gyakorló kardját és a helyére tette. Még egy kicsit várt, de végül visszafordult és elkezdett segíteni shidijének. Shen Yuant egy kicsit meglepte, de örült a segítségnek.
_ Köszönöm, hogy segítesz.
_ Szívesen segítek neked. Megakartam kérdezni, miért lökted meg?
_ Felé repült valami és nem szerettem volna ha megsérül.
YOU ARE READING
BingYuan: Segítség megakarnak enni
Short StoryShen Yuan szerencsétlenül megfullad a vacsorájától, mikor épp a kedvencének hitt regényt szidta. Sajnos a reinkarnáció nem sikerült a legjobban. Egy gyerek testében ébredt fel az utca szélén. Teljesen össze volt zavarodva, amikor a rendszernek nevez...