_ Yuan-er...Shen Yuan kinyitotta a szemét, de csak elmosódottan látta a környezetét. A szemhéját ólomsúlyúnak érezte. Nagyon fáradt volt, de valami az súgta neki nem szabad elaludnia, valami fontosat csinált. Hirtelen az utolsó emlékeinek képe villant be fáradt elméjébe. Skinnerrel harcolt, de qi eltérést kapott és elájult.
Megpróbált megmozdulni, de pár fájdalmas nyöszörgés kicsúszott közben a száján. Pár pillanattal később, valaki megfogta a csuklóját. A pánik eluralkodott rajta egyből. Kínkeservesen próbálta kiszabadítani a kezét eredménytelenül._ Yuan-er...meg
A perzselő érzés újra fellángolt a testében. Ha így folytatja előbb hall bele qi eltérésbe, mint hogy Skinner megnyúzza. Nem mintha túl élné Shen Qingqiuval való találkozást.
A küzdelem során a támadója egy meleg ölelésbe vonta, ami annyira meglepte Shen Yuant, hogy elfelejtett visszatámadni._ Yuan-er ...nyugodj...meg.
A csapongó qije kezdett megnyugodni. A látása még nem tisztult ki, de érezte nem Skinner van vele. Az ölelése túl meleg volt, megnyugtató és kicsit ismerős. Egyre bágyadtabban pislogott, ahogy eluralkodott rajta a kimerültség, majd lassan újra álomba merült.
Az egész, mintha csak egy rémálom lett volna Shen Yuan számára. Itt fekszik a bambusz ház kis szobájában és bámulja a plafont. Ha nem fájt volna az egész teste, akkor azt gondolta volna, hogy egy rossz álom volt az egész. De sajnos nem volt az.
_ Végre felébredtél.
A hang irányába fordította a fejét. Shen Qingqiu szigorú arccal állt az ajtóban. A zöld szemei szikráztak a dühtől. Shen Yuan a legszívesebben a fejére húzta volna a takarót, de az nagyon illetlen lett volna.
_ Ez a tanítvány üdvözli Shen shishut.
_ Hm. Add a csuklódat.Shen Yuan kinyújtotta a kezét. Shen Qingqiu megfogta a csuklóját és lassan áramoltatni kezdte a qijét. A folyamat nem volt kellemes. Az égő érzés hol fellángolt, hol alábbhagyott. Néha annyira felerősödött, hogy majdnem elrántotta a kezét.
_Maradj nyugton. Qi eltérés komoly dolog. Bele is halhattál volna. Szerencsédre időben megtaláltalak.
_ Skinner?
_ Melletted vergődött. Én csak megadtam neki a kegyelemdöfést.Shen Yuan megkönnyebbülten sóhajtott. Sikerült ártalmatlanná tennie a démont. Igaz emiatt qi eltérést kapott, de nem válogathatott az eszközök között. Elvégre neki nincs arany glóriája. Ő csak egy ágyútöltelék.
_ Mu shidi nem sokára megérkezik, addig pihenj. Elég komolyan megterhelted a lelki ereidet. Remélem, a jövőben nem leszel ilyen felelőtlen.
_ Nem voltam felelőtlen. A körülményekhez képest ez volt a legjobb megoldás.
_ Tényleg? Akkor miért nem aktiváltad a talizmánt?
_ Aktiválás közben támadott meg minket Skinner.
_ Miért nem szöktél el a kis vad... Ning Yingyingékkel?
_ A démon szorosan a nyomunkban volt. Ha nem válunk szét, akkor mindhármunkat elkapott volna. Ning shijie eszméletlen volt. Nem tudtunk volna elszökni.Nem mondhatta azt, hogy nem tudott kimászni az ablakon. Ez túl nagy arc vesztés lett volna, mind neki, mind a csúcsának. Jobb lesz, ha csak ennyit mond.
Látszólag Shen Qingqiu nem vitatkozik vele. Lehet, hogy megvárja, hogy meggyógyuljon és utána kap majd büntetését.
Nem kellett sokat várni, hogy Mu Qingfan is megérkezzen. Az orvos meleg mosollyal üdvözölte a betege. Ő is elkérte a csuklóját, hogy ellenőrizze a meridiánjai épségét._ Jól érzed magad?
_ Ez a tanítvány jól van.
_ Vannak még fájdalmaid?
_ Az egész testem fáj.
_ Igen, ez a qi eltérés miatt van. . Emlékszel, hogy történt ez?
_ Ez a tanítvány nem emlékszik.
_ Akkor jobb lesz, ha megerőlteted magad. Majdnem elpusztítottad a lelki ereidet- szólt közbe Shen Qingqiu dühösen.
_ Shen shixiong kérlek, nyugodj meg. Úgy gondolom, hogy ez nem Shen Yuan hibája. A démonok is előidézhetnek qi eltérést.
YOU ARE READING
BingYuan: Segítség megakarnak enni
Short StoryShen Yuan szerencsétlenül megfullad a vacsorájától, mikor épp a kedvencének hitt regényt szidta. Sajnos a reinkarnáció nem sikerült a legjobban. Egy gyerek testében ébredt fel az utca szélén. Teljesen össze volt zavarodva, amikor a rendszernek nevez...