Az újjászületés nem mindig könnyű

168 11 0
                                    


Shen Yuan lassan kinyitotta a szemét. Egy koszos utcán ébredt fel. Próbálta összeszedni a gondolatait. Arra emlékszik,hogy a szobájában volt a kedvenc web regényéhez írt egy nem túl szép hozzászólást. Annyira felidegesítette a vége, hogy még a kajától is megfulladt írás közben. Most itt van egy nem túl bizalomgerjesztő helyen. Próbálta ülőhelyzetbe felnyomni magát és ekkor vette észre, hogy a kezei kicsik. Jobban megvizsgálva magát. A kezei és az egész teste gyerekméretűre zsugorodott. Épp káromkodni akart, mikor a szeme előtt egy kék képernyőjelent meg. Bármerre forgatta a fejét a képernyő követte őt.

Shen Yuan a képernyőt bámulta, de a töltésszón kívül más nem jelent meg. Végül megkönnyebbülve vette észre,hogy a csík elkezdett növekedni. Betöltött a kezelő felület,de nem sok információttartalmazott. Egy Google fordítóhang csendül fel, elmondva a képernyőn látott információt.

<<Név: Shen Yuan

Kor:11 éves

Faj:ember

Lakhely:?

Képesség:N/A

Fegyver:N/A

Szekta:N/A

Család:She ---------ster------

Cél:Család----- és a főszereplő - - - ---->>

Mikor a család sorhoz ért az adatokat nem tudta leolvasni, de a google fordítóhangja is elkezdett szakadozni.

<<Üdvözöljük a felhasz- - --- a - ----- világában.Reméljük - - tudunk dolgozni -- --. Feladatokat kell ---- a pontokgyűjtésé----.>>

-Szóval újjászülettem egy világban,de a segítőrendszer nem éri el a szervert? Nincs rajtad egy újraindítógomb? 

<<A rendszer újraindul. . .

Töltés.. . .1% . . . . . 5%

Rendszerhiba. . . nem tud csatlakozni a szerverhez. . .>>


Shen Yuan elkerekedett szemekkel nézt ea betűket. Idegességében megnyomta a képernyőt,de az elkezdett megrepedni. Ijedtében elhúzta az ujját, de már késő volt. A képernyő továbbrepedt, ezzel egy időben nagy fejfájás  is kezdte gyötörni. A szörnyű fájdalom nem akart múlni percek múlva sem, sőt inkább erősödött.

Legyen vége,legyen vége,legyen vége,legyen vége,legyen vége,legyen vége.Nincs valahol fájdalomcsillapító? Remélem ebben a világban létezik. Kicsit sem lenne vicces, ha egy fejfájás miatt halok meg, alig 5 perccel az érkezésem után.

A kék képernyő teljesen összetört. Shen Yuan fejfájása elmúlt, mintha nem is létezett volna. A kék képernyő teljesen eltűnt,helyette egy piros gömb lebegett. <<üööá(Kedves utazó, üdvözöllek a világomban.)>>

-Nem tudnál értelmes nyelven beszélni?

<< A rendszer . . . hiba miatt, a . . . kommunikáció nehézkes lehet.>>

-Miért vagyok itt?

<<.. . Mert meghaltál.>>

-Tudom, de miért vagyok ebben a világban, másnak a testében? Nem kellene folytatnod a magyarázatot?

<Töltés...>>

-Nagyszerű itt beszélgetek egy hülye rendszerrel, aki még magyarázatot sem tud adni.

BingYuan: Segítség megakarnak enniWhere stories live. Discover now