Shen Yuan értetlenül áll. A kezébe nyomtak egy gyakorló kardot. Nem ismert semmilyen harci technikát, hogy hívhatna ki egy mestert? A kard nézésével nem fog elérni semmit, így az előtte állóra nézett. Nagyon rossz ötlet volt. A mesterből sugárzott a gyilkos aura. Shen Yuant megdermesztette a helyén. Érezte, hogy a másik egy szempillantás alatt megölheti. Nem győzhet!
A másodpercek nagyon hosszúnak tűntek. A nézők is elhallgattak. Nem akartak lemaradni egyetlen értékes másodpercről sem. Shen Yuan becsukta a szemét, de egyből ki is nyitotta. A mester már előtte volt és már lendítette is a fakardját. A reflexeinek köszönhetően egy hajszálnyival el tudott mozdulni, de sajnos ez nem volt elég. A fakarddal gyomron találták. Csillagokat látott és nehezen vette a levegőt. Még szerencse, hogy reggel nem evett annyit, mert viszont látta volna. Megkapaszkodott valamiben, hogy ne essen el. Csak későn vette észre, hogy a szektamester fakardját fogta meg. Gyorsan el is engedte, mintha égetett volna a kezét. A következő pillanatban elrúgták. A földet alig érte, de már felpattant. A vizsgának sikerülnie kell. Nem akart lehajtott fejjel lekullogni a hegyről. A rendszer le is vonja a pontjait vagy visszaküldi az eredeti világába, ahol már nem is él.
Köszönöm szépen, de nem akarok meghalni!
Le sem porolta magát, egyből védekező állást foglalt el. Az előtte lévő mester csak figyelte, nem tett hirtelen mozdulatokat. Shen Yuan elkezdett pánikolni. Az ellenfele kinézett a tömegre, majd megszólalt.
_ A következőt!
Biztos volt abban, hogy leszerepelt és el kell hagynia a hegyet. Gyorsan lement a pályáról és visszaadta a fakardot. Épp sarkon fordult volna, de elkapták a kezét. Több szürke ruhás tanítvány sereglett köré.
_ Meg merted fogni shizun kardját? Nekem még súrolnom sem sikerült.
_ Te vagy az egyetlen, aki ilyen hamar végzett. Hogy csináltad?
_ Köszönöm shidi, neked köszönhetően nagyon sok pénzt nyertem. Adok belőle egy kis százalékot.
_ Szegényt hagyjátok levegőhöz jutni. Nemsokára beszélnie kell shizunnal.
_ Miért kell beszélnem a szektamesterrel?
_ Shizun ott dönti el, hogy érdemes vagy e a csúcsára.
_ Tényleg?
_ Igen. Személyesen ott mondja el, a véleményét.
_ A KÖVETKEZŐT!
_ Az utánad jövő gyerek tovább kitartott, de nem nyerte el shizun tetszését. Hallatszik a hangján.
_ Ez volt az utolsó tanítvány.- figyelmeztette egy másik.
_ Menj egyenesen. Majd találsz egy nagy házat, oda kell menned. Nekünk most mennünk kell.
A tanítványok nagyon gyorsan elmentek, mintha a fenekük gyulladt volna meg. Az edzőtér nagyon gyorsan kiürült. Shen Yuan nem foglakozott vele. Az jobban foglalkoztatta, hogy a könyvhöz képest teljesen más a tanítvány választás. Sehol nem látott gödrögek ásó gyerekeket, sem bambuszt. A táj teljesen máshogy nézett ki, mint a könyvben.
A rendszer még nem jelzett, ezért még nem nyugodhatott meg. Lehet, hogy most kell gödröt ásnia? Ezután a verés után, már nem fog túl jól teljesíteni. A hátán lévő seb is fájdalmasan lüktet. Hátulról el sem éri és még egy normális tükör sincs amiben megnézhetné.
Nagyot sóhajtva elindult az adott irányba. Ahogy sétált több épület mellett is elment. Valószínűleg a tanulók szálláshelyei lesznek. Folyamatosan mennek ki és be rajta. A mellette lévő magas épület elég elhagyatottnak tűnt. Senki nem ment még a környékére sem.
YOU ARE READING
BingYuan: Segítség megakarnak enni
Short StoryShen Yuan szerencsétlenül megfullad a vacsorájától, mikor épp a kedvencének hitt regényt szidta. Sajnos a reinkarnáció nem sikerült a legjobban. Egy gyerek testében ébredt fel az utca szélén. Teljesen össze volt zavarodva, amikor a rendszernek nevez...