časť 4. zle po opici alebo som tehotná?!

1.1K 18 0
                                    

„Prosím len nech niesom tehotná" modlila som sa pred záchodom. Cítila som na sebe niečí pohľad.

„Neboj... Niesi" ozval sa chrapľavý, ranný hlas za mnou. Presne som vedela kto to je. Pozrela som sa za seba a videla tam stáť jeho. Prezrela som si ho od hlavy po päty. Vlasy mal rozstrapatené, na sebe mal iba sivé tepláky a mal úžasné vyrýsované telo. Už chápem prečo s ním tie dievčatá spia ale nechápem prečo aj keď vedia aký je sa nechajú zblbnúť.

„Neobzeraj si ma" zasmial sa. Len som prevrátila oči a znova sa vrátila k mojej záchodovej činnosti. Držal mi vlasy. Keď som skončila svoju záchodovú činnosť, postavila som sa a prešla k umývadlu. Vyzerala som ako strašidlo. Zohla som sa aby som si mohla umyť tvár a ústa.

Neskôr som si všimla Paytona ako ešte stále stojí pri záchode a obzerá si môj zadok. Hneď som sa postavila. Ruky som si založila na hrudi. Nespúšťal zo mňa zrak. Nechápala som prečo a potom mi to došlo. Biele tričko a bez podprsenky? Tri krát hádajme na čo sa pozeral. Zakryla som si vrchnú časť môjho tela.

„Kde mám veci?" ponadvihla som obočie. Na chvíľu odbehol a priniesol mi moje tričko a tepláky. Chýbali mi len dve veci. Podprsenka a nohavičky. Obzrela som si veci a následne sa pozrela na neho. „A kde je ostatok?" spýtala som sa. Len sa usmial a mykol plecami.

„Payton! Vráť mi tie veci!" zasyčala som. „Až keď budeš ku mne milá!" poslal mi vzdušnú pusu. Dupla som nohou do zeme. Vypakovala som ho z kúpeľne a obliekal si aspoň to čo mi doniesol. Neznášam toho chalana. Prečo? Chodí s mojími kamoškami, podvádza ich a zároveň mi kradne spodné prádlo!

Otvorila som dvere a vošla do jeho izby. Ležal na posteli a len sa na mňa usmieval, ako slniečko na hnoji. Len som prevrátila očami. „Zlatko nejdeš si ešte ľahnúť?" ozval sa z postele. Nad tým slovom zlatko som sa trochu pozastavila. Pomali som sa na neho otočila a ukázala mu prostredník, aby pochopil, že nemám ani najmenší záujem.

Postavil sa s postele a pribehol ku mne. Obzrel si ma od hlavy po päty. „Bez podprsenky to je lepšie" pokračoval „ale bez nohavičiek je to najlepšie" uškrnul sa. Trochu som sa začervenala.
***
„Tak čo? Ako ti ide tvoj "vzťah"?" spýtala som sa Vic a sadla si na jej posteľ. „Poviem ti pravdu... V posteli je naozaj veľmi dobrý a tie pery... Ohhh" hodila sa na posteľ a zavzdychala. Len som sa na nej zasmiala. Som zvedavá či vie Payton o tom, že panna nieje. No aj keď predpokladám, že teraz to už vie.

„Čo sa smeješ?" zaštekala na mňa a robila sa urazenou. „Na tom ako si ním posadnutá... Nenechaj sa ním veľmi dostávať do rozpakov... Môže ti ublížiť a ako som ti už veľa krát povedala... Zlomí ti srdce a ja jemu vez" zasmiala som sa a Vic so mnou. Hodila po mne vankúš.

Nechcem aby sa na neho príliš nalepila... Pamätám si jej jedného ex do ktorého bola blázon, lenže jej veľmi ublížil. Nechcem vidieť znova zlomenú Vic aj keď viem, že ho nemiluje ale aj tak... Čo nieje, môže byť.

„A ty a ten Jack?" uškrnula sa Vic. Hneď som vyskočila z postele. „Ako to myslíš "ja a on"?" ponadvihla som obočie. Začala som sa červenať. „Takže je to pravda!" zakričala a začala sa smiať. „Nie! Nechodíme spolu!" zakričala som a hlavu som si zaborila do vankúša. Nechodím s ním ale je pravda, že sa mi začal trocha páčiť. Iba trošku!

„Vraj ste boli minulý týždeň spolu v bare a potom ťa viezol opitú domov. Dievča! Ty sa nezdáš!" znova zakričala a začala sa smiať. „A-aha" poškrabala som sa na zátylku. Vic sa na mňa nechápavo pozrela. Určite si vedela domyslieť.

„Natali? Deje sa niečo? Ublížil ti? Alebo... Si s ním prišla o panenstvo?" všetko to na mňa vyprskla a chytila ma rukami za plecia. „Bože chráň! Ešte to by mi chýbalo!" prekvapene som sa na ňu pozrela a začala sa smiať. Ona so mnou. Určite sa jej uľavilo.

Aj z nenávisti môže vzniknúť láska Where stories live. Discover now