„Natali... Trochu sa bojím" šepla mi do ucha Victoria počas prechádzania po chodbe. „Neboj Vic, my to dáme... Nemôže to byť až také hrozné" šepla som jej späť a otvorila dvere na triede.
V triede už sedelo niekoľko detí a učiteľka stála pred tabuľou. Všetci sa automaticky na nás obrátili a učiteľka prehovorila. „Á tak tu ste! Tak študenti toto sú vaše nové spolužiačky. Myslím, že sa vám predstavia sami" dala nám náznak rukou, aby sme vošli do triedy. Tak sme aj urobili. Postavili sme sa pred tabulu a Vic začala.
„A-ahojte... Ja som V-victoria Smith" predstavila sa a postavila sa vedľa mňa. „Čaute ja som Natalie Navarro" len som im zakývala a snažila sa potlačiť všetok stres. „Tak... Čakám, že chcete sedieť spolu tak som vám nachystala vzadu lavicu" ukázala nám rukou dozadu. My sme sa tam obzreli a rovno si tam šli sadnúť.
Učiteľka vysvetľovala pokyny ako sa chovať a čo. Na novej strednej asi budú mať menej prísne pravidlá ako sme mali my. Zapozerala som sa, kto vie kam a nijako mi ten čas prechádzal. No ale vyrušili ma dvere. Niekto vošiel do triedy. Obzrela som sa na dvere ako všetci ostatný a tak isto aj učiteľka.
„Pardón, že ruším pri výuke niečoho nudného alebo o nijakých kravinách ale hľadám triedu 3A a ako tak pozerám tak toto trieda 3A nieje" ozval sa chalan z dvier. Učiteľka sa len chytila za hlavu. Podľa učiteľkynho tvárenia a jeho výzoru usudzujem, že je to sukničkár. Na chvíľu si obzrel triedu a mali sme menší očný kontakt.
Už od prvého pohľadu vyzerá ako idiot a aj typujem, že to bude idiot. Obzerala som si ho ale vyrušila ma Vic. „Celkom sexy nemyslíš? Nová obäť?" zaškerila sa. „On? Nie. Bude to len ďalší idiot ktorý si o sebe veľa namýšľa a strieda baby ako ponožky" objasnila som jej.
„No tak Natali. S takými si predsa rozumieš často" postrčila ma. „No nie zas s takými" ukázala som na neho. „Skôr ty si s takými rozumieš" zaškerila som sa na ňu. „Ale daj mi s chalanmi teraz pokoj skôr počúvaj čo mu povie učiteľka" nadvihla hlavu smerom k učiteľke.
„S tebou to je každý rok to isté... Triedu máš hneď vedľa... Už radšej padaj" pokrútila učiteľka hlavou. Ako som sa obzrela po dievčatách tak boli s toho zatiaľ neznámeho chalana celé bez seba. On len prekrútil očami a znova si všetkých prezrel. „Prvý ročník na strednej ľudia? Nebojte sa. Zariadim aby ste si to tu užili čo najviac" zasmial sa a odišiel.
„Prepáčte mi za neho. Je nepoučiteľný. Radím vám, držte sa od neho ďalej" upozornila nás učiteľka a kecala ďalej.
***
„Kto asi tak mohol byť ten chalan?" pýtala sa ma Vic cez prestávku. Nič som ani nestihla povedať a blížila sa k nám skupinka chalanov. Nevyzerali dva-krát milo... Skôr niečo ako ten chalan. Len som si ich obzrela a prekrútila očami. S takými chalanmi mám skúsenosti. Nie raz som sa nechala nachytať.„Ale, ale. Žeby prváčky?" uchechtol sa jeden s nich. „No?" drzo im odpovedala Vic. „Počuli sme tu o nijakej skupinke chalanov ktorý sú v tom vraj fakt dobrý, tu je ich číslo" podali nám papierik s nijakými číslami. „Ou, vážne? Ja som zase počula o nijakej skupinke tupcov a hádajte čo? Stoja priamo predo mnou" obzrela som si ich. Ani jeden s nich nebol ten chalan z rána.
Len si dačo šomrali a odišli. S Vic sme sa začali smiať. V tom k nám pribehlo nijaké dievča. Bola celá zadýchaná. „Prepáčte nemôžem sa tu za vás skryť? Hľadá ma totiž to jeden chalan" bola zadýchaná a v jej očiach jej bolo vidno, že potrebuje to o čo nás žiadala. Tak sme ju teda zaclonili.
Pribehol tam nijaký chalan a obzeral sa okolo seba. Asi to bol ten chalan ktorý hľadal to dievča. No ale všimol si nás. Pribehol k nám. „Hej vy dve!" zakričal na nás. „Nevideli ste tu niekde takú jednu brunetku zo zelenými očami?" obzrel si nás. „Nie?" ponadvihla obočie Vic.
No v tom ale si to dievča kýchlo. Ten chalan nás surovo odstrčil od seba a chcel tomu dievčaťu dať facku lenže mu niekto chytil ruku. Obzreli sme sa na toho kto to urobil a bol to ten chalan z rána. „Odpáľ" povedal surovo tomu chalanovi ktorý chcel dať facku tomu dievčaťu. On rýchlo odišiel.
„Dík" poďakovalo sa to dievča tomu chalanovy. „Nič ti ten grázel nespravil?" opýtal sa jej. Z blízka je ešte krajší ako z diaľky. V tom sa ten chalan pozrel na mňa a na Vic. „Ehh... Ja už pôjdem. Čau" a už ho nebolo. „Prepáčte, že som vám tu tak vlietla a mimochodom som Rachel" jemne sa na nás usmiala.
Predstavili sme sa jej aj my a tak trochu sme sa skamarátili. Zistili sme, že je tretiačka. Je v pohode.
***
„Čaute už som doma!" zakričala som na celý dom. Do chodby vtrhla mama. „Ako bolo prvý krát na novej strednej?" vyzvedala. „Ale bolo to fajn" mykla som plecami. „Žiadny pekný chalani?" zaškerila sa. „Skôr tupí ako pekný" uchechtla som sa.
***
„Ale vážne! Veď bol nádherný! Nevidela si ho z blízka?!" rozhadzovala tu Vic rukami. „Videla len problém je v tom, že je kurevník Vic... Nebude mať záujem len tak pre teba" mykla som plecami. Rozprávame sa o tom chalanovy z dvier. Vážne sa jej zapáčil.„Ale keď mu ukážem, že som úžasná a všetko to ostatné a zamiluje sa tak ho zmením. Už nebude kurevník" vysvetľovala.
„Vic... Jeho tak ľahko nezmeníš ale rada si pozriem tvoju debatu s ním" zasmiala som sa. Obidve sme sa smiali u mňa v izbe a váľali sa po posteli.
„Zajtra utorok, no... Mám týždeň na zapôsobenie na neho" zaškerila sa. „Ach jaj... To zas bude" prevrátila som očami a smiala sa.
***
„Čauko! No ako?" spýtala som sa Vic pred skrinkou. „Kašlem asi na to... Hanbím sa trochu" mykla plecami. „No tak... Chcem vidieť tú zmenu" zasmiala som sa. V tom k nám niekto pribehol. Bol to ten chalan a dal nijaký lístoček Vic. „Zavolaj mi" povedal a žmurkol na ňu a už ho potom nebolo.„Tak ozaj to chceš vidieť?" zamávala mi s lístočkom pred tvárou. Ja som len kývla hlavou.
***
Dejepis... Posledná hodina. Konečne! Už som sa radovala, že je posledná hodina. Bohužiaľ Vic má Biológiu.„Deti... Príde sem zopár žiakov z vyššieho ročníka tak vás upozorňujem aby ste boli ticho, pretože mám s nimi doučovanie" pohrozila učiteľka a v tom do triedy vošli nijaký chalani a Rachel. Potľapkala som na voľné miesto vedľa mňa.
Išla smerom ku mne, no niekto ju predbehol. „Môžeš si odsadnúť? Toto miesto patrí pre moju kamarátku" objasnila som mu. S ním to ale nepohlo. Obzrela som si ho a bol to ten chalan o ktorom mi Vic tak básní a ten čo nám včera vošiel do triedy keď hľadal triedu 3A.
Rachel mu dala po hlave a sadla si za nás do voľnej lavice. „Padaj het! Ja si tam idem sadnúť!" šepkala mu zo zadu Rachel. „Ale no ták Rach... Si ma ani nepredstavila" uchechtol sa. „A ja som za to rada" zamrmlala som si popod nos. „Drzá?" opýtal sa ma.
„Debil?" spýtala som sa ho tiež. Len sa na mne zasmial a otočil zrak späť na učiteľku. Len som prevrátila očami a postavila sa a chcela ísť si sadnúť dozadu k Rach. Lenže ma neznámi chytil za ruku a strhol späť na miesto.
„Kamže kam?" zaškeril sa. „Preč od teba" sikla som a znova sa postavila. Už to neriešil a nechal ma. Videl, že nemám na neho náladu a asi nebudem ten typ dievčaťa ktoré mu na to naletí.
***
„Kámo! Keby si videla s kým som sedela na biológii!" pribehla ku mne celá červená. „S kým?!" hneď som sa na ňu otočila a na tvári sa mi objavil úsmev. „Ten najkrajší chalan na našej škole! No teda až po tom čo nám včera vošiel do triedy ale stále je nádherný aj tento!" zapišťala.„Už mi povec kto!" niesom trpezlivý typ človeka. „James Johnson!" zapišťala. Neviem kto to je tak som len prikývla. Ona si vzdychla a otočila ma smerom k skupinke chalanov. „Tam ten!" ukázala na neho. Ozaj bol pekný. Vic mala dobrý vkus na chalanov výzorovo ale správaním... Ako kedy.
„Naozaj je dosť pekný" otočila som sa späť na ňu. „Že?" zatriasla so mnou. „Ja som sedela s tým chalanom zo včera čo sa nám náhodne objavil v triede" mykla som plecami ako keby mi to bolo fuk ale veľmi nebolo.
„Čože?!" zapišťala. „Ako vonia?! Ako sa volá?! Má frajerku?! Je to debil?! Rozprávali ste sa?! Má sestru alebo brata?!" hneď to na mňa všetko flusla.
YOU ARE READING
Aj z nenávisti môže vzniknúť láska
Teen FictionNahol sa ku mne. Zrejme si uvedomil čo robí tak sa aj hneď oddialil. Lenže tentokrát som bola ja tá, ktorá spojila naše pery. Ja som bola tá ktorá po jeho perách túžila a nedokázala odolať, aj keď som vo vnútri počula ten hlas nech to nerobím, aj ta...