כריסטיאן(41)

463 10 0
                                    

בסרטים, כשאדם חוטף מכה בראש והופך להיות מישהו אחר באישיות שלו, מביאים לו מכה נוספת כדי שיחזור להיות מי שהיה.
עם ולרי, אני צריך להביא אותה למצב קיצון שיעורר חזרה את כל תחושותיה.
ובכן, זה בתקווה שזה יצליח.
זה לא תמיד עובד.
יכול להיות שמה שנתנו לה חזק מדי כדי שהיא תצא מזה, או שהמצב קיצון שאביא אותה אליו יגרום לה להתעורר על עצמה.
אני לא יודע למה אני רוצה לעזור לולרי, או למה אני נשאר איתה למרות שיכלתי לעזוב כבר.
אבל מה שאני כן יודע, זה שכשראיתי אותה שכובה על הרצפה חסרת חיים עם עיניים חלולות, משהו בלב שלי זז.
ולא, אני לא מתרגש מלראות גופות של אנשים או זוועות אחרות, אני נולדתי לזה.
משהו זז בליבי מסיבה אחרת.
אני לא מתבייש להודות ברגשות שלי, להפך, אני מתגאה ברגשות שלי.
אני אחשוף אותם גם ביום הראשון שאני מכיר את הבן אדם אם צריך, אבל עם זאת, אני יודע לנתק את הרגשות שלי ולהיות אדם קר נטול רגשות.
ככה אני, קיצון.
זה או זה או זה, אין באמצע.
אני מביט סביב. לוקאס ואיזבל אוחזים ברפאל בידיים שלהם ונמצאים בתוך בועה משל עצמם.
ליאו מהלל את הבטן של לורן, ואז את הגוף שלה..
מאט וסול בקושי יוצאים מהחדר.
אני לוגם לגימה אחרונה מכוס הקפה החזק שהכנתי לעצמי ושם אותה בכיור.
אני מתקדם לחדר שולרי נמצאת בו, סול בדיוק יצאה מהדלת.
סול תוכל לעזור לי.
היא חשובה לולרי.
״אני צריך את העזרה שלך״ אני אומר לה בלחש כדי שולרי לא תשמע.
אני יודע שהיא שומעת.
עקפתי עם גופי את סול וסגרתי את הדלת של החדר.
״כן״ היא אמרה ושילבה את ידה באלגנטיות.
״יש לי רעיון, קצת מסוכן אבל יכול להחזיר את ולרי למוטב״ אני עדיין מדבר בטון נמוך ליתר ביטחון.
״אם הוא מסכן אותה אני לא מעוניינת, מצטערת״ היא אומרת בפנים מתנצלות.
״המצב לא יכול להיות גרוע יותר״ אני מסביר.
״אני רוצה להביא אותה למצב קיצון שיעיר אותה.״
״מצב שבו היא תראה שאת נפגעת, ולא סתם נפגעת פיזית, אלא מתה״ פנייה מחווירות.
היא לא מבינה אותי כמו שצריך.
״אני ארה בך כדור סרק*, זה לא יפגע בך״ אני מנסה להרגיע אותה.
אני צריך שהיא תעזור בזה, היא היחידה שתוכל לעזור.
״כמה אתה בטוח שזה יעבוד?״ היא מהססת.
״98 אחוז״ אני אומר בכנות.
קרו מקרים מעולם, אין צורך לשלול.
״אם זה מה שיעזור לחברה שלי, אני בפנים״ היא אומרת.
״תיידעי בזה את מאט שלא ידאג לחינם, אני אגיד כבר לאחרים. ושלא יצא מצב שולרי תשמע על זה, היא שומעת הכול״ אני מזהיר והולך.

״אתה בטוח שזה יעבוד?״ לוקאס שואל בהיסוס.
״אין לאן לרדת, זה או שזה יעזור או שזה יישאר אותו דבר״ אני מסביר שוב.
הם לא לוקחים סיכונים.
״אני רק לא מבין למה האישה שלי צריכה להשתתף בהצגה המעוותת הזאת״ מאט אומר בעצבנות.
סול מניחה את ידה על רגלו כדי להרגיע אותו.
״זאת החברה הכי טובה שלי מאט, זה המעט שאני יכולה לעשות בשבילה. חוץ מזה, זה כדור סרק ואני אהיה עם אפוד*, אני לא אפגע מזה.״ היא ליטפה את לחייו וגופו שהקשים נרגע קצת.
זה מדהים מה שאישה יכולה לעשות לגבר.
״אני לא במטרה לפגוע, פניי לשלום״ אני מנסה להרגיע אותו עוד קצת.
״מתי זה קורה?״ ליאו שואל .
״היום.״
״אני צריך שכולכם תפעילו לחץ על ולרי, במיוחד אתה מאט. תראה הרבה דאגה, תצעק עליה שתתעורר על עצמה, תכניס לה לראש שאם היא לא מגיבה החברה הכי טובה שלה מתה. היא צריכה לחשוב שאני האדם הרע״ אני מסביר וכולם מהנהנים.
״אכין את הכדור והאקדח, ואז אקח את סול. תכנסו לחדר דקה בדיוק אחרי שנכנסתי לשם״
״אתריע אתכם לפני״ אני אומר ויוצא מהמפקדה.
אם זה לא יעבוד, הסיכויים שהיא תחזור לעצמה שואפים לאפס.
מה שנשאר זה רק לקוות.

אפוד הגנה- אפוד מגן או שכפ"ץ (ראשי תיבות של שכבת פיצוץ), הוא סוג של שריון גוף מודרני אשר נועד להגן על פלג הגוף העליון של הלובש אותו, מפני כלי נשק כגון אקדחים, רובים ורובי ציד, ונתזים שנוצרים מחומרי נפץ כגון רימוני יד ונפילת פגזים.
כדור סרק- כדור סרק הוא כדור תחמושת המכיל אבק שרפה אך אינו כולל קליע, שאותו הודף אבק השריפה בכדור חי. ירייה של כדור סרק יוצרת רשף וקול נפץ, אך אינה משגרת קליע. כדור סרק גורם לרתע נמוך מאשר כדור חי.

טעם האסור מתוק יותרWhere stories live. Discover now