Keyifli Okumalar Diliyorum.
***
Hemen hemen tüm okuyucularımın beni hayal kırıklığına uğrattığını söylemem gerek.
hadron077 hariç....
Güveninden dolayı Kalender adına sana teşekkürlerimi sunuyorum @Hadron077 😉
*
Elimdeki anahtarı parmak boğumlarımı beyazlatacak kadar avucumda sıkarken aynı anda dişlerimi de birbirine çok fazla bastırdığımı farkederek gevşemeye çalıştım. Okadar gergindim ki kendimi sakinleştirmek için derin derin nefesler aldım.
Karnımda bebeğim vardı ve kendimi değilse de onu düşünmek zorundaydım.
Anahtarı kapıya takarak kilidi çevirdim ve kapıyı açtım.
Sessizce içeriye süzüldüm. Etraf karanlık sayılırdı. Sadece giriş holünün duvarındaki kısık ışıklı armatür sayesinde ortamda loş bir aydınlık vardı.
Ayakkabı tercihimden dolayı memnundum. Zira ortalık fazlasıyla sessizdi. Salona girip kısaca etrafa bakındıktan sonra merdivenden yukarı çıkmaya başladım. Kalbim bir yandan ezilir gibiydi, bir yandan da deli gibi çarpıyordu.
Merdivenlerin sonuna gelince bu kattaki tek aydınlık ve konuşma seslerinin geldiği aralık kapının olduğu yere doğru ilerlemeye devam ettim.
"Eğer karın hamile olduğu için kendine geçici bir macera arıyorsan bunu asla kabul etmeyeceğimi şimdiden söylemem gerek." dedi Azra'nın sesi.
"Gelip geçici bir ilişki için risk alacak bir adam mıyım sence?" dedi Kalender'in sesi...
"Ama bana da bir söz vermiyorsun?"
"Sana söyledim, tek gecelik bir heves için burada değilim."
"Ama..?" diye bastırdı Azra.
"Etraflıca düşünmeden evliliğe karar vermem hataydı. Ama bu demek değil ki hemen karımı boşayıp yeni bir evliliğe yelken açacağım... Kendine hayat boyu bağlanma sözü verecek bir adam istiyorsan yanlış yerdesin..."
Bu konuda üzerine giderse tersleneceğini anlamış olmalı ki uzatmadı Azra. "Unutma ki cemiyet içinde hem ailemin hem benim bir saygınlığımız var. Bunun zedelenmesine izin veremem." dedi oturduğu koltuktan kalkarak. Ayakta, elleri cebinde, şöminenin başında dikilmiş karşıya, camdan dışarıya bakan Kalender'e doğru adımladı ağır ağır. "Ya ileride karına karşı tekrar yoğun duygular hissedecek olursan..? Ozaman başıma bir iş gelmeyeceğini nereden bileceğim?"
"Sanmam. Öyle olacağına inancım olsa burada seninle olmazdım."
"Boşanmayı da düşünmüyorsun?
"Hayır. En azından şimdilik düşünmüyorum. Çocuğumu ona bırakmam..."
Karnımda bir sancı hissedince öne doğru büküldüm.
İçeride onların konuşmalarını duymama engel olmayacak kadar kısık seste bir müzik vardı. Ama en azından o müzik sayesinde zaten son derece dikkatli olarak gerçekleştirdiğim bu izleme işimde yakayı ele vermiyordum.
"Yani boşanıp boşanmayacağınızın bir garantisi yok..?" dedi Azra memnuniyetsiz bir şekilde.
Burnundan sıkıldığını belli eden sert bir nefes bıraktı Kalender.
"Bak.., buraya gelmen için yalvardığımı hatırlamıyorum. Dün akşam o davette son derece istekliydin. Durumumu sordun, ben de anlattım. Yanımda olabileceğini söyledin ve buluştuk. Geldiğin için memnunum ancak bu mecbur tutulmuş tavırlarını çekemem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALENDER +18 (TAMAMLANMADI)
Ficción General🔞... Fantastik DEĞİLDİR Ağır cinsel içerik ve şiddet barındırır. *** "Bana hayır diyemezsin. Uykum var diyemezsin. Başım ağrıyor diye bahane sunamazsın. Bu gece canım böyle istedi diyerek başka bir odaya gidip uyuyamazsın... Bana kırgın olman, öfke...