časť 25. myšlienky

843 14 6
                                    

Stále sa pozerala do mojich očí. No v jej očiach už nebol plameň zlosti, ale smútok... Na nič som nečakala a... Pustil ju.

„Niekedy sa sama seba pýtam, prečo som ťa spoznala” nevenovala mi žiaden pohľad a odkráčala preč. To som posral...

Pov Natali:
Fakt... Prečo som ho spoznala? Prečo? Bolo mi to treba? Nebolo! Nebolo! Neznášam ho! Neznášam! Bodaj by mu len tá Nadia kúsla do penisu! Fakt mu to teraz prajem...
***
Stála som na chodbe s Brittney. Rozprávali sme sa ohľadom jednej párty u jej kamoša. Na projekt z biológie sme sa vysrali, keďže ho už vraj nemusíme robiť.

„Aaa... Ide ti tvoj fuckboy” šepla. Zvrštila som obočie. „Môj čo?” zopakovala som.

Než som sa stihla otočiť niekto mi vrazil do ramena. Pozrela som sa na dotyčného a bol to on. Ten kréten...

Zabíjala som ho pohľadom. Všimla som si Vic vedľa neho. Držala ho za ruku a divne sa na mňa pozerala. Tak... Znechutene?

Kurwa! Už ma to tu všetko sere! Každý človek v mojej prítomnosti mi niečím vadí!

Dopočula som sa od Natea, že ma Vic ohovárala. A nie v dobrom... Kurwa. Najlepšie kamarátky? Nikdy viac!

Už ma to nebaví... V poslednej dobe sme sa odcudzili
***
Sedela som na posteli a pozerala sa na môj odraz v zrkadle.

Rozcuchané vlasy, červené oči, roztečená špirála. Na sebe čierna dlhá mikina, čierne tepláky a na hlave kapucňa.

Toto som fakt ja? Teraz keď sa s ním nebavím, budem fakt vyzerať takto? Au...

Nenechám sa strhnúť na dno len kvôli tomu, že som stratila najlepšiu kamarátku a jedného debila. No nie? Kto by sa kvôli niečomu takému trápil? Ja teda určite nie...

Hneď po mojich myšlienkach prišiel nával sĺz. Wau... Som fakt silná osoba...
***
„Dúfam, že máš dobrý dôvod na to, prečo som tu o druhej ráno kurwa!” šepol s hnevom Noen. „Sorry kamo... Potrebujem rozptýlenie... Vieš čo myslím, nie?”

Povzdychol si a vytiahol balíček cigariet. Jednu mi podal a odložil balíček cigariet. Zamkla som dvere do izby a otvorila okno. Vyliezli sme oknom na strechu a fajčili...

Na niečo som si vspomenula...

Flashback:
Vošla som do izby kde spal on. No nebol v izbe... Videla som otvorené okno a podišla k nemu. Iste fajčil na streche.

Ako som hovorila... Sedel na streche, fajčil a pozeral sa na oblohu.

„Môžem?” spýtala som sa. Myklo ho. Len prikývol a ďalej fajčil. Iba som ho pozorovala. Pozorovala som ako vyfukujem dym z úst. No otočil sa na mňa.

„Chceš?” ponúkol mi cigaretu. Pokrútila som hlavou, na náznak nesúhlasu.

„Prečo nespíš?” spýtal sa po chvíli ticha. „Neviem zaspať” mykla som plecami. Prisunula som sa k nemu bližšie a položila si hlavu na jeho rameno. Neprekážalo mu to. Hladil ma po ruke. „Môžem spať s tebou?” zafňukala som. Zasmial sa a potom prikývol. Dofajčil a postavil sa.

„Tak a ide sa spať” postavil ma na nohy a ťahal za ruku späť dnu, do domu. Ľahla som si na posteľ a prikryla sa. Payton si odišiel do kúpeľne spraviť hygienu. (Kap. 14)

Prečo mi to nedá s ním už pokoj?! Nedokážem na neho prestať myslieť! Fakt sa potrebujem odreagovať!
***
Pov Payton:
Ležím nahý v posteli vedľa Vic. Rodičia zase odišli vyriešiť niečo do firmy. Je mi fajn, keď niesu doma. Môžem si aspoň niekoho pozvať.

S Nat sa nebavím už dlhšiu dobu. A Vic tiež. Zrazu má už niečo proti nej. Neriešim... Ja sa Natali snažím dať priestor... Priestor na rozmýšľanie... Alebo sa ho skôr snažím dať sebe?
***
Chladný večerný vánok sa pohráva s mojimi vlasmi. Milujem chodenie von večer. Oproti mňa v diaľke išlo nijaké dievča.

„Hej Payton! Dám ti 20$ ak sa jej spýtaš, na jej telefónne číslo” zasmial sa David. Mykol som plecami a tiež sa zasmial. Čo je pre mňa zbaliť nijakú babu alebo štetku? Nič.

Bola dosť blízko. Mala na sebe čiernu mikinu, čierne tepláky a na hlave kapucňu. Chcela prejsť okolo mňa, no zastavil som ju.

„Ahoj kráska... Tvoje telefónne číslo?” žmurkol som na ňu. Nereagovala. Dívala sa na svoje topánky. Po chvíli sa odo mňa odtiahla a pozrela sa mi hlboko do očí.

Kurwa! Tie očí poznám...

Dala si dole kapucňu a hneď som vedel kto to je. „Myslím... Že už ho máš” prevrátila očami. Klasická Nat. Že ma nenapadlo, že to bude ona. Som to ja ale debil. Teraz sa na mňa bude hnevať ešte viac!
***
Pov Natali:
Aj z nenávisti môže vzniknúť láska. Stále sa mi táto veta opakuje v hlave... Ako to myslí?! U mňa a Paytona to tak nieje. On má niekoho iného, tak isto ako ja mám niekoho iného.

Coopera milujem! Nemilujem Paytona! Nikdy som ho nemilovala a ani nikdy nebudem!

Snažíš sa klamať samú seba...

Nie! Tak to nieje! A ani tak to nemá byť! Nikdy sme sa nemali ani pobozkať! Budem sa hrať, že sa to nikdy nestalo a že som ho nikdy v živote nevidela.

„Payton? To je kto? Neviem” hovorila som sama so sebou. Mne už vážne preskočilo! Potrebujem asi prášky! Fakt!

Ale čo ak chodím s Cooperom len kvôli Paytonovy? Nie... To nemôže byť pravda! Ja a Payton? Nie...

To by bolo hrozné... Či?

Ospravedlňujem sa za chyby a že je taká krátka. V poslednej dobe mám málo času♡. (869)

Inak ďakujem za komentáre a prečítania♡♡♡.

Aj z nenávisti môže vzniknúť láska Where stories live. Discover now