Selaaammm
Biz geldiiikkk
İkidir uzun bölüm geliyor jhagfdafcghaj
Bölüm sonunda görüşelim direktttt
OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIIINNN
Sizi seviyoruuummm :')
Güzel okumalaarrr
Gelişmeler ve duyurrlar için panomu takip edebilirsiniz
***
Bölüm şarkısı: Dolu Kadehi Ters Tut | Islansın
"Ne diye benim ruhumun ahengini bozdun?"
-Sabahattin Ali-
Nefesi nefesimdeydi, elleri bedenimde, dudakları milim uzağımda... Kendilerine ritim uyduran bedenlerimiz, değişen şarkılar... Onun nefesi, sesi...
Kısa bir mırıltı döküldü dudaklarımdan. Kavuşmayı bekleyen dudaklarımız daha da yakınlaştı. ''Öpeyim mi?'' diye sordum.
''Öp'' dedi tek nefeste. ''Emin misin?''
''Lâl. Beni delirtmek mi istiyorsun?'' Benden biraz uzaklaştığında yüzüm asılmıştı. ''Sen beni deli ediyorsun.'' Hafif bir öfkeyle dudaklarımı büzdüm. ''Deli ol o zaman'' dedi gülerek.
''Oluyorum.''
''Ben de.'' Gülümsedim. ''Deliyiz biz.''
''Çok konuşuyorsun'' dedi sabırsızca. Omuz silktim. ''Belki de.''
''Konuşma. Öp.''
Gözlerimiz son kez buluştuğunda artık kavuşmayı bekleyen dudaklarımızdı.
Az önce uzaklaşan yüzlerimiz yakınlaştı, burnu burnuma değdiği sırada derin bir nefes bıraktım. Kesik kesik nefesleri yüzüme vurdukça kalbim daha da hızlanıyordu.
''Lâl!''
Duyduğum cırtlak sesle kaşlarım çatılsa da istifimi bozmadım. Ama Vera bunu duymasıyla geri çekilmişti. ''İnanamıyorum!'' Vera çatık kaşlarıyla bana bakıyordu ve Tanrı'm.
Yanımıza gelen Eva'yı süzen Vera ile alt dudağımı dişlediğim sırada Eva üstüme atıldı. ''Gerçekten buradasın. Ne kadar da değişmişsin!''
Küfür ederek ondan ayrıldığımda ''Kim bu?'' dedi Vera. Bu kızın sesi bu kadar çıkıyor muydu ya?
Eva bana bakıyordu, Vera da bir Eva'ya bir bana. Ben gergince gülümsediğimde Eva konuştu. ''Ben Eva. Memnun oldum. Lâl'in-'' Ayağına bastığım sırada cırlayarak sustu. Bana çatık kaşlarıyla baktığında gülümsedim ve Vera'ya ''Eski bir arkadaşım bebeğim'' dedim. Eski sevgilim olduğunu söylesem öpüşme aşamasına bile gelemezdik bir daha.
''Öyle mi?'' Sinirle başını iki yana salladı ve tiksinir gibi baktı Eva'ya. ''İyi. Siz eski iki dosta iyi eğlenceler o zaman.'' Arkasını dönüp kalabalığı hızla yarıp ilerlediğinde küfür ederek Eva2ya döndüm. ''Sen şaka mısın?''
''Yanlış ne yaptım ki Lâl'im?''
''Sen genelde pek doğru şeyler yapmıyorsun ki'' dedim öfkeyle. Vera'nın peşinden ilerledim daha sonra ama yoktu. Kalabalık yutmuştu sanki onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLÜMSE | gxg (+18)
Romantik18 yaş altı bireyler için rahatsız edici içerik (küfür, argo, cinsel ögeler vb.) barındırmaktadır. Vera. Adını söylerken bile dilimin ucunda bir yangın başlıyor, oradan tüm bedenime ama en çok kalbime vuruyor. Ona her baktığımda kalbim, daha önce...