25. Nézzük meg a tűzijátékot

88 14 5
                                    

0:00 Boldog új évet kívánok mindenkinek. 🥳

Az elmúlt időszakban Bai Zahn olyan volt, mint a méhkas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az elmúlt időszakban Bai Zahn olyan volt, mint a méhkas. Liu Qingge elvonulásával eltűnt a visszatartó erő. Sokkal hangosabbak és sokkal agresszívabbak lettek a tanítványok. Minden szabad percükben párbajoztak vagy Qing Jing csúcs tanítványait zaklatták, mintha nem létezett volna másik csúcs a környéken.

Mindkét csúcson elvonult a Peak lord. Ilyenkor a főtanitványok feladata a keletkezett konfliktus elsimítása. Ming Fan többször is panaszt nyújtott be, de Shen Yuan csak félre rakta. Nem volt főtanítvány és nem is szeretett volna beleszólni Bai Zahn hagyományokban. Félig meddig remélte, hogy Luo Binghének több szabad percet is lett ennek köszönhetően.

Kíváncsiságtól vezérelve ellátogatott Qing Jingre. Szerette volna megtudni a főszereplő, hogy van. A Skinneres ügy óta nem találkoztak és aggódott miatta. A sötétség pontok miatt biztos, volt benne, hogy Shen Qingqiu megbüntette szegény gyereket.

Az ismerős bambusz erdőben sétálva nagyon gyorsan megtalálta a főszereplőt. Luo Binghe épp fát vitt, amikor észrevette.  A kezeiben vitt kuglikat egyből eldobta és shidije felé rohant. Shen Yuan majdnem megfulladt az erős ölelésétől.

_ Luo shixiong megfojtasz.

Luo Binghe gyorsan elengedte és kellő távolságra húzódott.

_ Sajnálom, de nagyon aggódtam. Azt kezdték el pletykálni, hogy qi eltérésed volt. Shizun meg nem volt hajlandó elmondani az állapotodat.
_ Nyugodj meg. Most már jól vagyok.
_ Biztos?
_ Igen.

Shen Yuan nem tudta nem észrevenni, hogy Luo Binghe mennyire poros és gyűrött a tallárja. Egyáltalán nem hasonlított egy előkelő Qing Jing tanítványhoz vagy egy jövőbeli démon úrhoz. 

_ Luo shixiong, ha ilyen piszkosan mászkálsz mindenki azt hiszi, hogy Bai Zahn tanítvány vagy.

Meg sem várta a másik reakcióját, elkezdte leporolni és megigazítani tallárját. A por könnyen lejött az anyagról. Pár másodperc és kész is volt. A tallár elől egy kicsit el volt mozdulva. Shen Yuan épp meg akarta igazítani, de Luo Binghe elkezdett mocorogni.

_ Ha nem hagyod abba a mocorgást véletlenül levetkőztetlek.

Luo Binghe egyből a helyére fagyott. Még levegőt venni sem mert.
Shen Yuannak közelebb kellett hajolnia, hogy megtudja igazítani a hátsó részt. Míg el volt foglalva a tevékenységével, nem láthatta a főszereplő arcán megjelenő pírt. 

_ Tökéletes! Így kell kinéznie egy dé ... egy hallhatatlan mesternek, akinek több ezer virág van a kertjében.
_ Shen shidi miről beszél? Qing Jingen nincs is kert.- kérdezte zavartan Luo Binghe.
_ Á, shixiong ne is törődj velem.

Az egészet csak azért csinálta, hogy ellenőrizze a főszereplő nincs-e megsérülve. A PIDW-ben Airplane nem írta le mi történt a három év alatt. Csak nagy vonalakban:  "a zaklatás, akkor sem szűnt meg, hogy Shen Qingqiu elvonult meditálni".  Csak ezért ellenőrizte a főszereplőt.

BingYuan: Segítség megakarnak enniWhere stories live. Discover now