Ženícha nám asi predstaví tam.
***
„Šaty mám, doprovod mám, darček mám... Chalani! Už ste hotový?" zakričala som na chalanov ktorý boli v kabinkách. Teda až na Natea, Noena (rozhodli sme sa ho brať so sebou) a Paytona boli inak všetci v kabinkách.Ako prvý vyšiel Jordan. „Čo myslíš? Je to hot alebo sexy?" žmurkol na mňa a predvádzal všelijaké pózy. Musela som sa zasmiať. „Skôr divné... Táto farba ti nejde. Daj si normálne tmavo-modrý oblek alebo čierny" podala som mu čierny a tmavo-modrý oblek.
„Ale no tak... Nevieš čo máš pred očami. Iné by za to dali majlant" prevrátil očami a hral sa na urazeného. Zobral si veci odo mňa a vrátil sa späť do kabínky.
Neskôr z kabínky vyšiel Jay. Ten vyzeral dobre a tak isto aj Lucas so Zackom a Davidom. Fakt im to seklo. Ako posledný vyšiel Josh. Ten ma radšej poslúchol a zobral si tmavo-modrý oblek. Hneď ta ním vyšiel aj Jordan. Ten ma tiež poslúchol a dal si, taktiež tmavo-modrý oblek.
Prišla rada na Paytona, Natea a Noena. Ja som ich chcela všetkých vidieť. Keď všetci traja vyšli nebolo o čom. Vyzerali dobre, taktiež tmavo-modré obleky.
A je tu rada na mňa. Vošla som do kabinky a prvé som si obliekla bledo-modré šaty na ramienkach.
Vyšla som z kabínky. Hneď sa na mňa chalani otočili.
„Whou" povedal udivene Lucas. „Vyzeráš..." Jordan nestihol ani dokončiť vetu. „Dokonale" dokončil Payton. Usmiala som sa.
„Tak... Môžme už aj ísť... Nie?" nadvihla som obočie. Chalani prikývli. Prezliekli sme sa späť do svojho oblečenia a išli zaplatiť.
***
Napozajtra svadba. Ako ten čas letí... Ešte si pamätám svadbu Lis. Uvidíme ako dopadne táto...Zajtra cestujem s chalanmi na Floridu. Letí nám to o pol tretej poobede. Chceme tam byť skôr aby som im to tam aj poukazovala. Prespíme v hoteli. Pôjdem navštíviť aj rodinu.
Tak trochu sa bojím a zároveň teším. Uvidíme, ako to všetko dopadne. Zbalené už mám. Teraz si už radšej idem ľahnúť.
***
Ráno... Dnes odlietame. Zišla som so strapatými vlasmi dolu. Naskytol sa mi pohľad na chalanov. Nechápala som. Mali byť ešte doma.„Čo vy tu?" spýtala som sa mojím ranným hlasom. Hneď sa na mňa obrátili a začali sa smiať. Prevrátila som očami.
„No hahaha... Teraz vážne! Čo tu do čerta chcete?! Je pol siedmej ráno!" hneď sa utíšiť. „Tvoji rodičia odišli okolo piatej na služobku... Nechceli sme ťa nechať samú" začal Jay.
„Aha" odpovedala som s červeňou na tvári. Týchto chalanov fakt milujem!
***Spojila som dve časti do seba. Inak znova ďakujem za 10k, ste úžasný😭❤️.
YOU ARE READING
Aj z nenávisti môže vzniknúť láska
Teen FictionNahol sa ku mne. Zrejme si uvedomil čo robí tak sa aj hneď oddialil. Lenže tentokrát som bola ja tá, ktorá spojila naše pery. Ja som bola tá ktorá po jeho perách túžila a nedokázala odolať, aj keď som vo vnútri počula ten hlas nech to nerobím, aj ta...