Všetky páriky prišli k sebe a tancovali spolu. Išla som si sadnúť, ale zadržala ma v tom ruka... Paytonová ruka...
„Jeden tanec?” spýtal sa. Nebola som si tým istá. Predsa... Pri týchto chvíľach sa stávajú nehody... Napríklad ako pusa, $ex alebo aj láska... To ja nechcem...
„Prosím” zafňukal a urobil psie oči. Tak som teda prikývla... Vytiahol ma na parket, pritiahol si ma k sebe, jednou rukou ma chytil za môj bok a druhou rukou si so mnou preplietol prsty na ruke. Ja som si jednu ruku dala na jeho rameno a tancovali sme v rytme hudby.
Pov Natali mama (Elizabeth):
Payton zavolala Natali na parket. Boli spolu strašne zlatý. Vyzerali ako zamilovaný pár, aj keď v skutočnosti ním neboli...Cítim niekde, že sa majú radi, ale si to nechcú priznať. Payton vyzerá ako dobrý chlapec... Lenže počula som zopár nie pekných slov o ňom od susedov a zároveň ani Caroline (Paytonová mama) niekedy nehovorí o ňom pekne, keď sa na neho hnevá.
Úprimne povedané, ani Natali nieje v tom nijako najlepšie... Raz sa zaplietla so zlou partou... Vtedy fajčila a sem tam aj pila, ale neopila sa... Bála som sa, že budú v tom aj drogy, no myslela som si, že by Natali toho nebola schopná... Ale napokon bola...
Bola som s toho v šoku! Nevedela som čo robiť. Natali na tom nebola o nič lepšie... Nezobrala ich, pretože by chcela... Donútili ju k tomu... O niečo neskôr ju chcel niekto znásilniť... To dievča má toho za sebou...
Preto som rada, že je tu niekto ako Payton, kto sa o ňu dokáže postarať... Aj on mal ťažké detstvo... Ťažšie ako Natali... Je mi ho ľúto kvôli jeho otvovy, ako sa k nemu správal... K vlastnému synovi...
Pov Natali:
Tancujeme a tancujeme a tancujeme... Položila som si hlavu na jeho hruď a ďalej tancovala. Počula som tlkot jeho srdca. Upokojovalo ma to...„Bez teba sa mi ťažšie zaspáva, keď necítim tvoju prdelku pri mojom kamošovi” zasmial sa. Hahaha... Fakt vtipné...
„Si fakt vtipný” prevrátila som očami. „A čo ak to myslím vážne?” priblížil sa ku mne. O ouu... Vravela som? Začal sa ku mne približovať. Ja som bola iste červená až na zadku.
Musela som dačo vymyslieť. Prvé čo ma napadlo bolo mu stúpnuť na nohu. Tak som mu na ňu teda stúpla...
„Ježiši, prepáč. Na chvíľu si poďme radšej sadnúť” chytila som ho za ruku a ťahala ho k stolu. Sadli sme si a boli ticho. Pozerali sme sa na tancujúce páriky na parkete. Všimla som si tam tancovať Niu s Nickom.
Nia sa s ním smiala... Teraz nevyzeral byť ako ten zlý... Nia ho mala rada, len Payton ho nemal rád... A úprimne po tom, čo sa stalo, tak ani ja ho nemám nijako v láske...
Z môjho rozmýšľania ma vytrhla ruka. Ruka nijakého chalana.
„Môžem ťa poprosiť o jeden tanec?” jemne sa usmial. Neprišiel mi byť nijako slizký, ale celkom milí. Prikývla som a on sa znova usmial. Mal celkom pekný úsmev. Payton na mňa len tak hľadel. Stretli sa naše pohľady a nevyzeral byť veľmi nadšený... Sedel a ruky mal spojené, hlavu mal sklonenú a len kútikom očí na mňa pozeral, ako idem na parket s neznámim chalanom...
Smutne som sa zatvárila, keďže vyzeral byť, že ho niečo trápi... Možno mi to chcel oznámiť vtedy na parkete a preto asi povedal to, čo tam povedal. Viem je to hlúpe, ale to je väčšinou u neho tak...
Najskôr je slizký a potom sa mi s niečím zdôverí. Ale z môjho opätovného rozmýšľania ma vytrhla zase ruka neznámeho. Ucítila som ju na mojich bokoch.
YOU ARE READING
Aj z nenávisti môže vzniknúť láska
Teen FictionNahol sa ku mne. Zrejme si uvedomil čo robí tak sa aj hneď oddialil. Lenže tentokrát som bola ja tá, ktorá spojila naše pery. Ja som bola tá ktorá po jeho perách túžila a nedokázala odolať, aj keď som vo vnútri počula ten hlas nech to nerobím, aj ta...