A Szívárvány-híd elkezdett omladozni, de a vége még messze volt. Gu Ling a híd túloldalára ért, de nem pihenhetett. A démonok egyből megtámadták. Shen Yuannak viszont nem volt ideje aggódni érte. A saját élete nagyobb veszélyben volt. A híd kezdett a darabjaira esni, ami nehezítette a futást. Darabról darabra kezdett ugrálni, hogy ne essen a mélybe. Shen Yuan megesküdhetett volna, hogy órák teltek el azóta, hogy Gu Linget a túl oldalra küldte.
Már nem kellett sok és a biztonságot jelentő talajra érjen. De nem így történt. A Szívárvány-híd az utolsó pillanatban megadta magát és elkezdett Shen Yuan alatt darabjaira hullani.Nem csak a rendszer, de a sors is ellene volt. Nem csak akadályozták, de meg is akarták ölni. Nagyon nem akarták, hogy megnézze a híres párbajokat, pedig mindegyikre kíváncsi volt. Shen Qingqiu harcára, a démoni Sha Hualing és az angyali Liu Mingyan párbajára és természetesen Luo Binghe fényes győzelmére, ami felkelti a két leendő felesége érdeklődését.
Most itt lóg a szakadék felett. Szerencsésen még elérte a híd egy épp darabját, már csak fel kell másznia rajta. Egy árnyék vetült az előtte lévő földre.
_ Fiú! Segítsek?
Shen Yuan elött egy démon katona volt, aki a száját gonosz mosolyra húzta. Ijedten Gu Ling felé nézett, de ő még mindig a két démonnal harcolt. Az erdőben még több démon is tartózkodhat, akik bármikor idejöhetnek Nem maradhat ebben a kiszolgáltatott helyzetben. Gyorsan cselekednie kell. Utolsó pillanatban eszébe jutott egy trükk, amire még Shen Qingqiu tanította. Sok szellemi energiát igényel, de ez élet halál szituáció. Ha most nem próbálja ki, akkor soha nem lesz rá alkalma.
<< A felhasználó élet veszélyben van!>>
_ Nahát! Nem mondtál újat.
<< Figyelmeztetés!
A felhasználó nem vehet részt a párbajban! 3000 pont kerül levonásra!>>
<< Figyelmeztetés!
A főszereplőnek részt kell vennie a párbajban és fel kell keltenie a leendő feleségei érdeklődését! Ha nem történik meg 5000 pont kerül levonásra!>>
_ Esküszöm, ha nem hagyod abba, megfoglak és elhajítalak!
<<•••>>_ Előbb magadat kellene megmentened!
Ha jó helyen találja el a támadója lábát, akkor eltöri a bokáját és harcképtelenné tenné. Felmászik a hídról és örömében megcsókolja a földet. Segít shixiongjának legyőzni a démonokat és utána meglesi a párbajt, úgy, hogy minél messzebb legyen Shen Qingqiutól. A rendszer sem bünteti meg és mindenki boldog lesz.
Gyenge terv, de idő szűkében ennél jobbat nem tudott kitalálni. Csak ehhez a megfelelő pillanatban kell támadnia. Addig is a szellemi energia gyűjtésre összpontosított. A démon katona nem hagyott túl sok időt Shen Yuannak. Közelebb lépett és felemelte a lábát, hogy a mélybe taszítsa. Shen Yuan egyből cselekedett, de túl gyorsan és túl könnyen átsuhant a keze a célterületen, ami miatt majdnem lezuhant a szakadékba. Utolsó pillanatban még meg tudott kapaszkodni.
Már várta a démon megvető nevetését az elbaltázott támadására, de egy fájdalmas üvöltésen kívül nem hallott semmit. Félve nézett fel, de a szeme előtt feltárult látvány sokkolta. A démon katona a földön fetrengőzött egy vértócsában. A lábát szorongatta, ami nagyon vérzett.
Gyorsan felmászott a hídról, mielőtt még tényleg leesik. Így is nem sokon múlott, hogy megnézze a lenti tájat közelebbről. A szilárd talajra érve egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el a száját. Ennyire még nem örült semminek. A legszívesebben megcsókolta volna a földet, de azt a démon összevérezte. Ha nem lett volna tanítvány nem tudott volna felmászni, sőt már alulról szagolta volna az ibolyát.
YOU ARE READING
BingYuan: Segítség megakarnak enni
Short StoryShen Yuan szerencsétlenül megfullad a vacsorájától, mikor épp a kedvencének hitt regényt szidta. Sajnos a reinkarnáció nem sikerült a legjobban. Egy gyerek testében ébredt fel az utca szélén. Teljesen össze volt zavarodva, amikor a rendszernek nevez...