19. Bölüm:

7.7K 189 30
                                    

Biz geldiiikkk

Dün bölüm gelmediği için üzgünümm

nazar değdi kjafacvgbha

Şimdi uzatmadan sizi bölümle bırakıyoruumm

Oy ve yorum vermeyi unutmayınızzz

Sizi çok seviyorum

Ve 4.2k... Hepinize çoookkk teşekkür ederiiiimmm

Güzel okumalaarrrr


***

''Bütün bu karışık hisler, ışığa çıkmaktan korkar gibi, ruhlarımızın en saklı köşelerinde durmaktaydı...''

-Sabahattin Ali-

''Yıldız'ın bir tanesi Ay'a küsmüş, ama Ay'ın bir sürü Yıldız'ı varmış.'' Arkın boş gözlerle bana bakarken elimdeki şişeyi önümdeki sehpaya koydum. ''Tavşan mıydı o? Çok mu havucu vardı? Havuç mu oluyorum ben?''

''Ne doyorsün sen ya?'' dedi kelimeleri birbirine sokarak. ''Diyorum ki'' dedim. ''Vöra, aman Vera... Bir şey demiyorum ya.'' Burnumu çekip omzuna vurdum bir tane. ''Leş kokuyorsun.''

''Sus'' dedi yarı sızmış şekilde. ''Çok kötü ya'' dedi daha sonra. ''Ne kötü?'' diye sordum yarı ayık kafamla. Ne kadar kötü koksada dizlerine koydum başımı. Ben ona kızgın mıydım? Amaan... 

''Bak birisi var'' dedi. ''Sonarson'' dedikten sonra durdu. ''Sanarsın işte, Madonna.''

''Madonna mı?''

''He ya'' dedi yüzünü buruşturarak. ''Çok sinir bozucu falan.''

''Ne alaka onunla o?''

''Sen ne anlarsın kızım'' dedi gözleri kapanırken. ''Ben anlamam'' dedim tripli bir şekilde. ''Ama beni de kimse anlamıyor. Hele o annecik olacak Vera.'' Bana tuhaf bir ifadeyle bakarken önümüzdeki bardakları topladım kalkıp. ''Dengesiz'' dedim söylenerek mutfağa gittiğimde. ''Hayır yani madem karşındakine it gibi davranacaksın, niye öpüyorsun?'' Bağırarak söylendiğim sırada bardakları tezgaha koydum ve koltuğumun altına sıkıştırdığım şişeyi de çöpe attım. Bir şişede sarhoş olmuştuk. Dayım içtiğimi duysa kafamı kopartırdı. 

''Ama çok güzeldi'' dedim kendimi koltuğa attığımda. Arkın uyumuştu ya da sızmıştı. Şerefsiz. 

Tekrar kalkmaya üşendiğimden ona doğru yasladım bedenimi ve acıyan gözlerimi kapattım. İnsan bir özür dilerdi be!

Ne kadar zaman geçtiğini bilmiyorum ama kulaklarımı yırtan ses bilincimi delmekteydi. Bir hareketlilik olduğunda yüzüstü döndüm ve yastıklara gömdüm başımı. Bilincim tekrardan uykuya çekilirken kapı açılıp kapanmıştı.

Bir kaç dakika sonra uykumu tekrar delen seslerle rahatsızca homurdandım. ''Bu ne?'' dedi bir ses. ''Kızım cırlama ya'' dedi diğer bir ses. Daha kalın ve daha mayışık bir sesti. ''İçtiniz mi siz?''

''Ne var? Kocaman insanlarız.''

''Belli. Leş olmuşsunuz siz. Kalk şuradan, siktir git kahve yap iki tane. Lâl'in hâli ne böyle?''

''Ya benim uykum var. Asıl sen git be!''

''Arkın.''

''Tamam pörtletme hemen gözlerini gidiyorum.''

Uykum ne kadar kaçsa da kılımı kıpırdatacak hâlim yoktu. Gözlerimi dahi açamıyordum. ''Lâl'' dedi yine aynı seslerden birisi. Arkın mutfağa gitmişti sanırım. ''Kalk hadi'' dedi sakin bir sesle. ''I-ıh'' diye mırıldandım boğukça. ''Hadi güzelim.''

''Ya, git.''

''Miniğim, kalkar mısın?''

Başımı hızla kaldırdığımda bir an etraf dönmüştü. Vera'nın yüzü daha da netleşirken öfkeyle bedenimi sağa hareket ettirdim ama sırtım boşluğa geldiğinde ufak bir çığlık attım. üşmeyi beklerken Vera'nın bedeninin beni kucaklamasıyla şaşkınlıkla kalakaldım. O'da yere çökmüştü kucağına düşmemle. ''Salak'' dedi gülerek. ''Cidden ancak bu kadar salak olunur.''

''Öf, sus!''

''Sustur.'' Sırıttığında hızla üzerinden kalktım. ''Ne işin var burada?''

''İyi ki de gelmişim değil mi? Şu hâlinize bakın.''

''Sana mı düştü?''

''Evet.'' Ayağa kalktı ve göğsünde birleştirdi kollarını. "Bana düştü" dedi beni gözleriyle süzerken. Ona gözlerimi devirip Arkın'ın uzattığı kahveyi aldım. "Git o zaman şimdi" dedim. "Arkın, sana diyor. Yol al hadi." Kaşlarımı çattığımda Arkın söylenerek yanımızdan ayrılmıştı. Sanırsam ki tuvalete gitmişti çünkü gıcırdayan tek kapı orasıydı. "Şovun bitti mi?"

"Bak Lâl-"

"Dinlemek istemiyorum" dedim bıkkın bir şekilde. "Defol git ki dinleneyim." Bir kaç saniye gözlerine ulaşan hayal kırıklığının ardından başını iki yana salladı. "Gidemem."

''Neden?'' Sorumla durdu ve gözlerini kıstı. ''Sebep mi sunmam lazım illa?''

''E yani'' dedim bıkkın bir şekilde.

''Of Lâl'' dedi gözlerini devirerek. ''Ne olduğunu söylemeni bekliyorum ama hâlâ anlamıyorsun. Her neyse. Gidersen sevinirim.''

''Beni kovman çok büyük ayıp'' dedi ben kendimi koltuğun sağ başına yaslarken. ''Kalarak affediyorum miniğim.''

Tam karşımda durup gülümsediğinde öfkeyle bir nefes aldım ama sahici değildi. Bu Hâli fazlasıyla tatlı gelmişti.

''Gerçekten çözemiyorum seni'' dedim yüzünü yüzüme yaklaştırdığı sırada. Gülerek önümdeki saçlarımı kulağımın arkasına itti ve eğilip elmacık kemiğime yumuşak bir öpücük kondurdu. Alnını alnıma dayadığında kollarımı istemeden boynuna doladım. ''Bak'' dedi kısık bir sesle. ''Affettin.''

''Sen öyle san'' dedim onun gibi kısık bir sesle. ''O zaman'' dedi. ''Affettireyim kendimi.''

''Nasıl olacakmış o?''

''Şu şekilde'' dedi nefesini yüzüme bıraktığında. Bir kaç saniye tekleyen kalbim onun bu hareketiyle titremişti. Dudaklarımın üzerinde hissettiğim baskıyla gözlerimi kapattım. uyum hâlinde hareket eden dudaklarımız, yine kendi ritimlerini tutturmuştu. Ellerimi saçlarına geçirdiğimde bedenimi geriye ittirdi ve elleri belimi kavradı düşmemem için. Bacaklarımı iki yana açıp bana daha da yaklaştığında dili damağıma darbeler uyguluyordu. bir kaç saniye ufak bir inlemeyle alt dudağını ısırdığımda bacaklarım beline doladım. Kendini bana bastırarak şiddetli öpüşmemize hız kazandırdı. 

Elleri belimden aşağı doğru yavaşça hareket ettiğinde saçlarını çektim. Kısa bir soluklanmanın ardından bedenimi iyice geriye attı ve son anda beni koltuğun başına doğru yasladı. 

''Aklımı kaybediyorum resmen'' dedi kısa bir anda. Eli uyluğumdan aşağı indiğinde nefesim kesilmişti. Bedenimi ona doru ittirdiğimde kısık bir sesle inlerken bunu dudaklarımın arasında hapsettim. 

''Hay sikeyim'' dedi o sırada bir ses. Utançla ve şaşkınlıkla ayrıldığımda Arkın'ı görmemle yüzümü Vera'nın omzuna gömdüm. 

''Yakalandık'' dedi Vera gülerek. Bir kaç saniye başımı kaldırdığıma bize kocaman gözlerle bakan Arkın'ı görmüş ve utançla tekrar başımı Vera'nın omzuna gömmüştüm. 

***

Bölüm nasıldııı?

Diyecek bir şey bulamadım, diğer bölümde görüşürüzzz

Yıldızı patlatmayanlar parlatsın bakayııımmm 


GÜLÜMSE | gxg (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin