33. Örökké gyűlölni foglak

116 14 4
                                    

_ Koncentrálj jobban! Így csak qi eltérést fogsz kapni.
_ Igen, Jiu ge.

Már harmadjára kapott a fejére a legyezővel. Shen Qingqiu nagyon szigorú tanár volt. Nem tűrt el semmilyen hibát sem és ha kellett fegyelmezett is. Pár legyező a halálát lelte emiatt.

_ Jiu ge. El fog törni a legyeződ.
_ Ha nem lennél ilyen ostoba, nem tört volna  el egy sem. Most komolyan Bai Zahnon nem tanultok semmit?

Shen Yuan arcán nem látszott semmi, de mélyen belül az összes shixiongja helyett is megsértődött. Shen Qingqiu mellett nagyon gyorsan megtanulta, hogy semmilyen érzelem ne látszódjon rajta. Se düh, se öröm, se semmi. Nagyon fárasztó volt elérni ezt a szintet, de kénytelen volt. Shen Qingqiut valamiért irritálta.

_ Nyújtsd ki a karod, nyisd ki a legyezőt és kecsesen suhints vele! Nem úgy! Finoman!

Shen Yuan sírni akar. Már napok óta gyakorolja csak ezt az egy mozdulatot, de még mindig nem elég jó Shen Qingqiunak. Bai Zahnon is készülnek a konferenciára és most sokkal több harcban kell részt vennie. Mire eljut Qing Jingre, már hulla fáradtnak érzi magát.

_ Látszik, hogy Bai Zahnon nem tudják mi az a kecsesség és finomság.- lassan kegyezte magát, najd folytatta.- Rendben kezd elölről és vezesd a szellemi energiádat a legyezőbe, pont akkor amikor kinyitod.

Shen Yuan kinyujtotta a kezét és a legyező kinyitása közben szellemi energiát vezetett belé. Ki sem nyitotta teljesen, amikor az darabokra robbant a kezében.

_ Ch. Mint ahogy mondtam, nem tudod mi az, hogy finomság. Ennyire nem lehetsz értetlen! Mégy egy gyerek is sokkal hamarabb megérti.

Nem azzal volt a baj, hogy nem érti, csak túl fáradt volt az ilyen finom mutatványokhoz. Nem csak a két csúcs között kellett ingáznia, hanem Shen Qingqiu magán leckéit is el kellett végeznie, esténként a saját túl élésén és Luo Binghe felkészítésén is dolgoznia kellett. Ez a kombináció kezdett megterhelő lenni a számára.

A démon invázió után Shen Qingqiu úgy vélte, hogy Bai Zahnon nem tanul eleget és plussz leckéket adott neki. Szkeptikusan állt a dolgokhoz, elvégre ki bízna a PIDW főgonoszában? Csak a rendszer új funkciójai miatt volt nyugodt. Még sosem volt alkalma használni, de nem is akarta. A rendszert ismerve vagy sok pontba került vagy használhatatlan volt, de azt is elképzelhetőnek tartotta, hogy mindkettő. Drága és haszontalan.

_ Jó mára elég volt. Nem szeretném zavarni Mu shidit, mert az alkalmatlanságod miatt qi eltérést kaptál.

És az kinek a hibája lenne?

Shen Yuan arcán semmilyen érzelem nem látszott, de belül bosszús volt. Shen Qingqiunak semmi sem volt elég jó. Ha így csinálta az volt a baj, ha úgy csinálta akkor meg az. Nem lehetett a kedvében járni sehogy sem. Már kezdi feladni. Csak az vigasztalja, hogy pár órát kell végig szenvednie "testvérével". Nem egyszer eszébe jutott, milyen szerencsés volt, hogy véletlenül Bai Zahnon kötött ki. 

A legyező darabjait összeszedte, majd elindult az ajtó felé. Reggel még el kell intéznie pár feladatot, mielőtt Liu Qingge küldetésre megy. Nem tart sokáig, de korán ott kell lennie és úgy nem ér oda, ha Qing Jingtől kell elindulnia. 

Shen Qingqiu leült az asztalához és elkezdte olvasni a jelentéseket. Fel sem nézett Shen Yuanra, mikor megszólalt.

_ Holnap lemegyünk a városba. Ne késs!
_ Rendben Jiu ge.

Shen Yuan boldogan hagyta el a bambusz kunyhót. Nem csak azért, mert időben végzett, hanem végre kapott egy szabadnapot. Az sem érdekli, hogy Shen Qingqiut kell elkísérnie valahova és ő lesz a hordárja. Egy kis szabadidőt ő is meg érdemel. Már nagyon elfáradt az előkészületekben. Luo Binghe megált a fejlődésben és nem tudja, hogy segítsen neki. Mindennel próbálkozott, de még mindig nem tudja legyőzni, pedig a Hallhatatlan Szövetség Konferencia a nyakukon. Egy valamit még kipróbál, de ha nem győzi le Luo Binghe, akkor a Végtelen Mélységet sem fogja túl élni.
Az összes szörnyet már kikereste Qing Jing könyvtárából, de hiába való, ha a főszereplő nem elég erős.
Pedig nem egyszer összetűzésbe került Ming Fannal. Csak Qing Jing tanítványok olvashatják el a könyveket, egy Bai Zhan vadállat egyébként sem is tud olvasni és egyéb sértéseket vágott a fejéhez. Nem sok tartotta vissza attól, hogy megleckéztesse a főtanítványt. Shen Qingqiu hirtelen megjelenése megakadályozta abban, hogy bármilyen hibát elkövessen. Ming Fan legalább nem zaklatta többet.

BingYuan: Segítség megakarnak enniWhere stories live. Discover now