Figyelmeztetés! A mű erőszakos elemeket tartalmaz!
Az éjszakai égboltot a vészjelző fáklyák világították be. Csodás látvány nyújtott azoknak, akik nem ismerték a jelentését. A Jue Di-völgyben tartózkodó tanítványoknak ez nagyon rossz hírt jelentett. Legalább egy magas szintű szörny garázdálkodik a közelükben, ami halálos rájuk nézve. Több fáklya, több szörnyet jelentett.
A legeldugottabb és legtávolabb helyeken lévő tanítványok is értesültek a veszélyről és egyből éberebben figyelték a környezetüket. Még a bokrok közül előmászó Shen Yuan is egyből felkapta a fejét. Nem számított rá, hogy a kacagó ugrópók ilyen sokáig lefoglalta az idejét. Pedig tudta jól mi fog történni, ha leszállt az éj.
A kacagó ugrópók hálójából volt a legnehezebb kiszabadulnia. Se kezét, se lábát nem tudta mozgatni és több kis pók támadta meg egyszerre, míg a mamájuk a távolból figyelte őket. Ennek köszönhetően volt ideje kigondolni egy tervet. Addig csak gyűjtötte a szellemi erejét, míg a kis pókok a feladták a csizmájának a rágcsálását és elkezdtek feljebb vándorolni. Viszont a térdénél tovább egy sem jutott, hanem darabokban estek a földre.
Lehulló Levél és Szálló Szirom.
Shen Qingqiu technikája. Egy sima levelet változtatott borotva éles pengévé a qijének a segítségével. Minél gyakorlottabb volt valaki, annál többet tudott irányítani. Irigyelte a söpredéknek ezt a technikáját és amikor megtanította rá szinte repült a boldogságtól. Bai Zahnon sosem álmodhatott volna arról, hogy ilyen bonyolult technikát megtanuljon. Folyamatosan gyakorolt és végre pár tucatnyi levelet is tudott már irányítani. Mégis kevésnek bizonyult a pókok ellen.
Még a felével sem végzett, amikor a pók mama úgy döntött csatlakozik a mulatsághoz. Egy ugrással ott termett Shen Yuan fölött és felemelte a lábát a szúráshoz, de nem járt sikerrel. Éles fájdalmat érzett, ami beindította a túlélési ösztöneit. A kicsinyeit már nem tudta megmenteni, de a saját életét még megmentheti. Sérülése ellenére menekülőre fogta.
Shen Yuan egy Megkönnyebbülten felsóhajtott. Sikerült kiszabadítania a kezét és utolsó pillanatban hárítani a támadást. Az csak hab a tortán, hogy menekülésre bírta a kacagó ugrópókot. Ennyire még nem örült ennek a két technikának, amit Shen Qingqiutól tanult. Lehet, hogy mégis csak Qing Jing csúcsra kellett volna mennie. Gyorsan elhessegette ezt az ötletet. Bai Zahn tökéletes volt neki. Sokkal több ideje volt felkészülni a szökésére és a remete életmód felkészülésére. Ezeket nem tudta volna megtenni Qing Jing csúcson. Túl sok a túléléshez fölösleges dolgot tanulnak. Ezeket már megtanulta az előző életében.
A csapdába ragadt Shen Yuan folytatta a hálóból való kiszabadulását. Gyorsan el kell kapnia a pók mamát, mielőtt végleg eltűnik vagy segítséget kap a párjától. A kis pókok nem hagytak semmilyen gyöngyöt, túl gyengék és kicsik voltak ahhoz, hogy pontot érjenek.
A ragadós háló többségétől megszabadult és egyből a menekülő pók után sietett. Egy hatalmas fa tövében találta meg, amire próbált felmászni több kevesebb sikerrel. Végül a hátára borult és nem tudott sehogy sem talpra állni. Már-már megesett rajta a szíve, amikor hirtelen rossz érzése támadt. Távolabbra ugrott, majd egy hatalmas valami csapódott arra a helyre, ahol az előbb állt. A por leülte után egy másik kacagó ugrópók került elő. A lábait félig eltemette a föld. Ha Shen Yuan nem ugrik el időben felnyársalta volna vele.
A nála kétszer nagyobb kacagó ugrópók kihúzta a lábait a földből és egyből megtámadta. Shen Yuan türelmesen megvárta míg ellenfele elég közel nem került, majd a kardját elővéve teljes erejéből rácsapott a pók lábaira. A kardját nem rég kapta csak meg és nem alakította ki még a megfelelő kapcsolatot. Ezért nem akart jönni a Hallhatatlanok Szövetségének Gyűlésére. Mégis Liu uraság a beleegyezése nélkül elküldte a listát a nevével. Hiába próbálta lebeszélni shizunját, de ő hajthatatlan volt. Kijelentette csak akkor húzza ki a nevét a listáról, ha félholtan fekszik Qian Cao csúcs egyik ágyában. Így kénytelen volt eljönni.
YOU ARE READING
BingYuan: Segítség megakarnak enni
Short StoryShen Yuan szerencsétlenül megfullad a vacsorájától, mikor épp a kedvencének hitt regényt szidta. Sajnos a reinkarnáció nem sikerült a legjobban. Egy gyerek testében ébredt fel az utca szélén. Teljesen össze volt zavarodva, amikor a rendszernek nevez...