časť 21. oslava

893 14 2
                                    

Zaskočilo ma keď som na mojej posteli videla... Paytona...

„Čo tu chceš?” spýtala som sa tichšie, aby nás rodičia nepočuli. Počula som kroky na schodoch. Nič nepovedal a miesto toho sa schoval pod posteľ.

Do izby vošla moja mama.

„Natali. Volali s firmy. Vraj sú nijaké problémy, takže ja a otec musíme rýchlo odísť... Keď tak si zavolaj Coopera alebo Paytona” prišla ku mne a dala mi pusu na čelo. Rozlúčili sme sa a odišli. Už som len počula, ako za sebou zavreli vchodové dvere.

Payton sa hneď postavil.

„Prišiel som ťa len tak pozrieť” sadol si na posteľ. Prekrížila som si ruky cez prsia a urobila môj klasický výraz "to ti mám akože veriť?".

„Aký bol večer?” ľahol si na posteľ a povystieral sa. „Ako o tom vieš?” zvrštila som obočie a postavila sa pred neho. Pozrel sa na mňa a posadil sa. Prehliadol si ma a skúsol si spodnú peru.

„Videl som ťa ísť s ním v aute... A aj v tom parku” uškrnul sa. Udivene som sa na neho pozrela a potom mi to s, tým parkom došlo.

„To v tom parku... No aute... To som zastavila” sklonila som hlavu a odvrátila pohľad. Aj on sa na mňa udivene pozrel.

„Bol na teba zlý?” postavil sa predomňa. „Nie... Nebola som na to pripravená a úprimne si povecme... Sex v aute? Nič pre mňa” zasmiala som sa. On spolu so mnou.

„Povedal som ti, aby si o panenstvo prišla s, tým správnym... A mám taký pocit, že Cooper ten správny nieje” dal mi prameň vlasov za ucho. Pozrela som sa mu hlboko do očí.

„S tým správnym?” zopakovala som jeho vetu. Pozerali sme si raz do očí a potom na pery. Chcela som ho pobozkať, ale predbehol ma.

Spojil naše pery... Ruky premiestnil na moje boky. Pritiahol si ma bližšie k sebe. Posadil sa na posteľ a ja som si na neho sadla rozkročmo. Ruky premiestnil na môj zadok a stlačil mi ho. Vzdychla som do bozku. Z pier prešiel na môj krk.

Na krku mi urobil cucflek, ale na takom mieste, aby ho nebolo až tak vidno. Ruku posúval pod moje šaty. Vrtela som sa na ňom.

„N-nemali by sme” šepla som. „Môžme, keď chceme” znova sa mi vrhol na pery. Nedokázala som odolať. Nedokázala! Cítila som jeho ruku pri mojej kamarátke.

Chytila som mu tú ruku, ale neodsunula. Odtiahol sa a usmial sa na mňa. „Neboj sa... Nepripravým ťa o panenstvo pokiaľ to nebudeš chcieť... Toto je niečo iné... Neboj sa... Viem, čo robím a nebude to bolieť” usmial sa.

Vydýchla som a pustila mu ruku. Ruky som si premiestnila do jeho vlasov. Čelo som si oprela o to jeho. Pobozkal ma na pery.

„Neboj. Povec keby ti to bolo nepríjemné... Vieš, že ti nechcem nijako ublížiť a ak ani toto nechceš... Pochopím to” usmial sa. Chvíľu som rozmýšľala.

Zišla som s neho dole a ľahla si. Pritiahol sa ku mne a objal ma. Bolo mi s ním fajn... Chcela som niečo povedať, ale predbehol ma.

„Chápem to” usmial sa. Postavila som sa z postele a prešla ku skrini. Zo skrine som vytiahla biele dlhé over-size tričko a šortky. Odišla som do kúpeľne sa osprchovať a urobiť si hygienu. Samozrejme som sa zamkla.

Vyšla som z kúpeľne a vošiel do nej Payton. Tiež sa išiel osprchovať, keďže som počula vodu. Neskôr vyšiel z kúpeľne len v teplákoch. Ja som ležala na posteli a pozorne ho sledovala. No napadla ma jedna myšlienka.

„Striptíz nebude?” začala som sa smiať. Payton sa, až tak nasmial. Postavil sa predomňa. Ležala som na posteli. Prehliadla som si ho celého. To telo... No nemôžem!

Aj z nenávisti môže vzniknúť láska Where stories live. Discover now