Shen Yuan Bai Zahn-on töltött napjai mindig ugyan úgy teltek. Egy kevés elméleti oktatás és harc, amiből minden nap volt része. Egy helyen tudott megpihenni a zajos shixiongjai elöl, az pedig a könyvtár volt. Senkin sem látott sem bemenni sem kijönni onnét. Nem meglepő. Bai Zanh nem arról híres, hogy a tanítványok éjjel nappal a könyveket bújják. De így volt egy csöndes helye, ahol nyugodtan tudott olvasni. A többi tanítványhoz eléggé el volt maradva. A többieknek volt pár év előnye. Az írást és olvasást könnyebben megtanulta, mint gyerekként. Nem terelte el semmi a semmi. A kézírása nem volt a legszebb, de eltudta olvasni. Más nem érdekelte. A kézikönyvvel lassan haladt, nem akart qi eltérésben szenvedni.
Teljesen máshogy képzelte el az életet itt. Úgy gondolta agyatlan barom az összes, aki csak a kardját tudja lengetni. De a tanulmányaiban egyre előre haladva felfedezte sokkal többről szól. A PDIW-ben nem tértek ki, hogy a többi csúcson mit tanulnak, de örült neki, hogy idejött. Itt ha egyedül is marad túl éli egy erdőben. Nem gondolta volna, hogy a nyomolvasástól az egész tábor védelméig mi mindent tanulnak itt. Szerencséjére jóban van shixiongjaival, így pár trükköt már megtanítottak neki. Nagyban gyakorolta a kard formációt, amikor egy lányt látott sétálni Bai Zahnon. Nem foglalkozott vele, addig amíg oda nem ment hozzá.
_ Ezt a tanítványt Liu Mingyannak hívják. Xian Shu csúcs tanítványa vagyok. Kérlek bocsáss meg, hogy csak most jöttem üdvözölni a bátyám egyik legújabb tanítványát. Szólíts csak Mingyan Shijie-nek.
_ Ezt a tanítványt Shen Yuannak hívják.
_ Remélem a bátyám nem túl szigorú.
_ Nem. Shizun megtanít minket a túlélésre. - próbált udvariasan válaszolni.
_ Rendben.- a szemein látszott, hogy tetszett neki a válasza. Majd elköszönt és elment.A Bai Zahn tanítvány nem foglalkozott vele, hogy Liu Mingyan ott sétál a többi között. Valószínűleg látható látvány lehetett. Pár nap után véletlenül belefutott Qi Qingqibe is. Illedelmesen köszönt Xian Shu Peak lordjának, aki tetőtől talpig végig mérte. Motyogott pár szót, mint a "hasonlítanak", "biztos a fia" és a "bordély házak". Nem függtek össze a szavakat, így Shen Yuan nem foglalkozott vele tovább. Qi Ingqi horkantott egyet és tovább ment a dolga felé. A Bai Zanh tanítványok is meglepődtek, Xian Shu Peak Lordjának a jelenlétén. Nem szokta meglátogatni shizunjukat. A bámulás gyorsan abbamaradt, amikor Liu Qingge megjelent a láthatáron. Mindenki elkezdett a dolgával foglalkozni. Shen Yuan is épp sietett a könyvtárba. Volt egy kis szabadideje, így befejezheti a könyvet, amit olvasott. Ha ma befejezi jöhet a következő könyv, amit már ki is nézett. A könyvtárba betérve észrevette van bent valaki. Egy bajba jutott leányzó volt. A szemein látszott a kétségbe esés, amikor ránézett a tekercsre, amit tartott és az előtte lévő polcokra. Shen Yuan még élvezné, ha egy idegennek kellene segítenie, de történetesen Liu Mingyan volt az. Nem szeretne közel kerülni egy leendő feleséghez sem, de nem tudja visszafogni magát, hogy segítsen.
- Segíthetek valamiben?
A lány kicsit összerezzent, de gyorsan megtalálta a hang forrását.
_ Tudod mi hol található a könyvtárban? Nem kérdésként, hanem tényként közölte a lány.
_ Egy próbát megér szerintem. - mosolygott el Shen Yuan.
_ Rendben a különböző harc technikákról szóló tekercset keresem.
_ Azt hátul fogod megtalálni.- mutatott hátra Shen Yuan.A lány szkeptikusan nézett rá, de elment a mutatott irányba. Nem sokkal később meg is találta, amit keresett.
_ Köszönöm a segítséget shidi. Nem gondolta volna, hogy Bai Zahnon találkozok olyannal, aki bemerészkedik a könyvtárba és ismeri a tekercsek hollétét.
_ Természetesen ismerem, mert én raktam rendet itt.
_ Értem.
_ Nehezen találtam meg bármit is itt.
_ Mit keresett shidi?
_ Egy kis könnyed történetet, de a harcformákon kívül nem találtam semmit.- mondta csalódottan. Most egy bestiáriummot olvasok, de nem sokára végére érek vele.
Egy halk kuncogást halott a lánytól, így kérdőn ránézett.
_ Bocsáss meg shidi, csak . . . eszembe jutott valami. Ha legközelebb jövök hozhatok majd egy könyvet.
Shen Yuan szemei egyből megcsillantak. Nagyon hálás volt harci testvérének egy ilyen ajánlatért. Még egy ideig a könyvtárban, Shen Yuan tartották a lánynak keresni pár tekercset. A keresés végeztével Liu Mingyan megköszönte a segítséget, majd távozott. Épp leakart ülni olvasni, mikor a vacsora jelzést meghallotta. Egy sort sem olvasott a mai nap, de nem bánta. Így másnap is lesz olvasni valója. A könyvet visszarakta a helyére, majd gyorsan az étkezde felé vette az irányt. Ha nem siet, akkor nem marad étel neki.
YOU ARE READING
BingYuan: Segítség megakarnak enni
Short StoryShen Yuan szerencsétlenül megfullad a vacsorájától, mikor épp a kedvencének hitt regényt szidta. Sajnos a reinkarnáció nem sikerült a legjobban. Egy gyerek testében ébredt fel az utca szélén. Teljesen össze volt zavarodva, amikor a rendszernek nevez...