časť 15. nový pekný študent

953 14 8
                                    

„Je ti to nepríjemné?” spýtal som sa Nat. Tá len prikývla. Dostal som nápad! Vyzliekol som si tričko a podal jej ho. Ona ho odmietla. Neváhal som a navliekol jej to tričko. Chvíľu sa mračila, ale potom už bola v pohode. To tričko jej bolo dosť dlhé.

Po hodine mi ho vrátila.
***
„Po vyučovaní pred školou” odkázal som Nat. Išiel som za Vic, pretože som sa s ňou už dlho nerozprával. Kto vie, či má už nestihla nahradiť Jamesom. Mám v p*či.

Vošiel som do triedy a Vic sa bavila s nijakými babami. Nezaujímali ma.

„Zlato!” zakričala na mňa. Prišiel som k nej a hneď sa mi vrhla na pery. Ani som sa nestihol nadýchnuť. Dievčatá tam len tak pozerali.

Pov Natali:
Išla som do triedy a videla Paytona, ako sa bozkáva s Vic. Pri nich sedeli tri baby. Nevyzerali byť dva krát milé. Pretočila som očami a odišla z triedy.

Prechádzala som sa po chodbe a zahliadla som riaditeľa sa rozprávať s našou triednou. Pri nich stál chalan. Prešla som okolo nich a naviazala s tým chalanom očný kontakt.

„Natali!” zakričala na mňa učiteľka. Prišla som k nim. Pokračovala. „Toto je Noen. Váš nový spolužiak. Bola by som rada, ak by si sa s ním skamarátila a previedla ho po našej škole” jemne sa usmiala.

Len som prikývla. Odchádzala som aj s tým chalanom. Ukazovala som mu školu. Stihla som sa s ním aj zoznámiť. Je celkom v pohode až na to, že je tiež "fuck-boy".

A ak sa pýtate, tak áno! Je hrozne pekný! Má prefarbené vlasy na bielo a nádherné modré oči! Štýl obliekania skôr ako emo.

Všimla som si tabaku v jeho ústach a ešte to, že má cigarety vo vrecku. Aj ho trochu bolo cítiť za cigaretami.

„Na tvojom mieste to schovám” ukázala som na jeho vrecko a peru. Len mykol plecami. Nechal to tak. Po ceste som narazila do Paytona.

„Sorry” ospravedlnila som sa mu. Ten sa na mňa otočil a prehliadol si ma. Potom pohľadom prešiel na Noena. Super.

„To je kto?” ukázal na Noena. Neusmieval sa, skôr sa... Mračil. „Noen” falošne sa na Paytona usmial.

„Payton” taktiež sa Payton falošne usmial.

Pov Payton:
Natali sem dorazila s nijakým Noenom. Nemám ho rád od prvého pohľadu. Všimol som si žuvaku pod jeho perou a balíčku cigariet v jeho vrecku.

Takže je niečo také ako ja? S tým sa ešte pobavím. Noen nevyzeral byť dva krát milí, ale vyzeralo to tak, že na Natali pôsobí inak. Je k nej milí a usmieva sa na ňu. Na mňa sa mračí.

Chvíľu sme sa tam tak rozprávali a zoznamovali s Noenom, ale vtrhla nám do toho Vic. Hneď na mňa skočila a pobozkala ma. Potom sa odtrhla. Všimol som si Natalin výraz.

Vyzerala ako by išla hodiť šablu. Musel som sa pousmiať. Noen sa na mňa divne pozrel.

„A ty si kto?” spýtala sa Vic Noena. „Nový študent” odpovedal Noen. Nevyzeralo to tak, že Vic a Noen budú nijaký extra kamoši.

Čo ak Nat a on niečo spolu majú?! Ten sa jej nemôže ani dotknúť! Čo ak je to ten, čo ju chcel znásilniť a teraz ju vydiera? A musí sa s ním baviť?

Nie Payton! Nemysli na blbosti! Klepol som sa po hlave. Ale čo ak? Nie Payton!
***
Stál som pred školou a čakal na Nat. Všimol som si ju ako vychádza zo školy s Noenom. Dosť sa spolu smiali. Všimol som si aj ako jej ponúkal ciga. Hneď som tam utekal.

„Natali! Poď už! Čakám ťa tu dlho!” chytil som ju za ruku a ťahal preč, než jej Noen stihne dať tú cigu. Musím ju teraz viacej ustrážiť.

Aj z nenávisti môže vzniknúť láska Donde viven las historias. Descúbrelo ahora