Liu Qingge Yue Qingyuan dolgozó szobájába rontott. Nem érdekelte az illem, sem az, hogy a főtanítvány meg akarta állítani. Elég volt tőle egy csúnya nézés és fülét farkát behúzva eltűnt az útjából. Az ajtón berontva Zhangmen shixiong ép az asztalánál ülve itta a teáját. Felemelte a fejét, hogy ki lehet az, aki a pihenőjét megzavarja. Mosolyogva üdvözölte shidijét.
_ Liu shidi. Mi olyan sürgős, ami nem várhat a Peak Lord találkozóig?
_ A tekercs, amit most küldtél.
_ Értem. Meg tudjuk beszélni egy tea mellett?
_ Mn.Liu Qingge helyet foglalt kis asztal mellett Yue Qingyuannal szemben. Megzavarta Zhangmen shixion szünetét, ezért meg kellett várnia, míg sorra kerül. Bármennyire sietett a szektavezetőt tisztelte.
_ Liu shidi. Jelenleg nincs főtanítványod, így én intézem a fontosabb ügyeket, amíg távol vagy a csúcsodtól.
_ Meg kellett volna várnia míg visszatérek a küldetésemről.
_ Igen tudom, de a tanítványod a-niangja nagyon kétségbe volt esve.
_ Mi?Liu Qingge nem tudta folytatni, a kinti hangzavar elterelte a figyelmét. Hallotta a főtanítvány ellenkezését, de egy haragos hang lecsitította. Bárki is volt az, nem volt jó kedvében. Kicsapódott az ajtót és be engedte magát rajta a zűrzavart okozó.
Néhány tanítvány kíváncsian nézett a szoba irányába. Meglátták a másik Peak Lordot egyből elfehéredtek, aki egy kicsit is tudott gondolkodni eltűntek e helyszínről. Csak a főtanítvány maradt._ Yue Qingyuan!
_ Xiao Jiu.
_ Mondtam már, hogy ne nevezz így! Ó, Liu ingge is itt van. A kis vadállatai, akiket tanítványainak mer nevezni, már megint romboltak Qinj Jingen. Az egyik kis vadállat volt olyan pofátlan, hogy tönkre tett egy tisztást is.
_ Az csak pár bambusz! A tieid is szoktak rombolni!
_ Igen a saját csúcsomon, ami után meg is kapják a büntetésüket.Yue Qingyuan csak nagyot sóhajtott. A Peak Lord találkozó kicsit hamarabb elkezdődött, mint várta. A veszekedés nem fog alább hagyni, megvárja míg csitulnak kicsit a kedélyek. Ezt egymásközt kell megbeszélniük, de ha kell közbe lép.
_ Miért büntetném meg őket, amikor fejleszteni akarják a képességüket.
_ Miféle képesség? Csak a romboláshoz értenek.
_ Te!
_ Kérlek nyugodjatok meg mindketten! Nincs értelme ilyesmin veszekedni. A rombolá... a kár már megtörtént. A javításokat An Diong már elkezdte.
_ Mit kell egy tisztáson javítani?
_ A bambusz rádőlt az útra és pár korlátot összetört.
_ Meg sérült valaki?
_ Senki
_ Akkor nincs probléma.
_ Pff az anyagi károkat is kell nézni! Az állandó javítgatásokra sok pénz megy el, de egy ilyen idióta, mint te ezt hogyan is érthetné meg.
_ Te.
_ Kérlek, nyugodjatok le mindketten.
_ A tanítványaim, így is csak az utolsó nap mehetnek ki a fesztiválra.
_ Talán nem a város közepén kellett volna harcolniuk!
_ A tanítványaid provokálták őket.Shen Qingqiu még mindig fortyogott. Nagyon szeretné megtudni, hogy melyik kis vadállatnak keserítse meg az életét. Egyedül nagyobb kárt csinált, mint a többi üres fejű vadállat. De mit is várt, ha egy agyatlan idióta a shizunjuk. A saját csúcsán nem viselné el ezt a tiszteletlenséget. Az a tanítvány, aki ilyet tesz egy hétig csak fél adagot kapna és a házi munkákat is csak neki kellene megcsinálnia. Az sem érdekelné, hogy egész este nem tud majd aludni.
Ha tovább marad csak qi eltérést kap ettől a két idiótától. Jobb lesz, ha minél előbb távozik. Sziszegett pár szitok szót és távozni készült. Amíg itt van ez a vadállat nem tudja meg a kis vadállat tanítványának a nevét.
Liu Qingge nem azért jött, hogy Shen Qingqiuval veszekedjen. A tanítványa helyzete jobban érdekelte._ Zhangmen shixiong. A tanítványom árva volt. Miért keresné az a-niangja?
_ A gyerekek is szoktak hazudni, ne legyél már idióta. Megszokhattad volna már, hogy a tanítványaid jönnek mennek. Nem mindenki bírja, hogy vadállat módjára foglalkoznak vele.- fordult vissza Shen Qingqiu.
_ Még a fiad is letagad.
YOU ARE READING
BingYuan: Segítség megakarnak enni
Short StoryShen Yuan szerencsétlenül megfullad a vacsorájától, mikor épp a kedvencének hitt regényt szidta. Sajnos a reinkarnáció nem sikerült a legjobban. Egy gyerek testében ébredt fel az utca szélén. Teljesen össze volt zavarodva, amikor a rendszernek nevez...