17. İMZA

32.8K 1.8K 1.3K
                                    

Derin bir nefes aldı ve normalde beni rahatsız etmesi gereken bir soruyu, kulaklarımın pasını silen, kalbimin vuruşlarını misliyle arttıran, hasret kaldığım sesini duymamı sağlayarak sordu;

"Neden geldin?"

"Seni görmek istedim"

"Her istediğinde çıkıp gelecek misin böyle?"

"Aynen öyle yapacağım."

"Ya izin vermezsem."

"Vereceksin."

Şaşkınlıkla kaşları kalktığında hayret dolu bir gülümseme bıraktı.

"Bu ne? Rolleri mi değiştik?"

"Bilmem. Canım isterse neden olmasın?"

Yaslandığı pencere pervazından doğrularak önüne bağlı ellerini çözdü ve ceplerine soktu. Boğazını temizleyip öne doğru bir adım attı, başını sağa sola salladı. "Cık. Rolleri değişemeyiz." dedi. Bir süre yine birbirimize bakarken onu şu kısacık zamanda bile nekadar özlediğimi farkedince içim burkuldu.

Bıkkın bir nefes koyverdi. "İşimi hiç kolaylaştırmıyorsun Zeynep. Gelmemen gerekirdi."

"Sebep?"

Bir süre başını yere çevirdikten sonra kafasını kaldırıp bana bakarak adımlamaya başladı. "Benim de gücümün bir sınırı var. Yerin altı kendini tanrı ilan edenlerle dolu."

"Bu ne demek?"

"Uzun hikaye...
Bak.., buraya gelerek bütün planlarımı mahvetmiş olabilirsin."

"Sarışın güzellerle yaptığın planlar mı?" diye çıkıştım.

Kafasını yukarı kaldırarak bir süre öyle kaldı. Yanına doğru adımlayıp tam önünde durdum.

"Kimdi o?"

"Bilmen gereken biri değil."

"Onunla yattın mı?"

"Bu konuda konuşmak istemiyorum."

"O-nun-la yat-tın-mı?!"

Kalbim ve Serhat abinin konuşmalarından çıkardığım sonuçlar bana bunu yapmadığını söylemişti. Ama şimdi bundan okadar da emin değildim.

Yüzüme bakarken yüzü ifadesizdi.

Yaşadığımız olaylardan sonra artık biliyordum ki benimle eğlendiği falan yoktu. Kimse eğlendiği biri için bir terör kampına girip hayatını tehlikeye atmazdı. Bana yoğun duygular beslediği aşikardı ancak her ne nedenle olursa olsun bana o kadınla yattığını söylerse bu odada kalamazdım. Böyle birşeyin mazereti de affı da olamazdı.

Kaşlarımı kaldırdım. "Konuşmak istemiyorsun? İki gün önce benim kollarımda yatıp iki gün sonra başka bir kadınla medyada boy gösterecek kadar şerefsiz olmanın bir önemi yok tabii !!!?"

"Kes şunu!"

"Neden? Neden kesiyor muşum? Sen bu değil misin? Bana hiçbir açıklama yapmadan uçağa bindirdin, İstanbul'a yolladın, sonra sarışın bir kadını yatağına aldın! Ne yani iki kez hayatımı kurtardın diye her yaptığına eyvallah diyeceğimi falan mı sandın? Hayatımı kurtarmış olman göt herifin teki olduğun gerçeğini değiştirmiyor Kalender Sancaktar!"

Şaşkınlıkla kavislenen kaşlarından onun benden böyle argo kelimeler duymayı hiç beklemediğini görebiliyordum. Doğrusu ben de kendimden böyle bir söz beklemiyordum ama öfkem burnumdaydı ve o çok daha fazlasını hak ediyordu şuan.

"Zeynep, kelimelerine dikkat et!"

"Ettmiyorum, var mı..?!"

"Ben sakin kalmaya çalıştıkça sen hakaretlerinin dozunu arttırıyorsun!"

KALENDER +18  (TAMAMLANMADI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin