3. rész Az utazás

112 11 2
                                    


Shen Yuan nem kicsit átkozódott. Ha elkapják bukja a pontjai felét és kitudja mikor tud majd elszabadulni, ha eltud. Egyből a rabszolgafilmek jutotta az eszébe, ahol megkorbácsolták az engedetlen szolgákat. Nem akart ilyen életet élni. Próbálta a lábait minél inkább a talajba süllyeszteni, hogy a másikat akadályozza. Még szerencsére ő is gyerek volt, így elég jól lelassította. Qin ifjú mester megelégelte a lassúságot, ezért oda küldte az egyik felnőt emberét, hogy gyorsítsa meg az egészet. Minél előbb a karmai közé akarja venni, hogy megbüntesse. Nem is olyan rég megzavarták.
A felnőt szolgák az egész látványon röhögtek. Ha valamelyikük kapta volna el, már rég túl juthattak volna az egészen. Az ifjúmesterük parancsára az egyik önként vállalkozott. Ö egy kézzel is felemeli és bedobja a cellába. Az ifjú mesternek sokat kell még tanulnia. Nagy képűen odament és elvette a fiatalabb fiút a másik kezéből és felemelte. Shen Yuannon egyre elhatalmasodott a pánik. Megpróbált kiszabadulni a másik kezeiből, de a felnőttek erősebbek mint a gyerekek. Utolsó próbaként elkezdett rúgkapálni. Egy érzékeny pontot elért és a másik egyből elengedte. Shen Yuan nem is nézte tovább a jelenetet egyből el kezdett futni. Qin ifjú mester látta az egészet. Dühében elkezdett vörösödni a feje. A szolga, akit Shen Yuan megrúgott, a családi ékszereit szorongatta. Az ifjú mesterének megakarta tanítani,hogy ne legyen annyira arrogáns, de a karma visszaütött.
Shen Yuan befutott a tömegbe. Kereste az előbb kinézett kocsit.Gyorsnak kellett lennie és észrevétlennek. Ha látják, hogy melyik kocsiba szál be, akkor értelmetlen volt elszökni tőlük. Shen Yuan szerencséje megfordulni látszott, mert észrevett a kocsit. Körbe nézett, de nem látta az üldözőit, így gyorsan felmászott. Szerencsére a kocsiban volt hely, így a sarokban meghúzta magát. A beszűrődő hangokból hallotta, hogy az üldözői voltak azok. Nem figyelt eléggé és mégis csak észrevették?
Qin ifjú mester a kocsi vezetőjével kezdett veszekedni, de a hajtónem engedett. Mivel nem a városban lakott, így nem tudta ki az, aki akadályozza egy kereskedő útját. Így bosszúsan a lovak közécsapott és ott hagyta Qin ifjú mestert, aki vörösödő fejjel vissza ment a szolgáihoz. Shen Yuan megkönnyebbülten felsóhajtott.Az adrenalin, ami eddig benne tartotta a lelket kezdett elfogyni, így elnyomta az álom. 3 órás utazás után felriadt. A kocsi még mindig nyugodt tempóban haladt a célja felé. Estére a szomszédvárosba fog érni. Shen Yuan nem volt biztos benne, hogy a rabszolga kereskedőktől megszabadult. Így minél gyorsabban tovább kell mennie, amint lehetséges. Az étel kérdését is meg kell oldania,mert éhen fog halni, mielőtt  elhagyhatná a várost.
Az út során kezdett sötétedni az ég. Nemsokára a városba kell érniük. Kíváncsian kinézett a kocsiból és észreveszi, hogy a távolban egy település körvonalait vannak. Shen Yuan megörült a látványnak, így készülődött, hogy majd kiugorjon a kocsiból.
Shen Yuan, mikor leszállt a kocsiból egy köszönömöt mormolt magában, majd gyorsan távozott. Körbe kell néznie a városban, mielőtt keres egy helyet éjszakára. Mindene fájt és fáradt is volt. Egy elhagyatott épülethez ment. Meghúzta magát az egyik sarokban. 

<<Feladat teljesítve: 
Kerüld el a rabszolga kereskedőket. 
Jutalom 10 pont.
Jelenlegi egyenleg: 110 pont.>>

Shen Yuan túl fáradt volt, hogy a rendszerre figyeljen. Lehunyta a szemét és elaludt.

Másnap reggel kinyitotta a szemét. Reménykedett benne, hogy otthon a pihe puha ágyikójában ébred. Reggel kicsoszog a konyhába, kinyitja a hűtőt és előveszi a tegnap esti pizzamaradékot. Majd egy kávé mellet megeszi.
Sajnos nem így történt. A fájdalmat még tompán érzi és sötét és lila foltok mutatják, hogy a tegnapi események megtörténtek. Ki kell dolgoznia egy tervet, hogy ne kapják el ilyen könnyen. Munkát kellene vállalnia, de ki dolgoztatna egy gyereket? Aztán eszébe jutott, hogy milyen világba került. Egy kultivátorokkal teli világba. Derengett neki, hogy a főszereplő igencsak kiirtotta a férfi állományt. Ez nem volt, jó hír Shen Yuannak. Így azt tervezte, elmegy egy szektához. Megtanulja a fontosabb tudni valókat, majd mikor Luo Binghe színre lép, angolosan távozik. Nem szeretné, hogy a főszereplő megkínozza, csak azért mert ránézett az egyik feleségére vagy rálépett az egyik ágyas tyúkszemére. Minél messzebb lesz annál jobb.

BingYuan: Segítség megakarnak enniWhere stories live. Discover now