2. İLK KARŞILAŞMA

51.2K 3.7K 1.2K
                                    

                    ***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                    ***

Duyurulardan haberdar olabilmek için profilimi takip edebilirsiniz.

Hikayeyi ilk nerede keşfettiğinizi buraya not düşün lütfen.

Keyifli Okumalar Diliyorum.🌹❤🤗

*

Hikaye Başlangıç Tarihi:
19 Mayıs 2022

***

"Ahhh gerçekten güzel oldun." dedi kızıl saçlı, yeşil gözlü kadın, son rötuşları yaptığım güzel, sarışın arkadaşına. "Bu halinle de onu kafesleyemezsen başka nasıl yapabilirsin hiçbir fikrim yok."

Saçlarına şekil verdiğim sarışın güzel, İsminin Jale olduğunu öğrendiğim arkadaşının ikinci cümlesinden hoşlanmamış olacak ki hafif surat asar gibi oldu ama gururuna yediremediğinden olsa gerek belli etmemeye çalıştı.

"Ben niye onu kafesleyecekmişim canım? O beni kafeslemeye çalışsın asıl. Elimi sallasam ellisi. Bu zamana kadar ismimin anıldığı kişilere bakarsak ben de onun için kolay lokma sayılmam. O kibirli tavırlarıyla uluorta yerlerde ilgisini pek belli etmez ama başbaşa kaldığımızda bana söylediği sözleri duysan aklın giderdi." dedi özgüvenli çıkarmaya çalıştığı sesiyle.

Kafasını hafif sağa sola çevirip aynada saçlarının duruşuna bakar gibi yaparak konuyu önemsemediği izlenimi vermeye çalıştı.

Jale kıkırdadı.
"Hadi yaa?! Başbaşa kaldığınızda başka neler yapıyor pekii?" dedi imalı bir biçimde kaşlarını kaldırarak.

Jale'nin kendisine yaptığı bu ima sarışın güzel Melike Çağlayan'ın hoşuna gitmiş olacak ki alımlı alımlı göz süzüp gülümseyerek elinin tersiyle 'Git şurdan' der gibi bir hareket yaptı.

Melike arkadaşı Jale'den farklı olarak medyatik bir isimdi. Defilelerin aranan, özel yaşamı, gece hayatı ve cesurluğuyla magazin programlarında isminden bolca söz edilen mankenlerindendi. Şimdikini saymazsak bugüne kadar benim bildiğim üç erkek şarkıcı, sinema ve dizilerin aranılan bir erkek oyuncusu ve bir de işadamıyla ismi anılmıştı. 26 yaşında olan biri için epey hızlı bir hayatı vardı.

Jale ciddileşerek Melike'nin az evvel söylediklerinden tereddüt edercesine bir tavır takındı. Arkadaşının doğru söyleyip söylemediği konusunda ikilemde kalmışken pek de emin olamamış gibi dudak büktü.

"Kızııımm, Kalender Sancaktar'dan bahsediyoruz burada. Boru mu? Senin bugüne kadar adının anıldığı isimlerin hepsini tek tek 10'la çarpsan çıkan sonucu cebinden çıkaracak bir adam. Ki senin çıktığın diğer isimler de popüler olmasına rağmen... İster istemez endişeleniyorum tabii. Yanlış anlama, bunları senin üzülmeni istemediğim için söylüyorum. Malum enson yaşadığın olayda..."

Yanlış birşey söylemiş gibi lafını yarım bıraktı. Melike için tedirgin olduğunu sanmıyordum ama küçümsediğini de belli etmek istemediği ortadaydı.

KALENDER +18  (TAMAMLANMADI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin