28. Bölüm:

6.2K 142 16
                                    


Biz geldikkk

Hoş geldik evet sjhgabhjak

Diyecek bir şey bulamadım. Sanırım sınav var??? Ben gündemden fazla uzağım bu sıralar ama yanlış değilsem herkese başarılar. Başarı dediğimiz şey sayısal verilerden ibaret değil ama, unutmayın. 

Sizii seviyorumm çoookkk

Bu kadardı açıklamam. Oy ve yorum yapınız lütfenn

Ehehehe.. bitti :))

Şimdi gülümseyin, arkanıza yaslanın ve bölüme odaklanınn

Güzell okumalarrr

SINIR FALAN YOK SİZE :/

***




''Büyümenin en kötü tarafı da bu sanırım. Çocukken hayalini kurup çok fazla istediğiniz şeyler, büyüdüğünüzde o kadar da harika görünmüyor."

-L. M. Montgomery-


Tanrı'nın işlerini hiç anlamıyordum. Ne zaman neye izin verip, neyin önüne geçeceği belli olmuyordu. Hiç beklemediğimiz anlarda yakalıyordu bizi. 

Bu sefer iyi anlamda.

(+18'dir. Rahatsız olacaklar geçebilir. Geçmeyenlere, iyi okumalar???)

Vera'nın dudakları boynumdan aşağı hareket ederken tişörtümün üstünde dolaştı elleri. Göğsümde daireler çizerken kısıkça inledim. Diğer eli ise belimden tişörtümü kavrayıp tenime sızmıştı. Bedenimdeki sıcaklık onun dokunmasıyla daha da harlanıyor, tüm arzularım dudaklarına hapsoluyordu. ''Senin'' dedi sertçe dudaklarımı ısırdığında. Bacaklarım yere bastığında titriyorlardı. ''Aklını alacağım.''

''Aklımı aldın zaten'' dedim tişörtümün içinden göğüslerimi kavrayan elleriyle. Kısıkça inleyerek kendimi ağaca yasladığımda tişörtüm üzerimden çıktı. Boynumdan göğüslerime kadar diliyle bir yol çizdi ve daha sonra sutyenimin açıkta bıraktığı sol göğsümü sertçe emdi. Ellerimi saçlarına bastırdığımda sutyenimden kurtulan göğüslerimi aldı ellerinin arasına. Bununla onu kendime doğru çektim ve sertçe yapıştım dudaklarına. Bedenlerimiz sertçe yer değiştiğinde gömleğinin yakalarını açtım hızla. Her bir düğmede bir öpücük kondururken karnına kadar gelmiştim. Bir elimle sol göğsünü kavradığım elleri saçlarımı çekiştirdi. Karnından Pantolonun üstünden kasıklarına kadar ellerimi gezdirdiğimde kendini ağaca yasladı. Pantolonun düğmesini ve fermuarını açtıktan sonra loş ışıkta görülen siyah çamaşırıyla gülümsedim.

Minik bir öpücük kondurduğumda ''Lâl'' diye inledi. Pantolonunu bir bacağından çıkarttığımda diğer bacağını omzuma attım ve bacak arasında gezdirdim dilimi. Parmağımı çamaşırının kenarında gezdirirken bir yandan bacaklarını okşuyordum. Koyulaşmış gri gözleriyle bana baktığında dilimle göğüslerinden vajinasına kadar bir yol çizdim. 

''Şimdi söyle bana annecik'' dedim zevkten kısılmış sesimle. Elimi kasıklarında gezdirirken inledi sertçe. ''Sana ne yapmalıyım?''

''Miniğim'' diye inledi elimle vajinasına yaptığım baskıyla. ''Beni tam şu an'' dedi bedenini bana bastırdığında. ''Sertçe becermeni istiyorum bebeğim.'' Dudaklarımı yaladım koyulaşmış gözlerine bakarken. Kısık bir inlemeyle ''Öyle mi?'' diye mırıldandım. Saçlarımın arasındaki eli sıkılaşırken başını aşağı ve yukarı salladı hızla. Elimi kalçasına atıp sertçe sıkarak bedenini omzuma tamamen yerleştirdiğimde sertçe inledi. Bacaklarının arasına ardı arkası kesilmeden öpücüklerimi kondurdum ve bacağını yalamaya başladım. Üst bacağında kasığının girişini ısırmamla kendini sertçe bana bastırdı ve olabildiğince kısık bir sesle inledi.

''Seni'' dedim dişlerimle çamaşırının kenarını tutup indirdiğimde. ''Sertçe becermemi istiyorsun demek anneciğim. Öyle mi?'' Karşımda bembeyaz vajinasıyla kaldığında dilimi yavaşça çevresinde ve kasıklarında gezdirdim. ''Evet'' dedi çığlık atarak. ''Lâl!''

Dilimi yavaşça vajinasına dokundurduğumda ''Lütfen'' diye inledi. Saçlarımı sertçe çektiğinde bir elim göğsündeyken dilimi klitoristin de gezdirdim. Sert dil darbelerimle inleyen Vera ile sol göğsünü sıktım sertçe. Kafamı klitoristine bastırdığında dil darbelerimi yavaşlattım. ''Lâl'' diye inledi parmağımı girişine yasladığımda. ''İstiyorum'' dedi. Gülümseyerek dilimi gezdirdim klitoristinin üstünde. ''Emin misin?'' Sonuçta sevmeyebilirdi. ''Bakire değilim seni aptal'' dedi kafama hafifçe vurarak. Bunu zaten biliyordum. En azından tahmini. Ama hatırlatmasına gerek de yoktu. ''İlkinmiş gibi düşünesim geldi'' dedim bir parmağımı sertçe içine ittiğimde. ''Değil. Ama ilkimi seçecek olsaydım, bu olurdu.'' 

''Zaten sen seçtin.'' Sevişmemizin ortasında yaptığımız konuşmaya bakın. Dilimle klitoristine dil darbeleri yaparken içindeki parmağımı hareket ettirdim yavaşça. ''Olsun. Bunu bilseydim eğer bekletirdim.''

''Öyle mi anneciğim?'' Başını aşağı yukarı salladığında ''Daha sert'' diye inledi. Diğer parmağımı da içine soktuğumda hızla hareket ettirdim. Onu dişliyor, yalıyor, öpüyor ve parmağımla zevk almasını sağlıyordum. Bedeni kasılırken ''Daha sert'' dedi inleyerek. ''Mommy'' dedim diğer parmağımı da içine ittirdiğimde. ''Sert seviyor. Hareketlerim hızlandığında dil darbelerimle destekledim onu. Boşalmasına yakın parmaklarımı çekip dilimi içine ittirdim. ''Bana neyi istediğini söyle'' dedim yavaşça klitoristini dişlediğimde. Dilimle minik darbeler bırakırken belini bastırdı sertçe. ''Seni'' dedi kısıkça. Dil darbelerim hızlandığında parmaklarımı tekrar içine soktum ve bir bacağını omzumdan indirip dudaklarına yöneldim. Bacağını belime sardığında parmaklarımın hareketleri hızlanmıştı. Dili hızla damağıma baskılar yaparken sertçe alt dudağını ısırdım. Daha da hızlanan hareketlerimle başını geriye atmıştı. Boynunu sertçe emdikten sonra dudaklarım göğüslerine yöneldi. Sol göğsünün belirgin ucunu dişlediğim sırada çığlık attı. Kasılan bedeniyle son kez sertçe parmaklarımı içine ittim ve dudaklarına yapıştım. 

Şiddetle boşaldığında gülerek parmaklarımı çektim ve yaladım. Koyulaşmış gri gözlerine bakarak parmağımı yaladıktan sonra dudaklarını aralayıp içine bıraktım. Hızla emerek bedenlerimizi yer değiştirdiğinde inledim.

Parmaklarımı çektiğimde dudakları göğüslerimi buldu. Bir eliyle sol göğsümü sıkarken diğerinde dilini gezdiriyor ve çekiştiriyordu. Zevkle bir çığlık attığımda sertçe bir tokat attı ve daha sonra diliyle göbeğime kadar bir yol çizdi. Altımdaki şortu hızla çıkarttığında kırmızı  tangam gözler önüne serilmişti. ''Demek kırmızı'' dedi bacak arama öpücüklerini sıraladığında. ''Yes mommy'' dedim kendimi ona bastırırken. ''Eat me, now.''

''Demek öyle'' dedi tekrar dudaklarıma yöneldiğinde. Başımı aşağı yukarı salladığımda kendimi bastırdım sertçe ona. 

''Çocuklar!'' Duyduğumuz sesle çil yavrusu gibi saçılırken ağacın arkasına geçip üstümü kapattım. Hay sikeyim. Dayıma yakalanmıştık. 

***

Bozmasam olmazdı JHGFDXDCFAGVHBMKAJHBGVFCD

*GÜNCELLEME: Sınır yokk, keyfime kalınnn -_- *

GÜLÜMSE | gxg (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin